MARRAMASUT uuteen viikkoon ( ma 13.3.06)
Ajattelinpa laitella uutta pinoa ja siis pitkästä aikaa tulla naputtelemaan jotain. =)
Kamala väsymys päällä. Viikonloppuna tuli käytyä viuhteen puolella ja siis univelkaa on. ;)))
Kouluhommiin pitäisi keskittyä, mutta harvinaisen rauhan vuoksi se on vaikeaa. Lapset nimittäin aloittivat uudessa päiväkodissa tänään, 5 viikon " loman" jälkeen mikä tuli muuton takia kun uutta hoitopaikkaa ei meinattu saada. Onneksi nyt sain kun muuten olisi koulu mennyt penkin alle ja se harmittaisi kun marraskuussa olisi jo valmistuminenkin edessä. =)
Niin...jos nyt masukin saisin niin koulunpenkillä kuluisi aika ihan loppuun asti. =o
Kuitenkin, sellainen olisi enemmän kuin tervetullut.
Nyt on kp14/25 ja oviksesta viikon verran. Lugeja syöty ja oksettaa. Varmaankin nuo lääkkeet aiheuttaa mulle pahoinvointia ja nekin tuntuu hieman väsyttävän. Kaikenmaailman raskaustuntemuksia löytyy, mutta suurimman osan laitan tuon lääkkeen piikkiin sillä tiedän sen huijaavan sivuoireillaan luulemaan jotain muuta, eli: jalat maassa (heh ja pää pilvissä).
Lämmöt huitelee 36,6 (kainalosta mittailen ja sieltä yleinsä normaalilämpö sellaisen 35,8)eli koholla ovat...mutta lääke nostaa peruslämpöäkin eli ei näistä nyt mitään osaa päätellä. =P
Plussarikasta viikon alkua ja tätsän karkoitussäteitä!
Kommentit (43)
Elämä alkaa taas voittaa, eilispäivä meni helvetillisessä krapulassa, väsytti, oksetti, pyörrytti. Makasin velttona ja harmaana koko päivän. Eikä siinä vielä mitään, mutta lasten silmätulehdus on näemmä tarttunut minuun, silmät ovat punaiset, kipeät ja rähmivät. Silmätippojen laittaminen on suorastaan kidutusta, se tuntuu inhottavalta - ei kumma että lapset eivät hyppineet onnesta kun tippoja piti laittaa.
Eilen mulla herui rinnoista maitoa, siis niin, että paita oli vähän väliä märkänä. Rinnat olivat tosin pinkeät ja täyden oloiset. Olen lopettanut imettämisen syyskuussa 2005, joten hassua, että nyt vielä voipi alkoholi aiheuttaa tuollaista. Tässä välissä olen krapuloinut kerran jos toisenkin enkä moista ole huomannut...
Ai niin kp19/27-38, eli piinaviikkoa elellään, oireita en uskalla edes ajatella vielä. Ehtiipä tuon tehdä sitten lähempänä loppukiertoa.
Pahoittelut tädin löytämille!!
Ennestään meillä on mieheni kanssa 10 kk ikäinen tyttö ja toista kuumeillaan. Tai ollaan jo pitkään kuumeiltu, mutta nyt annettiin mahdollisuus. Synnytyksen jälkeen on ollut kahdet menkat ja se kierto kesti 34 pvä. Eipä tuosta nyt voi mitään päätellä, ennen tyttöäkin kierto oli kaikkea 28 päivän ja 65 päivän väliltä. Nyt menossa kiertopäivä 21. Pupuiltu on ahkerasti viime viikko. Oviksesta en osaa kyllä mitään sanoa, kun tuntuu että aina nipistelee jonnekin, eli mitään oviskipua en tunnista saati limoista osaa mitään päätellä. No, herran haltuun jätän nyt tämän. Olis se aika jännä juttu vielä tämän vuoden puolella saada vauva jouluksi :-)
Kaisu
Ja edelleen marrasmasuihin pyrkimässä;)
Viikon päästä en odota tätiä kylään tulevaksi eli silloin teen testin:)
Se olisi sitten kp 33 mukaan... Toisaalta minulla aina joka toinen kierto reistailee;) Eli sattaa olla yliptkä tai kokonaan jäädä välistä tai... Yritän olla ajattelematta koko raskautta, mutta ei onnistu:)
Testata aion siis 20.3 ja mä todellakin toivon löytäväni testistä kaksi viivaa:) Kuten me kaikki:)))
Mitään tuntemuksia ei vielä ole...
