Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin Tinder-teksti

Vierailija
15.12.2016 |

Törmäsin seuraavanlaiseen (ei suora lainaus, ruksasin nopeasti pois): Jos esittelet tissivakoasi, syväkyykkytulostasi tai aurinkolasejasi, niin älä vaivaudu. Älkää aliarvioiko älykkyyttäni, kiitos.

Ei muuta, proofi n. 4-kymppisen miehen. En esittele mitään edellämainituista, joten olisin saattanut kriteerit täyttää, mutta kuka haluaa tutustua noin negatiiviseen ihmiseen? Ymmärrän pointin, mutta valinnanhan voisi tehdä ihan vain kuvista sen tissivaon toteamalla, ja jos jotain kriteerejä pitää tekstin muotoon laittaa, niin koittaisi olla hieman positiivisempi. Tai kertoisi jotain kivaa vaikka ihan itsestään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mäkin ohitan samantien moiset kyyniset, ilkeät, negatiiviset tai muuten vaan vajaat profiilitekstit. Yksi vähän vastenmielinen mikä jäi  mieleen oli:

"Voit olla varma että lapsesi ei kiinnosta. Minulla ei ole myöskään mitään sairauksia, kuten pakkomiellettä omistaa koira."

No joo, mulla lapsi ja koira niin siksi jäi niin negatiivinen saundi tuosta. =D

Vierailija
2/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on ulkonäöltään itse sellainen jonka voisi luulla stereotyyppisesti kiinnostuvan juuri näistä fitnesspissiksistä, ja tällä tekstillä haluaa ilmaista ettei ole niin pinnallinen kuin ehkä ulkonäöltään voisi itse vaikuttaa.

Tuo älkää aliarvioiko älykkyyttäni oli kyllä outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin kaveriporukassa näistä, ollaan kaikki siis sinkkunaisia ja huom. osa hoikkia, osa normaalipainoisia, liikunnallisia ja kaikki sanoivat ruksaavansa veke nämä, joilla kriteerinä on "itsestään huolta pitävä". Assosioituu tekokyntiseen fitnes-mimmiin, mitä tuskin ainakaan kaikki miehet hakevat. 

Ja kyllä, hankalaa on. =D

Vierailija
4/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat fiilikset. Mun mielestä perussääntö kaikissa deittiprofiileissa on se, että älä kerro mitä et etsi tai halua, kerro mitä etsit tai haluat. Pitkät listat turn offeista on turn off :)

Vierailija
5/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat fiilikset. Mun mielestä perussääntö kaikissa deittiprofiileissa on se, että älä kerro mitä et etsi tai halua, kerro mitä etsit tai haluat. Pitkät listat turn offeista on turn off :)

Ah, onpa erittäin hyvä tiivistys tämä! :)

Vierailija
6/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin seuraavanlaiseen (ei suora lainaus, ruksasin nopeasti pois): Jos esittelet tissivakoasi, syväkyykkytulostasi tai aurinkolasejasi, niin älä vaivaudu. Älkää aliarvioiko älykkyyttäni, kiitos.

Hän todennäköisesti kyllästynyt tarjontaan. Olen minäkin laittanut joskus "Jos sinusta ei ole yhtään hymykuvaa, niin pyyhi yli". Ja oikeasti voin sanoa, että 90% profiileissa on se vakavailmeinen aurinkolasikuva. Etsin kuitenkin iloista miestä, enkä peittelevää diivaa. Sellaiset profiilit hukkuvat joukkoon ja ovat ne todennäköisimmät poislähtijät.

Vierailija
7/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasikuvat = tosi huono, kun silmät eivät näy. Tulee mieleen vuosia sitten tekemäni "tunnistatko massamurhaajan" -nettitesti, missä pelkästään silmiä katsomalla (loput kasvoista peittäen) pystyin arvaamaan kaikki oikein. Etsin siis vain sitä, että näkyykö silmissä minkäänlaista lämpöistä pilkettä. Oli pelottavaa huomata, miten silmät olivat joillakin aivan tunteettomat, vaikka kasvoilla oli leveä hymy. Jos etsisin Tinderistä seuraa, tekisin saman. :)

Vierailija
8/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi vittu naiset. Toi mieshän vaikuttaa hyvältä. No missaatte taas fiksun miehen. Heruttaka sitte typeriä tissejänne.

Vierailija
9/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin kans tyyppiin, jolle en olis painanu tekstin perusteella sydäntä koskaan.

Se oli tyyliin:

1x👶 (Lisää ei tule!)

Blaa blaa blaa

Ei noissa vielä ollut mitään, mutta sitten tyyppi jatkoi että "jos ei mennyt jo jakeluun, niin lisää lapsia ei tule". Öö....jos ei mennyt jo jakeluun? Voisiko enää mukavammalta ihmiseltä vaikuttaa..

Vierailija
10/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syy miksi en miehenä käytä tinderiä. Noin saakurin vähä älyisiä akkoja täynnä.

Ja kyllä voin käyttää sanaa akka.

Neidoista puhun sitten erikseen. He eivät tinderiin eksy.

Terv, lihaksikas söpöliini jolta lähtee paita vain neidon sen riisuessa makuhuoneessa

Vierailija
11/14 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan nuo on yleisiä.

Vierailija
12/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän todennäköisesti kyllästynyt tarjontaan. Olen minäkin laittanut joskus "Jos sinusta ei ole yhtään hymykuvaa, niin pyyhi yli". Ja oikeasti voin sanoa, että 90% profiileissa on se vakavailmeinen aurinkolasikuva. Etsin kuitenkin iloista miestä, enkä peittelevää diivaa. Sellaiset profiilit hukkuvat joukkoon ja ovat ne todennäköisimmät poislähtijät.

Hä? Miksi tuo pitää sinne profiiliin kirjoittaa tiedoksi? Eikö riitä, että itse annat niille vakavanaamoille rastit, jolloin matseja ei synny?

Vierailija
14/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Miksi tuo pitää sinne profiiliin kirjoittaa tiedoksi? Eikö riitä, että itse annat niille vakavanaamoille rastit, jolloin matseja ei synny?

Tätä minäkin ihmettelen? Ei siinä mitään, jos pitää tietynlaisista naisista tai miehistä, jokainen pitää sellaisesta ulkonäöstä/persoonallisuudesta kuin kukin haluaa, mutta häh. Jos joku pyyhkäisee "jees" sulle kun hänen mielestä olet sen arvoinen ja itse huomaa, että kyseisessä henkilössä joku mättää niin ei muuta kuin pyyhkäys toiselle puolelle ja jatkaa matkaa. Miksi pitää johonkin vitun tinderiin kirjoittaa, että ei halua vakavista naamoista kuvia? Kuulostaa enemmän joltain Suomi24-hommilta...

T: Mies 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi