MARRAMASUT uuteen viikkoon ( ma 13.3.06)
Ajattelinpa laitella uutta pinoa ja siis pitkästä aikaa tulla naputtelemaan jotain. =)
Kamala väsymys päällä. Viikonloppuna tuli käytyä viuhteen puolella ja siis univelkaa on. ;)))
Kouluhommiin pitäisi keskittyä, mutta harvinaisen rauhan vuoksi se on vaikeaa. Lapset nimittäin aloittivat uudessa päiväkodissa tänään, 5 viikon " loman" jälkeen mikä tuli muuton takia kun uutta hoitopaikkaa ei meinattu saada. Onneksi nyt sain kun muuten olisi koulu mennyt penkin alle ja se harmittaisi kun marraskuussa olisi jo valmistuminenkin edessä. =)
Niin...jos nyt masukin saisin niin koulunpenkillä kuluisi aika ihan loppuun asti. =o
Kuitenkin, sellainen olisi enemmän kuin tervetullut.
Nyt on kp14/25 ja oviksesta viikon verran. Lugeja syöty ja oksettaa. Varmaankin nuo lääkkeet aiheuttaa mulle pahoinvointia ja nekin tuntuu hieman väsyttävän. Kaikenmaailman raskaustuntemuksia löytyy, mutta suurimman osan laitan tuon lääkkeen piikkiin sillä tiedän sen huijaavan sivuoireillaan luulemaan jotain muuta, eli: jalat maassa (heh ja pää pilvissä).
Lämmöt huitelee 36,6 (kainalosta mittailen ja sieltä yleinsä normaalilämpö sellaisen 35,8)eli koholla ovat...mutta lääke nostaa peruslämpöäkin eli ei näistä nyt mitään osaa päätellä. =P
Plussarikasta viikon alkua ja tätsän karkoitussäteitä!
Kommentit (43)
Vauvakuumetta täälläkin, ensimmäinen luomukierto menossa kuparikierukan poiston jälkeen. Ennestään meillä on 1½-vuotias tyttö, ja ollaan miehen kanssa reilu parikymppisiä. Nyt on menossa kp 27/30-31, mitään oireita ei ole paitsi väsymys mutta se nyt on ollut seurana jo 1½-vuotta :) esikoinen on yllärivauva, joten kuumeilusta ja päivien laskemisesta mulla ei ole kokemusta ennestään... Jotenkaan en kyllä usko että ois vielä tärpänny, ja olenkin jo päättänyt et sunnuntaina ku täti kurvaa paikalle niin sitten alkaa karkki-ja herkkulakko jotta saan painoa pudotettua ennen uutta raskautta... jaa miten niin pessimisti sen suhteen että olis jo tärpänny?? :)
Plussasäteitä kaikille piinailijoille!
kp 24/30 menossa ja odottelen vaan, mitä tuleman pitää...
Tsemppiä kuumeilijoille ja hirmuisesti plussaonnea!
Pum
Täällä myös piinaillaan eli kp 21/26-28 ja tässä kierrossa on toi lyhyt kierto koska ovis oli aikaisemmin.
Oireita ei juuri ole. mitä nyt eilen tuli kauhea kuvotus olo aamulla kun en saanu ruokaa heti massuun kun tuli nälkä. Mut siinäpä ne sitten on. Arvatkaapa kuka oli malttamaton jo?? (punastuneena) Minä. Eilen testasin ja negaahan se tietty oli. Eihän se edes voi näyttää vielä mitään. Apteekin omalla testasin. Nyt ajattelin testata perjantaina varmaan sillä illalla jouun lähtemään ajelemaan sukulaisiin kun on hautajaiset. Muuten olisin testannu viikonloppuna mut en viitsi kun en ole kotona.
tätihän se tuli sitten aamulla kylään oikein ryminällä. Kierron pituudeksi jäi sitten 24 pv (ei ole koskaan ollut noin lyhyt) eli taitaa olla kroppa vielä pihalla pillereiden lopettamisesta. Toivottavasti on napannut muilla loppukuun kuumeilijoilla, minä siirryn tästä joulukuisiin.
Luminialle suuren suuret onnittelut! Kiskaisehan meidät loputkin vanavedessä tuonne odotuspuolelle! =D
Ja pahoitteluni tädin yllättämille. :´(
Niin riviin järjestyy siis piipaa kp 22/31 ja pian ehkä elellään (toivottavasti!) kiinnittymisen hetkiä!
Plussa tuli =) laskettuaika olis 20.11 raskaus oireita ei ainakaan vielä pahemmin ole ollut pientä väsymystä ja rintojen aristusta
huomenna soittelen neuvolaa ja varata aika varmistus testii
kaikki plussasäteitä
sulosuu83 ja papu
Olinkin ajatusta nopeampi listan päivityksessä! ;)
vä-syt-tääääää, olen ylpeä itsestäni kun sain itseni temmottua tänään ylös sängystä. Niin mielelläni olisin jatkanut unia. Ja tänään kp22/27-38.
