Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilijat viikko 11

13.03.2006 |

Huomenta kaikille pitkästä aikaa.

Omasta navasta on taas aloitettava.. meinaan että menkat on jo

pysyy poissa.. nyt alkaa olla jo niin paljon myöhässä että olen jo vähän huolissani.. testit nimittäin näyttävät edelleen negaa..

Saas nähdä mistä on kyse, mutta inhottavaa kun just miehen lämmetessä vauvahaaveille, mun kierrossa tapahtuu jotain kummallista.. toivottavasti kuitenkin asia selviää piakkoin, olen kyllä jo jutellut lääkärinkin kanssa asiasta ja menen tutkimuksiin tällä viikolla jos ei muutoksia tapahdu.

Mekin ollaan tässä katseltu asuntoja lähiaikoina kuten muutama muukin haaveilija ja löydettiin kiva rivitalokolmio hyvältä alueelta..

kaupat tehtiin viime viikolla, mutta muuttamaan ei ihan vielä päästä.

Mulle tarjottiin perhepäivähoitajan paikkaakin siltä alueelta.. mutten ole vielä ilmoittanut päätöstäni kun tosiaan vauva olis haaveissa ja perhepäivähoitajana olis inhottava tilanne kun joutus jakaa sitten omat hoitolapset muille hoitajille jos pääsis itse sille toivotulle äippälomalle lähitulevaisuudessa..

Mitäs muille kuuluupi?

Joko on asuntoja löytynyt, kamoja pakkailtu,

miehiä käännytelty ja kiloja karistettu?

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti toivoopi Sane

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansku: Hyvä että kaikki on kunnossa =)

Snowflake: Mul oli kans illalla ennen nukkumaanmenoa taas mahanippailuja. Ja eilen illalla huomasin et rinnat on tosi arat ja kipeet. Pahoinvointia ei oo ollu.

Pitäis kohta lähteä töihin iltavuoroon. On niiiin hyvä ilma et tekis mieli jäädä tohon takapihalle istuskelemaan. Mut pakko kai sitä on töihin lähtee.

Vierailija
22/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lueskella teidän kirjotuksia vähän enemmän ajatuksella, oon ollu taas sen verran kauan poissa, etten enää oikein oo kärryillä... Vaikka aika hiljastahan täällä näyttää olleen. Hetkinen...

-S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli taas galluppeja ollut, niin vastailempa..

Äitiysvaatteista; Esikoisen raskausaikana ostin muutamat äitiyshousut, oisko ollu 2-3,käytettynä nekin, paitoja en muista ostinko yhtään, tais olla pari, ja sit lainailin äidiltäni vähän isompia ja ostin muutaman pidemmän. Joku tais sanoa,(en muista enää oliko tässä pinossa vai muualla) et ei käytä lappuhaalareita raskausaikana..No, mulla oli semmoisetkin ja tykkäsin, vaikken muuten kyl haalareita käytä. Jotenkin ne oli mukavat kun se masu sai vapaasti näkyä yms.:)

Vaunuista; Me ostettiin käytettynä yhdistelmät, kun meillä ei tuu paljoo kävellen missään käytyä et ois parempia tarvinnut. Hyvin ovat asiansa ajaneet, on päästy sen verran lenkille vaunuttelemaan kun on tarvinnutkin.

Nyt pitää taas liitää..mies tahtoo tulla koneelle..

Vierailija
24/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miimu86:He he,meillä taitaa olla jotain telepaattisia yhteyksiä;)Nyt nippailee vähän taas,mutta tiedä sit onko ne enteilevää kuukautis kipua,ovis oireita vai raskaus=)

Sonnai,ja milenna Kiva olettehan täällä!Olllaan tässä miimun kanssa kahestaan rupateltu=)

Onneksi ei ole poitsulla enää fysioterapiaa!!Nyt kehitys on kohdallaan ja kehui kun se puhuu höpöttää jo selviä lauseita paljon ikäsekseen=)Ulkona on niin ihana ilma että käveltiin mummolaan kylään ja nyt pitäs kauppaan lähteä.Laitoin hakemuksen päiväkotiin töihin siis,mutta nyt sit mietin että kiva jos tässä ollaan pieniin päin niin eipä varmana ota mua=9No eipä mulla niin kiirus töihin olekkaan=)Palailen illemalla kun lähen nyt kauppaan.Ai niin ihanaa ukolla on vapaa viikonloppu!Jej!Joten jotain kivaa pitää keksiä=)

Vierailija
25/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki haaveilijat on?Me tultiin just kotiin ja pitäs viel jaksaa vähän siivota mutta taidan siirtää huomiseen=)Mitäs muilla on viikonloppu suunitelmia?

