Mitä ajattelette miehestä, joka kärvistelee seksittömässä suhteessa lasten takia jopa useita vuosia ja joutuu suorastaan anelemaan läheisyyttä?
Minusta tuo on ikävä tilanne, mutta toisaalta miehen pitäisi kyllä tietää, että kun suhteeseen tulee lapsi, hän jää tarpeineen kakkoseksi. Jos ei halua joutua tuohon tilanteeseen, kannattaa valita kumppaniksi nainen, joka ei lapsia halua (tai jolla lapset ovat jo tehtynä).
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "lasten takia"? Jotta lapset saavat elää ydinperheessä, vaikka vanhemmat eivät enää olisi onnellisia keskenään?
Juuri tuota. AP
Lapset vaistoavat että vanhemmat eivät enää rakasta toisiaan ja se pilaa heidän elämänsä.
Ainoa syy miksi oikeasti olet siellä on se että vaimo tekee kotityöt ja kimpassa asuminen on halvempaa. Jäämisellä pilaat lastesi mahdollisuuden kunnon parisuhteeseen aikuisena sillä ei ole mitään kamalampaa kuin painostava ilmapiiri kotona!Lapset oppivat että puhumattomuus on ok. Sitäkö sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Seksin ruinaajat on ällöttäviä eikä lapsi ole mikään syy uhrautua olemaan toimimattomassa liitossa.
Sinä ap vaan ruikutat täällä ja koitat saada sääliä tai huomiota tai ihan mitä vaan. En tiedä mitään ällöttävämpää kuin seksiä kerjäävä mies. Sen sijaa että kitiset täällä, tee jotain elämänlaatusi parantamiseksi ja lakkaaa olemasta surkea marttyyri. Varmastikin sulla on oma osasi siinä miksi vaimoasi ei seksi enää nappaa. Ohjeita olet saanut aiemmissa ketjuissasi jo sivukaupalla, joten mikä on kun vielä on tarvetta täällä sitä seksin puutetta naukau?
En jaksa lukea sun lätinöitä enää. Osta vaikka flesu jos olet vain pildeä vailla. Harva suomalainen mies ymmärtää oikean läheisyyden päälle, suurimman osan mielestä olkapään hipaisu on vaimolta lupaus seksistä. Mutta kun ei ole.
Ööh, mitä? Ei minulla ole vaimoa tai lapsia, enkä ole edes parisuhteessa. Hienoa projisointia kuitenkin. Oletko itse pihtari? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "lasten takia"? Jotta lapset saavat elää ydinperheessä, vaikka vanhemmat eivät enää olisi onnellisia keskenään?
Juuri tuota. AP
Lapset vaistoavat että vanhemmat eivät enää rakasta toisiaan ja se pilaa heidän elämänsä.
Ainoa syy miksi oikeasti olet siellä on se että vaimo tekee kotityöt ja kimpassa asuminen on halvempaa. Jäämisellä pilaat lastesi mahdollisuuden kunnon parisuhteeseen aikuisena sillä ei ole mitään kamalampaa kuin painostava ilmapiiri kotona!Lapset oppivat että puhumattomuus on ok. Sitäkö sinä haluat?
Mistä sait käsityksen, että minulla olisi lapsia? Lukutaito? AP
Avioliittoon kuuluu seksi JOS seksittömyydestä ei ole YHDESSÄ sovittu. Ei toinen osapuoli voi vain yksipuolisesti irtisanoutua siitä. Lapset ovat vain tekosyy sille, miksi ei halua seksiä. Itse olen kolmen lapsen äiti (lapset 1-10v) eikä seksihalut ole koskaan kaikonneet mihinkään. Toki parisuhdetta pitää huoltaa, mutta ei missään tapauksessa ole oikein kiduttaa miestä seksittömässä suhteessa kun vaimo keskittyy vain jälkikasvun hellimiseen. Ei miehet tuollaista liittoa ole tilanneet. Eroja kyllä tulee vaimon pihtaamisen (joskus myös miehen) vuoksi, juuri pari vuotta erosi ystäväpariskuntamme, koska heillä ei ollut ollut seksiä kuuteen vuoteen, muuten kuin silloin kun lapset saatiin avulle. Naista ei vain kiinnostanut. Ihan kamalaa :(
Miehestä on vaikea vetää mitään johtopäätöksiä tuon perusteella. Vaimolla sensijaan ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Ajattelen että tsemppiä hyvälle isälle ja toivottavasti tilanne siitä setviytyy ja päätyy vielä johonkin parempaan kuin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ok, jos mies haluaa valita seksittömän suhteen lasten takia.
Mutta jos mies haluaa tyytyä seksittömään suhteeseen niin sitten hänen pitäisi varmasti keskustella kumppaninsa kanssa siitä miten jatketaan. Jos kumppani ei halua ollenkaan seksiä, missään muodossa, ja mies haluaa, ei ole ok että mies painostaa kumppaninsa siihen tai vaihtoehtoisesti käy pettämässä.
Sen sijaan on ok että mies kertoo ettei voi elää ilman seksiä ja antaa vaihtoehtoja kuinka jatketaan, jos molemmat haluavat yhdessä jatkaa. Esimerkiksi se että ilmoittaa että jos ei kumppaniltaan saa, ja että aikoo saada seksiä jostain muualta, se ei ole pettämistä ja musta ihan ok tuollaisessa tapauksessa.
Jos ei ole kanttia sanoa että hakee seksiä jostain muualta eikä voi elää ilman seksiä niin pitäisi kyllä erota, pettäminen on raukkamaista.
