Miksi ihmeessä te äänestitte sitä?! En voi käsittää!
Kommentit (26)
Minä en ole äänestänyt koskaan ketään koska en edes jaksa mennä äänestyspaikalle. Jos sähköinen äänestys olisi käytössä niin sitten ehkä saattaisin äänestää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole äänestänyt koskaan ketään koska en edes jaksa mennä äänestyspaikalle. Jos sähköinen äänestys olisi käytössä niin sitten ehkä saattaisin äänestää jotain.
Minä en äänestäisi edes silloin. Näyttää olevan aivan sama ketä tässä maassa äänestää niin aina menee asiat pieleen.
Vierailija kirjoitti:
kuka sitten olisi pitänyt?
Kuka?
Kirjoittaako joku muka lauseen noin?
Koska 66% kansasta on tyhmä kuin saapas luulessaan, että vaaleissa voivat valita itselleen edustajan eduskuntaan.
Meilläon nyt historiamme kiistatta paras ja aikaansaavin pääministeri!
Minkä puolueen äänestäminen olisi parantanut tilannetta? Nykyhallitus ei ole hyvä, mutta oppositiosta tuleva olisi katastrofi. Kaikki muut voidaan korvata rahalla ja ajalla, mutta mautusta ei. Tämä on lopullista.
Eikö siellä keskustassa olisi ollut ketään vähän fiksumpaa? Onko S*pilä parasta mitä keskustalla oli Suomelle annettavana? Mä en ihan voi uskoa, että edes te kaikki keskustan äänestäjät hyödytte tästä nykyisestä politiikasta.
Olet niin nuori ja naiivi.
Elämä edessä. Onnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Äitini rinnalla kyllä. Hän on 81v.
Itse arvostan häntä suuresti. Uskaltaa tehdä rohkeita päätöksiä kasvojen menetyksestä huolimatta!
Hallitus ottanut ohjat kuten kuuluukin! Se on oikein, sillä uudistuksia tarvitaan. Kuitenkin säästöt ovat vain pieni osa verrattuna siihen, mitä pitäisi oikeasti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan häntä suuresti. Uskaltaa tehdä rohkeita päätöksiä kasvojen menetyksestä huolimatta!
Ja varsinkin niitä kipeitäkin päätöksiä.
Kepun maineenhallintaosasto taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Kepun maineenhallintaosasto taas vauhdissa.
Parempi sekin kuin vihervassurikestokyynikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini rinnalla kyllä. Hän on 81v.
No sitten sinulla on ymmärryksessä vakavampia puutteita, jos kerran nuoruus ei selitä avaustasi.
Kaikki lesset äänestivät Pipilää. Lestadiolaisarmeijaa ei voita mikään, sillä sen levinneisyys on laajempi kuin vain Pohjanmaa ja Oulu.
Vierailija kirjoitti:
kuka sitten olisi pitänyt?
Jaahas, Mikael Junger on av-mamma. Onko tämä sitä sun uudenlaista suomen kieltä?
Siksi, koska Sipilä on jo saanut mm. tämän maan talouden KIITOON!