Vierailija
26/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on aivan mahtava ilma! En millään malttais pysyä sisällä, mutta pakko on alkaa siivoomaan, oon jo niin monta kertaa sitä lykänny. En sitten malttanukkaan alkaa kommentoimaan noita teidän aikasempia juttuja, kun lähdin taas jäälle kävelemään. Mutta huomenna sitten... Eipä täällä kaiketi sen kummempia oo tapahtunukkaan... Miimulle ja Snow:lle hirmusti plussasäteitä kuitenkin!

[b]Snowflake[/b]: Mulle tuli ihan paha mieli Hannelen puolesta... Vasta senkun mietin, mitä sille kuuluu ja nyt tämmösiä uutisia.

No, sit imurin varteen!

-S-

Vierailija
27/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue] Tulinpas pitkästä aikaa moikkaan teitäkin. En oo kuin muutaman kerran joutanut lukemaan teidän kuulumisia ja kärryillä siis en ole ;) Snow ainakin piinailee ja muutamalla muullakin jännät hetket.

Meillä menee päivät nopsaan vauvan uusia juttuja ihmetellessä. Kovasti jo poika hymyilee ja vähän jo poriseekin :) Nuha ja yskä vaivaa koko perhettä tällä hetkellä ja kovasti toivotaan ettei vaan korviin pienellä menis.

Mukavaa kevään odotusta teille ja miehen käännytyssäteet tarvitseville, sekä tietty niitä plussatuulia!

JJ ja pikku-ukko

Vierailija
28/43 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake: On muuten aika hauskaa et kummallaki samoja oireita. Tänään töissä yökötti kahvin haju, onneks en ite kahvia juo mutta työkaverit sitä juo koko ajan. Siinähän oot sit koko päivän kahvin hajussa :( Hyvä kuulla et teillä poitsun fysioterapia reissut loppu =)

Mutta meenpä tässä kotihommia tekemään, palailen myöhemmin!

Vierailija
29/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan pikku miehen kanssa oltu hereiilä jo tunti...en ymmärrä miks ei voi nukkua vaik 8 asti? Mut minkäs teet kun toinen kuikuilee puol 7 hyvän tuulisena, niin pakko siinä on nousta ylös.. Silläkään ei ole mitään merkitystä meneekö yö unille klo 19 vai klo 22. Noh, onneksi voin mennä pojan kanssa päikkäreille.

En kyllä yhtään muista mitä keskuteluja pinoissa oli.

Snow piinailee, mutta musta snow on piinaillu koko ajan kun oon ollut teidän parissa...Tuntuuko muista samalta :D?

Ja joku toinenkin oliko se miimu86?

*Plussa tuulia lähettää*

Gallupista sen verran, että en varmaan osta enää äippävaatteita, ehkä muutaman paidan. Ostin viimekerralla tosi paljon ja sain vielä ytävältä, niin eiköhän mulla niitä ole jo:)

Vaunuista. Ostettiin käytetyt (yhellä lapsella ollu) yhdistelmät. Halvalla ystävä myi, mutta nyt tiedän syynkin, yksi renkaista lähtee vähän väliä irti ja tosi hanka saada pienen tilaan. Eli ensi kerralla satsaan kunnon vaunuihin.

Nyt pepun pesulle...Jatkan myöh...

Vierailija
30/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pikku ukko se herätti mut kanssa tunti sitten=)Mutta ukko otti sen alakertaan ja jäin vielä hetkeksi nukkumaan.Enhän mä koko ajan piinaile kerran kuussa!=)Mutta palaan myöhemmin=)

Vierailija
31/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE799F]Jospa nyt malttaisin istua tässä sen aikaa, että saisin kunnolla katottua, mitä täällä on viime päivinä jututeltu... En eilen malttanu olla sisällä, kun oli niin mahtava ilma, ei siitä siivoomisestakaan tullu loppujen lopuksi mitään... Tänään " onneks" ilma näyttää niin harmaalta ja kurjalta, ettäei tee mieli ulos... Harmi vaan, etten saa mattoja vietyä ulos, kun tuolla näyttää satavan jotain epämäärästä mujua...

