Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiset haluaa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä, toiset haluavat välttää sitä kaikin keinoin

Vierailija
15.12.2016 |

Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Valitettavasti vain harrastukseni takia minusta joskus tehdään lehtijuttuja. En halua harrastuksen takia luopua siitä. Voisin sanoa toki ei, mutta harrastusjärjestöni haluaa näkyvyyttä ja minusta on huomaamatta tullut yksi niistä, joita halutaan haastatella. Taas olisi lehtihaastattelu tulossa, huokaus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kauheaa joutua julkisuuteen. En haluaisi menneisyyttään ruodittavan kaikkien tietoisuuteen.

Vierailija
2/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työnsä kautta julkisuuden henkilö, itse elän tavallista elämää ja pidän siitä kynsin hampain kiinni. En ikinä haluaisi naamaani lehtiin, hyi.

Niin kauan kun perheestä ja yksityisasioista ei puhuta, nautimme julkisuuden suojaa. Siksi käytän vain omaa nimeäni, en virallista tuplanimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Valitettavasti vain harrastukseni takia minusta joskus tehdään lehtijuttuja. En halua harrastuksen takia luopua siitä. Voisin sanoa toki ei, mutta harrastusjärjestöni haluaa näkyvyyttä ja minusta on huomaamatta tullut yksi niistä, joita halutaan haastatella. Taas olisi lehtihaastattelu tulossa, huokaus.

Kunhan pysyt asiassa, ei sun omia asioita saa kirjoittaa. Ootas jos vaikka esittelisit perheesi tai vaatekaappisi, olisit vapaata riistaa.

Be careful out there 👍