Haaveilijat viikko 11
Huomenta kaikille pitkästä aikaa.
Omasta navasta on taas aloitettava.. meinaan että menkat on jo
pysyy poissa.. nyt alkaa olla jo niin paljon myöhässä että olen jo vähän huolissani.. testit nimittäin näyttävät edelleen negaa..
Saas nähdä mistä on kyse, mutta inhottavaa kun just miehen lämmetessä vauvahaaveille, mun kierrossa tapahtuu jotain kummallista.. toivottavasti kuitenkin asia selviää piakkoin, olen kyllä jo jutellut lääkärinkin kanssa asiasta ja menen tutkimuksiin tällä viikolla jos ei muutoksia tapahdu.
Mekin ollaan tässä katseltu asuntoja lähiaikoina kuten muutama muukin haaveilija ja löydettiin kiva rivitalokolmio hyvältä alueelta..
kaupat tehtiin viime viikolla, mutta muuttamaan ei ihan vielä päästä.
Mulle tarjottiin perhepäivähoitajan paikkaakin siltä alueelta.. mutten ole vielä ilmoittanut päätöstäni kun tosiaan vauva olis haaveissa ja perhepäivähoitajana olis inhottava tilanne kun joutus jakaa sitten omat hoitolapset muille hoitajille jos pääsis itse sille toivotulle äippälomalle lähitulevaisuudessa..
Mitäs muille kuuluupi?
Joko on asuntoja löytynyt, kamoja pakkailtu,
miehiä käännytelty ja kiloja karistettu?
Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti toivoopi Sane
Kommentit (43)
Etkös sie oo koko ajan syöny pillereitä? Kuitenkin tuo kuulostaa aika vahvasti siltä, että ilonen " vahinko" on päässy käymään... Pahoinvointi on sellanen oire, että ainakin itse pystyn aika helposti " psyykkaamaan" itteni voimaan pahoin, mutta oksentelua on jo aika vaikea kuvitella... :D No, odotellaan kärsivällisesti perjantaihin, sillonhan se viimestään selviää. Maltatkohan odottaa sinne asti? ;)
-S-
Aattelin vaan ilmotella itestäni.. :) Tätiä ei näy, nyt kaksi viikkoa myöhässä..? En oo testannut vielä, huomenna pitäis.
Sonnai: Testipaketissa olevissa ohjeissa mainittiin vain että yksi viiva eli ainoastaan kontrolliviiva= negatiivinen ja kaksi viivaa= positiivinen......
Itse olisin siis uskonut testin olevan nega mutta kaveri oli äskettäin testannut ja tiesi katsoa vielä valoa vasten jolloin testissä oli kuin olikin toinenkin viiva mutta hieman oudossa paikassa...