Taidanpa kaivella ensin oman navan... Kävin maanantaina " työhaastattelussa" . Eli siis näyttämässä naamani ylihoitajalle ennen kun laitetaan nimet paperiin. Kävipä sit niin, että se työpaikka siellä vastasyntyneiden teholla, josta oli sovittu, ei vastannu ollenkaan sitä käsitystä, jonka mie olin paikasta saanu. Lähinnä se miun mielestä ois ollu laitosapulaisen/lähetin/yleismiesjantunen työtä. Ei kiitos! Kaikki kunnia laitosapulaisille ja muille sairaaloissa työskenteleville, mutta en halua enää valmistumisen kynnyksellä alkaa tekemään työtä, joka ei vastaa miun koulutusta ollenkaan. Kieltäydyin siis sovitusta paikasta. Mutta... Sen sijaan sain paikan lasten syöpä- ja veritautien yksiköstä koko kesäksi! Käytännössä se on lastenhoitajan työtä, mutta työsopimuksessa lukee sairanhoitajan sijaisuus ja näin ollen mulle siis maksetaan sairaanhoitajan palkkaa muutaman prosentin epäpätevyysvähennyksillä. Ei siis missään nimessä huono diili! Samalla sain varmistettua ensi syksyn harjottelupaikat eli pääsen ihan oikeesti koulunkin puolesta vaihtamaan paikkakuntaa. Ens syksyn sit harjottelen siellä vastasyntyneiden teholla sekä vielä siellä syöpäosastolla sit kaiki lääkejutut. Jipii! Ja vielä kun tähän kaikkeen lisätään se, että saan tehdä tän kevään harjottelun viimesen osan Järvenpäässa ja että ollaan maanataina menossa kattomaan yhtä tosi lupaavaöta kuulostavaa kämppää ihan Järvenpään keskustassa, en voi muuta kun sanoa, että kerrankin kaikki näyttää menevän just niin kun pitää! :)

Lueskelin tuossa samalla myös viime viikon pinon, joten jonkin verran tulee varmaan jo " vanhentunutta" asiaa...

Ainakin mulle uusia nikkejä bongasin... [b]TiiSusa[/b] ja [b]Idaly[/b] tervetuloa!

[b]Kinttunen[/b]: Ehkäsyrenkaasta... Miun pari tuttua käyttää niitä ja pääosin ovat olleet tosi tyytyväisiä. Ainut, minkä ovat kokeneet hankalana on se, että sen kanssa kuulemma pitää olla tosi tarkkana, että sen laittaa aina samaan aikaan, siinä on kuulemma vaan 3 tuntia " pelivaraa" , kun pillereissähän se on 12 tuntia. Siis ihan todella, ohjeet kuulemma sanoo, että tauon jälkeen se täytyy laittaa samaan aikaan kun 4 viikkoa aiemmin, jos viivästyy yli 3 tuntia, niin teho saattaa heikentyä... Uskomatonta! Mutta matalahormonisempiahan renkaat on kun pillerit, miusta ainakin se on ehottomasti plussaa! Varmaan ootkin jo löytäny ehkäsyasiaan jonkin ratkasun, mutta kun mie oon taas näin jälessä... :)

[b]Sane[/b]: Mites täti? Onko tullu vai tuliko kenties plussa? ;)

[b]Liipe[/b]: Onnea uuden työpaikan johdosta vielä miunkin puolesta! Joko talo on myyty?

[b]Idaly[/b]: Mulla on samanlainen yilanne kun sulla, mies ei ehkäse mitenkään, mutta ei kuitenkaan halua lasta. Jos tuun raskaaksi " vahingossa" niin ei haittaa, mutta suoranaisesti asian eteen ei voi tehdä mitään. Ja miusta se on oikeesti aika syvältä...