Alkaa taas tulla epätoivoinen olo, olen ihan varma, että täti tulee. Kamalaa tämä piinailu - yhtenä hetkenä on niin varma raskaudesta ja toisena hetkenä suree taas sitä, ettei taaskaan tärpännyt...
Plussanneita on taas monta, onnittelut heille kaikille vielä jos vaikka olen unohtanut onnitella jotakuta.
Ja suuren suuri lohtuhalaus tädin nujertamille! Periksi ei anneta eli onnea yrittelyyn!
Olen pysytellyt jonkin aikaa taustoilla, mutta Piipaata olen seuraillut... =)
Just kirjoittelin tuonne jouluntähtösiin, mut en kovin nyt pinoudu. piipaa, mennään lähes samoissa =) mulla kp 18/30, ovis oli eilen... toivottavasti tästä seuraa nyt jotain todella hyvää... =)
*puhkuu ja puhaltaa plussia kaikille teille tasapuolisesti*
Terkuin KJ25
SULOSUULLE ja LUMINIALLE suuren suuret onnitteluhalit ja vauvaliimaa ämpärikaupalla! =)
PIIPAA00:lle kiitokset listan päivityksestä.
VILJONKKA mehän ängetään junaan vaikkas väkisin. ;) Eikös vaan? Kyllä se seisomapaikkakin kelpaa. :) Minäkin yritän olla mukamas viisaampi nyt ja olla vouhottamatta oireista tai oireettomuudesta, mutta aikas huonoin tuloksin. Oikestaan mulla on kyllä tällä kertaa olo ettei ole tärpännyt ja siis nuo Luget vaan aiheuttaa kaikenlaista tuntemusta ja yritän kovasti olla niistä välittämättä. On ne tuntemukset vaan sellaisia, että taidanpas jättää ensikierrossa ottamatta koko luget. Ja jos ei rupea kuulumaan niin hakea avuksi clomit, jolloin lugeistakin vastaava hyöty.
Jotenkin vaan tuntui tuo viime ovis olevan outo kun jo siis kp3 alkoi olemaan testi plussalla. Voiko limakalvokaan valmistautua heti vuodon perään vastaanottamaan yhtäkään asukkia?
Mutta paljon tsemppiä ja ei kuitenkaan vielä heitetä junalippuja roskiin, vaan jatketaan piinaavaa odottelua, toivottavasti tätsä ei ilmaannu pysäkille.
OMA NAPA: Elikkäs nyt on kp 17/25 ja lugeja vielä parille päivälle eli pian alkaa taistelu, että menenkö apteekkiin vaiko enkö mene. ;)
Lämmöt ei ainakaan ole mitään lupaavia, vaikka noiden pillereiden pitäisi niitäkin nostaa. Tai, en mä niistäkään osaa oikein nyt sanoa kun olen mittaillut kainalosta ja sehän ei ole luotettava silloin. Suusta kun koitin tänään niin oli 37,3 astetta ja joskus viimekierrossa se oli suusta jonkun 36,8 astetta loppukierrossa, mutta tiedä sitä sitten kun ei ole säännöllistä mittailua.
selkää on tänään jomottanut siihen malliin, että taitaa se juna taas vilistää ohitse. Vaikkakin onhan tässä vielä viikko aikaa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Eli siihen asti voi ihan hyvin kuvitella kaikenlaiset oireilut raskaudesta johtuviksi ;o)
~~~~~~Kaikille piinailijoille plussasäteitä roppakaupalla~~~~~~
Tänään kp22/26-28 ja testasin Early detecktion acon 10 herkyydellä ja haalea plussa tuli!! ja vielä päivä pissistä joka oli ollu parisen tuntia. Nyt pelottaa tuleeko tästäkin km??
en tiedä muistaako kukaan enää mua, alkuun kirjoittelin tänne marrasmasuihin mutta siirryin sitten joulukuisiin. Siellä tahtoo olla melkosen hiljaista pinoutumisen suhteen! Elikkäs oikeasti mulla ois la 28.11 jos tärppää(jos ois tärpännyt, ovis oli viime perjantaina, ainakin luulisin niin) ja keikun kahden vaiheilla kuuluakko tänne vai joulukuisiin koska esikoisen meni heittämällä yliaikaiseksi.