Jos kumppani ei suostu parisuhteen ulkopuoliseen suhteeseen niin sekin on väärin, jos toisella on tarpeita joita ei itse halua täyttää niin pitäisi kyllä antaa lupa että toinen voi täyttää ne jossain muualla. Tämä siis jos kyseessä on oikeasti tarve eikä kompromissiin päästä. Esimerkiksi se ettei halua harrastaa tietyn tyyppistä seksiä kun toinen tahtoo ei musta tarkoita sitä että toiselle pitää antaa lupa harrastaa sitä jossain muualla, jos kuitenkin seksiä harrastetaan.
Periaatteessa hyvää tekstiä, mutta taas lähdetään siitä, että seksiä haluavan vastuulla on ottaa asia puheeksi. Oletuksena kuitenkin suhteisiin kuuluu seksi, jolloin minusta haluttoman pitää huomata oma tilansa, ja alkaa selvittämään asioita. Hänen pitää olla aktiivinen antamaan vaihtoehtoja sille, miten seksiä haluava pysyy liitossa, jos siinä yhdessä tuumin halutaan pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota. AP
Vanhempien välisen rakkauden puute ei pilaa lasten elämää, elleivät vanhemmat ala sitä tuomaan näkyvästi esille arjessa riitelemällä, ilkeilemällä tai halveksumalla, ja käyttäytyminen on jokaisen oma valinta. Ero on aina lapselle traumaattinen kokemus ja elämä kahdessa eri osoitteessa, mahdollisesti vielä vanhempien uusien kumppaneiden kanssa saman katon alla tuskin on yhdenkään lapsen mielestä parempi vaihtoehto kuin yhdessä elävät vanhemmat, oli vanhempien välillä romanttista rakkautta tai ei.
Ai lapsi syntyy, niin läheisyys ja seksi tulee unohtaa? Sulle yksi vinkki AP: Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Siinä suhteessa on varmaan muutakin kuin seksiä ja lapset. Ja ainahan voi vetää käteen jos tuntuu että pallit alkaa olla täynnä. Läheisyyttä taas saa lukemattomilla eri tavoilla, seksi ei ole edes kärjessä.
Minusta ei ole sama asia masturboida, kuin saada läheisyyttä ja seksiä toiselta. Ymmärrän ettei heti synnytyksen jälkeen, tai pikkulapsiaikana ole haluja naisella, mutta itse en miehenä jäisi seksittömään suhteeseen. Itselleni se on niin iso osa minua, että saa jäädä nainen tenavien kanssa kotiin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä suhteessa on varmaan muutakin kuin seksiä ja lapset. Ja ainahan voi vetää käteen jos tuntuu että pallit alkaa olla täynnä. Läheisyyttä taas saa lukemattomilla eri tavoilla, seksi ei ole edes kärjessä.
Taas yksi nainen, joka ei ymmärrä seksin tärkeyttä miehen henkiselle hyvinvoinnille. Naisille sopii se ihan hyvin, että runkkaillaan tarpeet pois, koska naisille seksi ei ole kokonaisvaltaisesti tärkeää, ainoastaan fyysinen kutina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole sama asia masturboida, kuin saada läheisyyttä ja seksiä toiselta. Ymmärrän ettei heti synnytyksen jälkeen, tai pikkulapsiaikana ole haluja naisella, mutta itse en miehenä jäisi seksittömään suhteeseen. Itselleni se on niin iso osa minua, että saa jäädä nainen tenavien kanssa kotiin yksin.
Millä perusteella se nainen jää lasten kanssa yksin? Sinunko velvollisuutesi vanhempana katoavat jos et saa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ruinaajat on ällöttäviä eikä lapsi ole mikään syy uhrautua olemaan toimimattomassa liitossa.
Sinä ap vaan ruikutat täällä ja koitat saada sääliä tai huomiota tai ihan mitä vaan. En tiedä mitään ällöttävämpää kuin seksiä kerjäävä mies. Sen sijaa että kitiset täällä, tee jotain elämänlaatusi parantamiseksi ja lakkaaa olemasta surkea marttyyri. Varmastikin sulla on oma osasi siinä miksi vaimoasi ei seksi enää nappaa. Ohjeita olet saanut aiemmissa ketjuissasi jo sivukaupalla, joten mikä on kun vielä on tarvetta täällä sitä seksin puutetta naukau?
En jaksa lukea sun lätinöitä enää. Osta vaikka flesu jos olet vain pildeä vailla. Harva suomalainen mies ymmärtää oikean läheisyyden päälle, suurimman osan mielestä olkapään hipaisu on vaimolta lupaus seksistä. Mutta kun ei ole.
Ööh, mitä? Ei minulla ole vaimoa tai lapsia, enkä ole edes parisuhteessa. Hienoa projisointia kuitenkin. Oletko itse pihtari? AP
Hyvin olet sitten lukenut sen täällä parisuhteessa ilman seksiä kärvistelevän miehen ketjut. Eniwei, vääristä syistä parisuhteessa jatkavaa miestä en arvosta. Lapset ei ole syy olla marttyyri ja voida itse huonosti oli sukupuoli kumpi tahansa
Sääliksi käy semmoista vässykkää jolla ei ole selkärankaa lopettaa huonoa suhdetta.
Sääliksi käy myös lapsia jotka joutuvat elämään sellaisessa perheessä.
KULLIA KOHTUUN JA NIMI LEHTEEN!