Plussia meille tänne jäänneille:)
Pahoittelut tädeistä...
En siis ole kirjoitellut ennen marraskuisten juttuihin, taustalla ollut kovinkin aktiivisena ;D
Täällä mennään kp 27/n.28 tosin viimisimmät kierrot olleet 26. Joitain oireita olen ollut huomaavinani liekö sitten vain itselleni niitä kehitellyt pienessä mielessäni. Voisin kai joitain niistä tähän laittaakin, eli aivan kamala väsymys vaivannut jo viikon (perjantainakin reilut kolmen tunnin päikkärit vetäsin.. muutenkin voisin ihan koko ajan nukkua), eilen oli tosi huono olo pitkän aikaa ja oikein heikotti, ihan jo ajattelin että joku vatsapöpö on iskenyt, mutta meni sitten ohi, rinnatkin on olleet aika ajoin omituisen tuntuiset ja vatsassa välillä " vihloo" hassusti.. No tuossa nuo äkkiseltään mieleen tulevat. Testiä en ole edes vielä ajatellut tekeväni, antaa nyt päivien kulua ja tädin miettiä tullemistaan.
Mutta enpäs nyt osaakaan oikein mitään tänne kirjoittaa.. höh.. ehkä jatkan toiste kun keksin jotain kerrottavaa..
Tässä on viikonloppu vierähtänyt ovista kytätessä. Fertilityn käyrän mukaan ovis ois ollu perjantaina ja se sopis oikein hyvin. Itse vaan ihmettelin, kun vielä sunnuntainakin bongasin limoja eikä lämmöt oo nousseet niin paljoa kuin yleensä.
Huomista mittausta ootan kauhulla, koska jos se ei oo nousussa alan epäillä ettei koko ovista oo ollutkaan.
Mutta aika matelee joka tapauksessa, tuntuu että mahd. tädin tuloonkin on vielä ihan tolkuttomasti päiviä jäljellä.
Ei auta kuin yrittää jaksaa taas kerran ootella ja toivoa ja yrittää pysyä maltillisena testailujen kanssa vaikka helpommin sanottu kuin tehty..
Sillä välin ihmetellään täällä ja toivotaan plussia joka ikiselle!
anzq79! Käytkö vielä täällä marrasmasupinossa?
Yritin sua huhuilla tuossa esittelylistassa, aattelin, että voisin sitä päivitellä, jos et ehdi?
piipaa kp 20/31
uusivanha taas mukaan, vähän aikaa olen pidellyt taukoa palstailussa, käynyt kuitenkin lukemassa viestejä silloin tälloin. Muutamia tuttuja nimiäkin täällä ( vielä ) pyörii, ei raskautuminen niin helppoa ole siis muillekaan. Plussiakin paljon onneksi, onnea kaikille!
Piinaviikkoa mennään laskin että sunnutaina täti yrittää tod. näk tunkea kylään mutta en aio sitä sisälle päästää. Eli näin täällä vielä toiveikkaissa merkeissä, saas nähdä mihin epätoivoon se loppuviikosta kääntyy vaiko ehkä suuren suureen riemuun.
en usko että maitoa voi herua edellisen imetyksen takia enää, siitähän on jo melkein puoli vuotta! eikä alkoholin, kuulostaa erittäin hyvältä raskautumisoireelta minusta. Toivotaan!