Nyt kun tulikin mieleen, niin pistin nyt oikeesti miehen selkä seinää vasten tässä vauva-asiassa. Kerran viikkoonhan mie sitä melkein kovistelen, mutta nyt mie tein sen siis ihan aikuisten oikeesti! Mies sit loppujen lopuks sano, että ei oo koskaan haaveillu perheestä eikä lapsista ja voi hyvinkin olla, ettei niitä koskaan tuu haluamaan. Kuitenkin se tietää, miten paljon mie lapsia haluan ja sanokin, että voi olla, että hän tekee ajallaan lapsia, että saa olla miun kanssa. Sekin siis miettii sitä, että mie lähen, jos se ei koskaan tee lapsia... Niinkun varmasti lähtisinkin, mutta silti miusta oli aika kauheeta, että mies sano noin. Kyllä mie lapsia haluan ihan ehdottomasti, mutta aika karsee ajatus, että mies tekee lapset vaan sen takia, että mie haluan. No, mene ja tiedä... Mitäpä siihen ois sanonu?

[b]Sirppana[/b]: Tutulle tuntuu tuo laskettu aika... Nimittäin jos tässä kierrossa ois tärpänny, niin mulla ois ollu täsmälleen sama LA. Vaan eipä tärpänny... Onnea vielä kerran! Ja tuu kuitenkin kertoilemaan kuulumisia meillekin, vaikka odotus-puolelle siirtyisitkin!

[b]Milenna[/b]: Jaksamista ja kärsivällisyyttä tilanteeseesi! Ihan varmasti saatte vieläsen pikkukakkosenkin, kunhan aika on sille kypsä.

[b]Appelsiinie[/b]: Hienoa, että ootte edistyny vauvasuunnitelmissa! Onko teillä jommalla kummalla sit sellasta vakkaripaikkaa tiedossa?

Gallup: Itse varmaan sit ajallani ostan äitiysvaatteita, housuja ainakin. Tällä hetkellä ainakin äitiyspuolella on miun mielestä kivemman näkösiä vaatteita kun vaatekaupoissa muuten, ei oikein tuo tän hetken trendi, hippi-look, sovi mulle.

Gallup: Mulle kyllä merkillä on sen verran väliä, että jos oon hankkimassa mitä tahansa pitkäaikaiseen käyttöön tarkotettua tavaraa, luotan ennemmin vähän " nimekkäämpiin" . Sama pätee sit myös vaunuihin... Vaunujen käyttökin tulee mulla sit olemaan varmaan aika suurta, kun varmaan joudun kuitenkin lenkittämään koiria jonkin verran vaunujen kanssa. Niinpä sit vaunujen on oltava oikeesti kestävät ja käyttäjöystävälliset... Mutta rajansa tosiaan kaikella,en miekään ihan mahottomia ala maksamaan.

[b]Tansku[/b]: Ihana kuulla että sie oot tervehtyny! Menikö se nyt sit niin, että alat taas syödä pillereitä, vai ootko saanu miestä vähän lämpiämään?

[b]JJ[/b]:Kiva kuulla siustakin aina aika ajoin! Tuuhan taas kertomaan kuulumisia kunhan joudat!

[b]Miimu[/b]: Ootko jo tehny uutta testiä?

Aika hiljastahan täällä näyttää olleen. Missäköhän kaikki on? Nyt päsen taas useemmin koneelle, kun ollaan taas jonkin aikaa tässä miun kämpällä. Onneks tää 2 asunnossa asuminen loppuu pian... Täytyy yrittää keksiä jotain asiantynkää, muuten miekin alan nähdä kaiken maailman raskausoireita. ;)

-S, kp 41/?- [/color]

Vierailija
32/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva lukea taas teidän kuulumisia, en nyt itse jaksa kirjoitella pitkästi kun on aika rankka viikko takana ja nyt työpäivän jälkeen tekee mieli vain painua sohvan nurkkaan miehen kainaloon, syödä jäätelöä ja katsoa tv:tä..

Omaa napaa kuitenkin pakko tilittää teillekin..

Elikkä.. menkkoja ei näy eikä kuulu.

Viikko sitten tehty testi oli negatiivinen, mutta rinnat on kipeät

ja olen voinut pahoin muutamana aamuna.

Eilen juttelin jo kolmannen kerran gynekologini kanssa puhelimessa ja tällä kertaa hän oli jo sitä mieltä, että olisi parempi ottaa muutamia kokeita kun tosiaan, seuraavat menkat pitäisi alkaa ihan kohta..

Multa otetaan antamastani verinäytteestä 5 eri koetta, rintarauhaseni tutkitaan, limakalvot, kohtu ja kohdunsuu tutkittiin, näiden lisäksi myös kilpirauhasen toiminta tutkitaan.

Pitää toivoa ettei mistään vakavammasta ole kyse, maanantaina saan tuloksia, mutta osa tuloksista valmistuu vasta kahden viikon sisällä.

Niin, ottihan se tosiaan vielä raskaustestinkin verestä, senkin tuloksen kuulen sitten maanantaina, mutta todennäköisesti edelleen negatiivinen. Lääkärikin oli sitä mieltä että tässä on kyse jostain ihan muusta ja sai minut hiukan huolestumaan tilanteestani.. mutta katsotaan.. turha sitä on nyt surra kun ei edes tiedä mistä on kyse..

Mukavaa viikonloppua kaikille, kirjoittelen lisää joku toinen päivä paremmalla mielialalla varustettuna, toivottavasti..

Vierailija
33/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=6495ED]Ikävää kuultavaa nuo siun kuulumiset. Toivottavasti saisit pian tietää, mistä on kyse, ettei tarvii kauaa huolehtia. Tuli kuitenkin mieleen yks kysymys... Kattoko gyne ultralla? Jos nimittäin katto eikä huomannu mitään, voit jo aika monen vaivan suhteen huokaista helpotuksesta. Ensimmäisenä mulla tuli tietysti mieleen oma vaivani PCO (mulla nyt menkat myöhässä 2vk, testi nega), mutta sen pitäis kyllä näkyä ultrassa aika selkeesti.

Mie pidän peukkuja, että kyse ei oo mistään vakavammasta ja tilanteeseen tulee pian selvyys. Ja eihän se vielä ihan varmaa, vaikka olisitkin raskaana... Kyllä ne lääkäritkin nimittäin sillon tällön erehtyy. ;)

Tuuhan kuitenkin kertomaan, kun tiedät enemmän. Jos haluat siis...

Oot kuitenkin ihan varmasti ajatuksissa!

-S-

Vierailija
34/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai: En oo vielä uutta testiä tehny. Koko ajan mietin et mitä jos se näyttää plussaa... Mitenköhän tuo ukko ottaa asian, toivottavasti hyvin mutta ku siitäkää ei oikein ota selvää. Välil tuntuu et se ois jo lämmenny vauvan hankkimiselle mut välillä taas se tyrmää koko asian ja sanoo et ei vielä haluu lasta. Miehet on monimutkaisia vekottimia. Pitää varmaan kerätä vauvalehdet piiloon ku miehen vanhemmat tulee huomenna käymään. Ne varmaan luulis et oon raskaana ku vauvalehtiä on pino olkkarin pöydällä.

35/43 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä kääntymässä täälläkin pitkästä aikaa ja oli ilo huomata että jokunen haaveilija on jo saanut miehen käännytettyä vaavi asian suhteen....=)

Mut nyt hieman omaa napaa eli mulla tilanne on se että avokki ei ole vielä täysin lämmennyt ajatukselle omasta vaavista ja siitä että ne pillerit pois jättäisin eli tavallaan tilanne ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, paitsi että mulla oli edelliset menkat 28.2 ja kestivät vain muutaman päivän ja sen jälkeen oireita on ollut riittävästi joten kaverini sai eilen ympäripuhuttua mut ja testasin sillä aconin herkällä kasettitestillä...3minuutin kuluttua katsoin testiä ja totesin jälleen että negahan se oli kuten ajattelin mutta kaveripa katsoi myös testiä ja koska hänellä tuli viimeks trekemäänsätestiin haamu niin osasi katsoa valoa vasten ja kuinkas ollakkaan testissä oli kuin olikin myös toinen selkeästi valossa havaittava viiva, mutta mietintää aiheuttaa nyt se että kontrolliviiva tuli aivan oikeaan paikkaan eli kirjaimen C kohdalle mutta toinen eli testiviiva tulikin C:n ja T:n väliin eli miten siis testiä nyt kuuluisi lukea...? Itellä kun on kokemusta vain täysin tyylipuhtaista negatiivisistä testeistä niin nyt kyllä mietyttää kun kaksi viiva testissä on mutta toinen kai hieman väärässä paikassa.

