Olisiko ok, jos pitkässä parisuhteessa saisit kerran viikossa?
Olisiko sinulle ok, jos saisit seksiä pitkässä parisuhteessa kerran viikossa (tai kerran kahdessa viikossa)? Ei siis puhuta alun kanivaiheesta vaan vuosien jälkeen yhdessä olosta. Kerro myös, oletko mies vai nainen.
Kommentit (45)
No mieluummin ottaisin kahdesti viikossa, mutta jos suhde olisi muuten hyvä, olisi tuokin tahti ok. Koettaisin keskittyä enemmän muihin asioihin ja masturboisin enemmän.
Nainen (ei hetero)
Kunpa saisikin. Meillä kun seksiä on ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.
N31
Toi on määränä vähän sellainen puolivälistä oleva, moni haluaa jatkuvasti tai sit harvoin. Itselle toi ois turhan vähän. N26
Toi on aika monella varmaan arkea vaik toivoisivat enemmän
Khyl, oon yli 100kg joten se että saan edes seksiä kerran vuodessa olisi riittävä että tyytyisin olemaan pitkäaikaissuhteessa
Ihan hyvältä kuulostaa. Olen nainen.
Ihan liian vähän olisi,ero tulisi,yhdessä oltu 25v ja yhä seksiä vähintään 5krt vko,joka sopiva tahti molemmille
Neljästi viikossa minimi. Ja tämä on neitsyen mielipide.
Kerran viikossa on nykytahti ja ihan ok. Useamminkin tekis mieli, mutta miestä ei kiinnosta
Nainen
Perseeni ei edes kestäisi enempää sitä jyystämistä kuin kerta viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi.
Tämä siis N43
Tärkeintä on, että halu on molemminpuolista. Välillä kauan ilman, sitten taas romantiikkaa. suhde muuttuu koko ajan.
Ennalta sovitulle lauantaipanolle en taivu.
Joo, ihan sopiva määrä. Meillä on seksiä nykyäänkin 1-2 kertaa viikossa vaikka suhde vasta 10kk ja oon tyytyväinen. Joskus pelkäsin että miten koskaan jaksan olla suhteessa kun kaikki tuntuivat haluavan seksiä päivittäin mutta onneksi löysin tuon jonka kanssa halut kohtaa. N23.
Tota se nykyään on, mutta on kyllä aivan liian harvoin. Viimeksi jo huomasi, että edelliskerrasta oli kauan ja välissä oli 5pv. Kyllä sais olla enemmänkin sellaset 3-5 krt viikkoon. N24
Vierailija kirjoitti:
Neljästi viikossa minimi. Ja tämä on neitsyen mielipide.
Neitsyt ei voi tietää. Ihminen muuttuu parisuhteessa.
Kai siihen tottuisi ja se riittäisi, mutta sitten sen pitäisi olla todella hyvää, eli nautittaisi sitten oikein kunnolla eikä mitään pikaisia pimeässä.
N25
Haluisin useammin ehkä 3-4 kertaa, mutta en jättäisi tuon takia. Aina voi sopeutua ja harrastaa sooloseksiä :) se ihminen on minulle tärkein ei seksi vaikka se kivaa onkin.
Ihan liian vähän!M55