Vähän odotteleva tunnelma marrasmasujen pinossa; jännittävä ja samalla hermostuttava... Itsellä painaa jonkin sortin kevätväsymys kun mikään ei jaksa innostaa eikä kiinnostaa. Täällä meneillään 19/28, joten odottamista on vielä vaikka kuinka kauan...ehkäpä sitä taas ensiviikolla herää eloon kuuntelemaan kropan tuntemuksia; siis ihanaa piinaa meille loppukuun marrasmasuille!
-vauvaksi-
Muistelin muuten Silvain, että jossain vaiheessa ollaan samoissa pinoissa jännätty, ja nyt taas :o)
Omanapaparasnapa: vasen rinta on tosi kipeä, aristaa ja sellainen heruttava tunne suurin piirtein koko ajan... rintatulehdus vain -syöpä?? Oikea rintakin aristaa, muttei ole niin kipeä kuin vasen, joka tuntuu suurinpiirtein kohta tippuvan. Kp20/27-38, suuri lupaukseni oli että testaan vasta sitten kun menkat ovat oikein kunnolla myöhässä. Koitan siis pysyä siinä :o) vaikkakin vaikeeta tulee olemaan ensi viikolla...
Silmissä mulla on edelleen se tulehdus, kiva herätä aamulla kun silmät ovat niin täynnä rähmää ettei meinaa auki saada.
Mitäs muille kuuluu?
Silvainille moi! Toivotaanpa, että kaikki me vanhat ja uudetkin päästäs pian vaihtamaan osastoa, koko sakki! =D
Jee! Mun lämmöt oli tänäänkin nousussa! Ja sitten tajusinkin, että mehän ollaan muutamana aamuna herätty miltei tuntia aiemmin kuin ennen ja oon tietty mitannu lämmötkin aikasemmin joten siinäpä varmaan selitys!
Nyt uskon oviksen olleen ja sain taas uutta toivoa tähän tulevaan piinailuun!
piipaa kp 21/31 ..vaikka vieläkin kovin hitaasti nuo päivät matavat..
Viikonloppu ja siinä sivussa myös maanantai pyörähtivät ihan hurjaa vauhtia taas ohi. Miten tämä aika rientääkään?!
Jokohan me saatais tänne uusia plussalaisia, tunnustaako kukaan? :D
Mulla kp 23/30 ja aika seesteinen olo on. No kyllähän tuota viikonloppua jännää, vaikka yritänkin sen lykätä pois mielestä.
Ajattelin lähteä pojan kanssa ulkoilemaan oikein kunnon lenkille, kun tuo aurinkoinen niin ihanasti paistelee. Saapi vähän kevättä rintaan :D
Plussaonnea edelleen kaikille, ketkä sitä toivovat!
Pum
ennen odotusta erityisesti
Mukavaa piipaa kun otit listan päivitykseen, eli sopii oikein hyvin!
Omassanavassa: ei tuntemuksia, kp 20/28 on meneillään ja vasta nyt tarkastin, että milloin pitäisi pelätä tätä punaista. Täällä täti kurvaisi maisemiin viikon 12 lopussa. Sinnehän on aivan älytön pitkä aika... odotus tuntuu sis pidemmältä kuin oikea Odotusaika...heh heh
Täytyy keksiä duunia että aika kuluisi. Miten olisi vaikka kevätsiivous... (ei kiinnosta)...
-vauvaksi-
Testasin Aconin herkällä kasettitestillä haalean punaisen plussan!
La 16.11.Toivottavasti kaikki sujuisi hyvin ja meille marrasvauva syntyisi:).Aivan uskomaton juttu!Vähän kyl jännittää kun ei ole tällä hetkellä mitää raskauteen viittaavia oireita.No kerkeehän niitä tuleen,esikoisestakin oksentelu alkoi vasta rv6 ja sitä kestikin sit rv16.