Edelleen siis pillereitä popsin eli täysin yllätys olisi jos masussani joku matkustaja olisi...=) ja mulle siis tietenkin positiivinen yllätys...ja uskoisin että pienen sulattelun jälkeen myös avokkini asiaan tottuisi, mut ajattelin kuitenkin odotella ja testata perjantaina uudelleen jos nämä vähemmän ihanat pahoinvointi olot jatkuvat jotka alkoivat eilen ja ovat kestäneet vielä koko tämän päivän...eli oireita kyllä on vaikka muille jakaa, heh.....

Mutta nyt koekilemaan jos jokin ruoka sisällä pysyisi eli illan jatkoja kaikille tasapuolisesti...

T.Pahoinvoiva Sanska

Vierailija
36/43 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me aavuvirkut taas täällä! Tänään ei voi mennä päikkäreillekään kun on ollan menossa synttäreille ja meidän pojalla ei ole juhla vaatteita kun on venynyt taas pituutta....

Kummasti minäkin oon alkanut enemmän taas vierailemaan täällä:) Vaikka tässä vierähtääkin varmaan ainakin vuosi ennenkuin eritys ees alkaa, niin on se kuitenkin eri juttu kun on jotain mitä odottaa! Oliko se SONNAI, joka kysyi, että onko meillä jommalla kummalla vakkaripaikka tiedossa..Niin ei oo, ja siinä se miehen pointti tais ollakin..Miehellä tosin on nyt vakkaripaikka. Tai siis kun on raksamies niin on sellasessayrityksessä jotka ostaa mieheltä palveluja. Siis asiakkaat soittaa sinne ja ne soittaa miehelle et voisitko mennä teke tälläsen homman. Kesällä sillä ois ollu töitä ympäri vuorokauden, mut nyt talvella hyvä jos on joka päiväksi jotain pientä ja kun se on yksityinen, niin ei siihen voi oikein kiinnittää tulevaisuutta. Muutenkin työ ajat on ihan pepusta....Mutta ehkä sitten joskus:)

Mitä teille muille?

SONNAI ja oliko se IDALY? Teillä on tosi kurjat tilanteet kyllä, kun mies ei ehkäse. Niin väkisinkin siinä elättelee itse joka kuukaus toivoa ja murehtii mitä mies sanoo jos onkin raskaana...

Joko MIIMU86 on tehny toisen testin?

Ja voimia SANELLE!

SANSKA82: Muuten en osaa auttaa sua, mut voisithan mennä heti huomen aamusta terveysasemalle viemään pissanäytteen, niin siitä ainakin näkis onko raskaushormoonia....

Nyt tarvii taas mennä....

Vierailija
37/43 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pidetään losseilu päivä=)Vuokrataan leffoja,leivotaan,tehdään rakletteja ja mässäillään=)kuulostaa hyvältä!Mulla oli eilen illalla tajuttoman pahaolo pupuilun jälkeen,ei oo enennen tullu??Aamullakin vello mutta meni ohi....en usko että raskaana olen,eikä oireet nyt näin nopeaa alkais.Mukavaa sunnuntaita kaikille=)

Vierailija
38/43 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat taisivat olla piinailutilanteessa, toivotaan että asiat selkeneisivät jonnekin päin..tietty mieluummin plussan puolelle:)

Itselläni on ollut nyt muutamana päivänä todella outo olo..mahaa turvottaa ja nipistelee välillä. Mahallaan nukkuessa rintoja painoi ikävästi, eikä niin nukkumisesta tullut mitään..samoin alamahaa painoi jotenkin mahallaan ollesa:( Jos en paremmin tietäis,niin voisin salamatkustajaa epäillä, mut pillerit on käytössä ja pupuilu ollut kans aika vähäistä,kun mies oli vast ikään pienessä leikkauksessa..Niin, ja jonkinlaista painon tunnetta tuntuu myös alavatsassa..Onko jotain tulehdusta tms. joka voisi tämmöisiä oireita tehdä? Kellään tietoa?