Onnittelut nipsu! kyllä sulla on käynyt onnekkaasti----minä täällä kateellisena----
Onko mitään kimppatestausta sovittu? mulla pitäs menkkojen alkaa viikon päästä torstaina ja välillä tuntuu että vois jo testata mutta turhaa kait se näin aikaisin on. en oikein osaa päättää onko parempi testata ja saada nega(ja pettyä) vai odottaa tätiä ja pettyä silloinkin!?
Ja moi KJ25! =D Olipa kiva kuulla susta! Meinasin jo alkaa huhuilemaan, kun ei sua näkyny missään listassa, mutta olitkin ajatustani nopeampi!
Tosi lähekkäin taas mennään joo, mäkin jahkasin, että kumpaanko listaan itteni tungen, kun menkkojen mukaan la 29.11. mutta oviksen ja kierron pituuden mukaan 2.12. Ärsyttävää.
Ja sama homma kuin julittalla ( Moi vaan! =D ), yliaikaseks meni mullakin viimekskin joten en usko, että marrasvauvaa saisin vaikka tärppäiskin.
Mutta pääasia ois kuitenkin, että tärppäis! Toivottavasti tää kierto ois se meidän kierto!
Näin vähän aikaa siis sitten mäkin sitten pystyin täältä pois olemaan.. ;)
nipsu! Onnittelut haamusta, toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa ja viiva pian vahvistuu!
julitta! Ei oo ollu puhetta kimppatestauksista. Mun luo tädin pitäs kurvata viimeistään ens perjantaina, mutta oon päättäny yrittää lykätä testaamista mahdollisimman pitkälle ettei taas kerran tarvis pudota korkeelta.
Mutta milloinkas muut loppukuulaiset meinaatte testata, jos sopiva päivä löytyy niin ehkä sittenkin.. ;)
Tänään oli lievää nippailua mahassa ja se vois olla jo kiinnittymistä, limaakin riittää ja sekin on hyvä merkki. Vielä kun tulis samanlainen lämpödippi kuin viime kierrossa niin alkais toivo heräämään!
piipaa kp 23/31
Ai niin, KJ25! Kävin uteliaana kurkkimassa tuota joulukuisten pinkkaa ja sä kysyit noista lämmöistä! Lämmöthän pysyy yleensä muutamaa pykälää korkeemmalla oviksen jälkeen ja mulla laskee aina samana päivänä takas normaaliks kun täti tulee. Laitan tähän linkin mun käyrään niin saat oikein havainnollisen esimerkin, jos se vaan onnistuu! käpsy
Ja mä mittaan aina ylösnoustuani, en suinkaan sängyssä enkä ees joka aamu samaan aikaan vaikka niin suositellaankin.
Olis mukava viel saada sepostus, että miten sitä tilastoa tulkitaan.... =)
Häthätää kävin katsomas, se varmaan on helppo tajuta, mut kiitti jos viitsit selittää... =)
KJ25
miellettömästi onnea plussanneille; nipsu plussa on plussa ja liimaa sinne kaksi tuubillista!
Omassa navassa 22/28 eikä mitään kummallista. Mukana piinaillaan ja päiviä lasketaan aivan hulluna...Eli hep, valmiina ollaan!
-vauvaksi-
Vielä en uskalla iloita mut yritetään. Jos joku haluaa tietää oireita niin tässä tulis.
Rinnat tuli ovisken jälkeen mielttömän kipeksi. tai niitä vihloi tosi kovasti. Valkovuotoa on todella runsaasti ihan kuin olis ovis koko ajan tai pahempaa. Naama täynnä pieniä finnejä. Huono oli aamuisin jos ei saa ruokaa heti massuun. 6pvä oviksesta oli tosi kovia vihlaisu kipuja kohdussa. Nämä oireeet on ollu joka raskauden alussa! Sempä takia uskaltauduin testaamaan.
Oikein paljon myös onnea kaikille muille plussanneille! Ja isot halit tippuneille. kyllä se vaavi sieltä vielä tulee vaikka helppohan se on mun sanoa. Mut tiedän tunteen sillä vuosi tuli melkein täyteen ennekuin tärppäs.
olen ollut hiljaisena taustalla työkiireiden takia, mutta aina aikataulun salliessa lueskellut pinoa.
Meneillään on kp 27/23-25, testata on pitänyt, malttamaton kun olen. ;)
Miinusta on predictorin 2 testiä näyttäneet, mutta niin kauan kun täti tajuaa pysyä poissa niin toivoa on.
Oireita ei ole...kai. Ensimmäisen kanssa väsymys oli varhaisessa vaiheessa järkyttävä, nyt ei ainakaan samoissa määrin havaittavissa.
Alaselkää juilii aamuisin, mutta sepä voisi olla merkkejä tädin tulosta.
Noh, eipä auta kun piinailla. Jos vaikka viikon lopulla testaisi jollain muulla testillä kolmannen kerran. Ellei sitten täti kurvaa kylään.