+++++Plussasäteitä kaikille puhallellen++++++
Lumina
Tällä kertaa en testaa hätähousuna vaan katson ensin josko alkavat ensi torstaina. Sitten varmistelen vielä jonkin aikaa, jos vaikka huhtikuun alussa vasta testaisin. Tämä siis on sotasuunnitelma, saapa nähdä kuinka kantti kestää - koska sorrun. Nyt tuntuu, että huhtikuun alkuun on ikuisuus...
Marraskuulle toivottais nyyttiä, vaikka alunperin ajatuksena oli yrittää ajoittaa vauvan syntymä vuoden -07 puolelle.
Itse olen 25 vuotias 2-vuotiaan pojan äiti ja perheeseen kuuluu myös karvaturri ja aviomies.
Nyt on menossa kp 24/30, joten reilun viikon päästä vois jo tietää tuleeko marraskuussa vauvaa, vai siirtyykö eteenpäin. Ei ole mitään kummoisia tuntemuksia ollut. Rinnoissa tai mahassa ei tunnu kyllä yhtikäs mitään. Ainoa asia jonka olen huomannut, on että väsyttää aika paljon. On kyllä ollut aika raskaita työviikkoja lähiaikoina, että vois senkin piikkiin laittaa.
No, ei auta muu kuin odottaa.
Tätihän se tupsahti tänne lauantaina eli nyt menossa kp4/24-27
Olen törkeästi kahdessa pinossa kun menin niin hämilleni alussa tästä toiminnasta.
Mutta pitäähän ne kuulumiset tännekkin päivittää.
Tänään testataan isännän sperma kotitestillä, joten jännä ilta on tiedossa.
Tikut tilasin myös avuksi ovulaation metsästykseen joten täysiä tässä mennään eteenpäin ja toivotaan parasta.
Onnea kaikille plussanneille täällä alkaa kohtansa uusi yritys !
-ainoaurora
tapahtuuhan täällä jotain. Onneksi olkoon plussasta Lumina!! Tarrasukkia ja liimaa roppakaupalla. Tulethan kertoilemaan raskausoireista; täällä piinailijat rekisteröivät jokaisen oireenpoikasen
-vauvaksi-
Olihan sentään plussanneita tullut. Joo täälläkin yksi piinaaja mielellään kuulisi oireita.
Itsellä siis piinapäivät menossa kp 24/28-29 ja varmaan testaan heti viimeistään maanataina ( tai jo sunnuntaina) Aloitan nimittäin niin hirveän kuvittelun ja vaahtoamisen heti jos täti on vähänkin myöhässä, joten ajattelin että parempi palauttaa itsensä maan pinnalle sitten heti kättelyssä ihan kuin pettymys siten olisi pienempi.
Plussatuulia kaikille! Menen katsomaan kyläsairaalaa ( koska vapaapäivä)
ja kp21/27-38, eli hurjan piinaavia päiviä elellään.. rinnat ovat edelleen samanlaiset kuin ovat olleet tässä jo pari päivää. Tuolla oiregallup -pinossa joku kertoi hänellä yhtenä oireena olleen maidon tihkuminen - joo arvatkaas kuka on nyt ihan varma siitä, että on taas raskautunut?! Minä koitan sinnitellä enkä tässä kierrossa osta testiä edes valmiiksi kaappiin odottamaan, en kuitenkaan sitten malta odottaa kp29 vaan testaan heti. Tarkoitus on siis testailla vasta kun on kunnolla myöhässä, etten taas pety - etenkin kun näyttää olevan niin että ei meinaa pysyä vauhdissa mukana nuo kyytiläiset.
Aurinkoista piinakeskiviikkoa kaikille!
Kävin vain ilmoittamassa poistuvani marrasmasuista.. Tänään se täti viimein kurvasi meillekin. Lämmöt olleet tähän aamuun asti n37. Täytyy kai uskoa siihen, etteivät lämmöt laske ollenkaan ovulaation ja tädin välissä.
Parempaa plussaonnea muilla marrasmasuille! Tsemppiä piinailuihin! :) Itse jatkan tuonne joulukuisiin!