Olen liian itkuherkkä, hävettää
Olen aina ollut herkkä itkemään. Itken sekä ilosta että surusta. Mutta nyt lapsen saannin jälkeen tilanne on pahentunut ja olen vieläkin itkuherkempi ja se alkaa olemaan jo ongelma. Tuntuu myös, ettei se itku liity enää niinkään liikuttaviin tunteisiin, koska itken mm. bändien keikoilla kun musiikki alkaa -hyvän bändin keikalla saattaa silmät valua kyyneliä koko ajan. Herkistyn musiikkiin todella helposti myös kun kuuntelen kuulokkeiden kautta -saatan siis alkaa itkemään vaikka bussimatkalla. Lapsen joulujuhla oli pelkkää itkun pidättelyä (eikä sen takia että ne lapset on niin huonoja laulamaan). Onko muita itkupillejä? Onkohan asialle mitään tehtävissä? Hävettää, ettei voi lapsen joulujuhlissa laulaa mukana kun pitää hillitä itkua.
Kommentit (22)
Täällä täysin samallainen 18-vuotias abiturientti! Mulla juuri nuo aivan samat asiat alkaa "itkettämään" vaikka ei itkemiseltä tunnu :( Ärsyttävästi rajoittaa elämää.. :(
Olen kateellinen teille, jotka saatte olla aikuisenakin herkkiä ja itkeä. Minun tuli opetella jo lapsena siihen, että pärjätä pitää ja itkeä ei saa. Itkemisestä rangaistiin ja siitä pilkattiin. Voitte itkijät olla onnellisia siitä, että elätte turvallista, onnellista ja helppoa elämää.