Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko vauvalle lahjaa, jos teitä ei edes kutsuta katsomaan vauvaa (mutta tiedätte esim. näkevänne jossain toisilla synttäreillä tms)

Vierailija
16.12.2016 |

Kaveri saanut lapsen heinäkuussa, eikä ole vieläkään kutsunut katsomaan sitä. Nyt tiedossa paritkin tuttujen synttärit, joissa näemme. Pitääkö mun nyt jotenkin muistaa tuota vauvaa, vaikka kaveri ei ole kotiinsa kutsunut sitä katsomaan?? Itse kutsuin ko. kaverin kotiini katsomaan vauvaa ja toi lahjan. Tarjosin toki kahvit ja pullat ym. myös.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä on varmasti syynsä, ettei ole kutsunut sinua kylään. Hän voi olla tavattoman väsynyt yövalvomisista johtuen ja vain rämpii päivästä päivään. Voi olla myös synnytyksen jälkeistä masennusta. Lapsi voi olla jollain tavalla sairas.

Mutta en silti veisi lahjaa toisen synttäreillä. Olisin aikanaan postittanut sen.

Vierailija
22/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tulisit meidän Mintun 5v synttäreille ja sinne tulisi yhteinen kaverimme 5 kk ikäisen vauvan kanssa ja toisit sille vieraisille tulleelle vauvalle lahjan? Kyllä meillä ihmeteltäisiin, että miksi et samalla tuo lahjoja toisen kaverin 2v ikäiselle ja meidän vauvalle, joita olet tavannut monta kertaa lahjomatta.

No olisin varmaan antanut teidänkin vauvalle, jos olisin tuntenut teidät, kun se syntyi. En tietenkään keskellä juhlia antaisi vaan vaikka eteisessä 'mulla olis teidän pikkuiselle tällanen pieni lahja, onnea teille'. Mut hei, ei oo mikään pakko antaa lahjoja, eikä tietty vastaanottaakaan. Mä en vaan ole kiinnostunut laskemaan, kuka antaa mitä kelle, jos nyt ei ole jostain sellaisesta kyse, että suositaan yhtä sisaruksista aina ymv.

Jos yhteisiä tuttuja ihmetyttää, miksi annan jonkun vauvalle lahjan niin ihmetelkööt. Eiköhän ihmiset sivuuta asian ja ajattele vaikka että ehkä ollaan läheisempiä tuttuja, tai sattui löytymään kiva lahja vauvalle.

Vai alkaako joku oikeasti muettiä, miks toi antaa ton vauvalle lahjan mut ei meidän 2-vuotiaalle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri saanut lapsen heinäkuussa, eikä ole vieläkään kutsunut katsomaan sitä. Nyt tiedossa paritkin tuttujen synttärit, joissa näemme. Pitääkö mun nyt jotenkin muistaa tuota vauvaa, vaikka kaveri ei ole kotiinsa kutsunut sitä katsomaan?? Itse kutsuin ko. kaverin kotiini katsomaan vauvaa ja toi lahjan. Tarjosin toki kahvit ja pullat ym. myös.

Mielestäni ei tarvitse. Soititko muuten itse kaverillesi hänen saatua vauvan ja kysyit milloin voi  tulla kylään vai jäitkö vaan odottelemaan kutsua? Meillä päin on ollut tapana että vauvaa katsomaan tulevat tuovat mukanaan kahvipullat jottei tuoreen äidin tarvitse stressata tarjoiluistakin.

Vierailija
24/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut edes mieleen, että VAUVALLE pitäisi viedä lahja. Eväthän ne tajua tuollaisista yhtään mitään. Aika harvalla kaverillani on lapsia, enkä ole näiden lasten elämässä mitenkään läsnä.

Vierailija
25/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lahjaa ja onnittelet vain ja kehut että on iso tyyppi jo

Vierailija
26/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä miten on mennyt (voiko olla masentunut tms.)