Niin ja viimeksi menkat tulivat jo kp 25, mut nyt on jo kp 30. Tosin on menossa vasta toinen kierto synnytyksen jälkeen menkkojen alettua..(olikohan tarpeeksi vaikeesti selitetty?)

Nyt pitää mennä, iltaruuan aika! Miehenkäännytyssäteitä niitä tarvitseville! Ja plussaonnea käännytyksessä jo onnistuneille!

Vierailija
39/43 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B4789]Eipä mulla sen ihmeempää asiaa ole, kunhan tulin piipahtamaan. Vähän nostelen pinoa... ;)

Onko kukaan muu kiinnittäny huomiota semmoseen, että myö ei täällä enää oikein keskustella mistään, kukin käy vaan kertomassa omat kuulumisensa? Toivottavasti kukaan ei tän sanomisesta loukkaannu, mutta tuli vaan mieleen, miten paljon keskustelua täällä oli vielä jokunen aika sitten vähän aiheesta kun aiheesta. Nykyään on aika vaikea keksiä mitään sanottavaa ja päätellen siitä, miten hiljasta täällä on viime aikoina ollut, en oo varmaan ainoa... Toivottavasti saadaan keskusteluihin vähän ponttaa jatkossa. ;)

[b]Sanska[/b]: Melko lupaavaltahan tuo vaikuttaa! Pidetään vielä peukkuja siihen asti, kunnes teet toisen testin. (Oletan että teet saadakses selvyyden... Vaikka ei sais olettaa.) Mullakaan ei oo kokemusta kun ihan puhtaista negoista, joten en tiedä, miten tollaseen väärässä paikassa olevaan viivaan pitäis viime kädessä suhtautua... Eikö ohjeissa sanottu mitään?

[b]Appelsiinie[/b]: Aika hankalaltahan tuo siun miehen työ kuulostaa. Mutta siun mies on kyllä tosi fiksu kun ajattelee asiaa myös teidän toimeentulon kannalta...

[b]Snowflake[/b]: Tosi mukavalta kuulostaa teidän suunnitelmat! :) Mistä päin sie oot kotosin? Tuli vaan mieleen, kun käytät usein sellasia sanoja, joita en oo koskaan aiemmin kuullu... Niinkun nyt toi ' losseilu' ... :)

[b]Milenna[/b]: Ei tuu kyllä ainakaan mulla näin suoralta kädeltä mieleen mitään tulehdusta, joka tuolla tavalla oireilis... Mutta sehän ei sit taas tarkota, etteikö sellasta vois olla. ;) Et vissiin testiä oo tehny? Minkä ikänen siun esikoinen olikaan?

Rankka viikko tulossa, on kaks tenttiä peräkkäisinä päivinä ja oon taas tulossa kipeeks. En ehtiny vielä edellisestäkään parantua, kun uus tauti jo iski, mut mitäs menin puolikuntosena sukuloimaan, vaikka tiesin, että heidän lapsi on kipeä... Omaa tyhmyyttä.

Huomenna pitäis lähteä kattomaan sitä meille tarjottua kämppää... Pitäkää peukkuja, että se on hyvä!

Illanjatkoja! Ootteko muuten kattonu sitä " Tanssi tähtien kanssa" ? Miusta se on ihan hauskaa katottavaa, voi samalla ihmetellä, miks en aikoinaan alottanu kilpatanssia, vaikka sitä jo suunnittelin... :/

-S-

40/43 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai: Testailen uudelleen perjantaina jos olo jatkuu samankaltaisena eli tällä hetkellä havaittavia oireita on armoton väsymys jatkuvasti, wc:ssä saa ravata melko tiuhaan tahtiin, jatkuvaa pahoinvointia jota ollut perjantai-illasta asti ja kahteen kertaan on jopa tarvinut oksentaakkin, silti en usko vatsatautiin eli jotain muuta tämä on, pisteenä vielä armoton paleleminen kokoajan+ juilintaa alavatsalla joka jo kuitenkin vähenemään päin..eli siis tässä ne oireet joita on ilmaantunut niukkojen menkkojen jälkeen eli en voi olla testaamatta uudelleen=) jos se vaikka hyvällä tuurilla olisikin ollut plussa testi jonka perjantaina tein.