Nyt "pelottaa" Saara
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005007478.html
Ei kai tuo neuvottelujen pitkä kesto tarkoita sitä että Saara on itsepäinen? Kai luulisi tajuavan että sillä asenteella voi sopimus jäädä saamatta. Matt terry on jo allekirjoittanut. Samoin Honey G
Kommentit (298)
Saara on itsepäinen. Nytkö olette vasta sen huomanneet?
Onpas kliseinen butch ja femme -pari
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei väännä sielläkin sitä, että haluaa itse tehdä kappaleensa...
Tuossahan se samotaan linkin viimeisessä lauseessa: lähti X-Factoriin, tavoitteena päästä esittämään OMAA MUSIIKKIAAN ympäri maailmaa. (Apuaa..)
Huoh, Mattillanon levysopimus koska voitti sen, sehönnoli kilpailun palkinto. Ja Matilla ei juurikaan neuvoteltavaa ole. Tekee juuri sellaisen levyn kun käsketään.
Levyn joka pitää saada kiireellä ulos markkinoille.
Honey G tippui jo jo kaksi vai kolmekin viikkoa sitten. Levytyssopimus synty vasta äsken, eli sen pari viikkoa kesti hänelläkin ennen kuin levysopimus oli selvä. Saaran voitosta on nyt aikaa muutama päivä aikaa.
Olen 100% varma, että Saara sopimuksen saa.
X-factorissa kehuttiin Saaran joustavuutta ja yhteistyökykyä. Saarasta sai sellaisen herttainen kuvan. Nytkö sitten käyttäytyy toisin. Eikö olisi järkevää antaa ekan levyn tehdä ammattilaisten ja tuoda seuraaviin levyihin pikkuhiljaa omia kappaleita.
Täytyyhän tyttiksellekin joku rooli neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, Mattillanon levysopimus koska voitti sen, sehönnoli kilpailun palkinto. Ja Matilla ei juurikaan neuvoteltavaa ole. Tekee juuri sellaisen levyn kun käsketään.
Honey G tippui jo jo kaksi vai kolmekin viikkoa sitten. Levytyssopimus synty vasta äsken, eli sen pari viikkoa kesti hänelläkin ennen kuin levysopimus oli selvä. Saaran voitosta on nyt aikaa muutama päivä aikaa.
Olen 100% varma, että Saara sopimuksen saa.
Mistä hemmetin "Saaran voitosta"? Hänhän HÄVISI. Ei voittanut.
Neuvotteluiden pitkä kesto?
Xfactor loppui vasta sunnuntaina!
Ei mitenkään ole kerennyt neuvotella pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella että antaisi muiden tehdä kappaleita hänelle ja hän hoitaa laulamisen, joka on hänen bravurinsa, ei sävellys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että Saara sopimuksen saa.No vahingossa tuli voitto sana, mutta pointti tuli varmasti sullekkin selväksi!
Voitto siinä mielessä, että sen levytyssopimuksen nyt saa. Ja saa sananvaltaakin siihen millaisen levyn haluaa tehdä. Matt joutuu tekemään sen pikapikaa tehdyn levyn. Johan se voittajalle tehty kappale oli umpisurkea! Ja se on siis Mattin eka sinkku.Kun Saara julkaisee tiedon levytyssopimuksesta niin mitähän keksitte seuraavaksi haukkumisen aiheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se samotaan linkin viimeisessä lauseessa: lähti X-Factoriin, tavoitteena päästä esittämään OMAA MUSIIKKIAAN ympäri maailmaa. (Apuaa..)
Oma musiikki voi silti olla myös muiden hänelle kirjoittamaa. Oma musiikki vastaan coverit.
Vierailija kirjoitti:
No ei vielä mutta tuossa jutussa sanoo että neuvottelut kestää yli vuoden vaihteen
Toivotaan tosiaa että Saara ei selitä Simonille haluavansa laulaa swahiliksi disney tunnareita japanin markkinoille ja itse tehdä ne tunnarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että Saara sopimuksen saa.No vahingossa tuli voitto sana, mutta pointti tuli varmasti sullekkin selväksi!
Voitto siinä mielessä, että sen levytyssopimuksen nyt saa. Ja saa sananvaltaakin siihen millaisen levyn haluaa tehdä. Matt joutuu tekemään sen pikapikaa tehdyn levyn. Johan se voittajalle tehty kappale oli umpisurkea! Ja se on siis Mattin eka sinkku.Kun Saara julkaisee tiedon levytyssopimuksesta niin mitähän keksitte seuraavaksi haukkumisen aiheeksi?
Mitäs sinä Mattia haukut? Kasvapa aikuiseksi.
Saara on perfektionisti, kunnianhimoinen ja määrätietoinen.
On käynyt musiikkikonservatoriom koulutuksen ja musiikkipiireissä tuon perusteella oletetaan että biisientekokin sujuu. Mutta kun ei suju niin ei suju. Mutta Saara ei voi sitä hyväksyä ja taas jankkaa itsepäisesto halustaan esittää omaa musiikkiaan.
Hätäpäisyydellä tulee kusipäisiä lapsia. Vuoden alustajan selviää tilanne.
No kyllä noiden ryöstöfirmojen kanssa on syytä neuvotellakin!Nehän imee artistit kuiviin ja heittää sitten takavasemmalle,kun uutta lihaa tulee tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Öh. Siellä on notkunut manageri mukana koko syksyn. Hänen olisi kuulunut tehdä kaikki pohjatyö ja Saaran iskeä heti maanantaina kiinni kuin sika limppuun.
Mun idolini on Shirley Bassey. Selailin eilen Youtubesta hänen esityksiään, eikä hänen ikimuistoisimmat esityksensä tai levytyksensä suinkaan olleet kaikki "omia".
Oli covereita, käännöskappaleita jne. Idea on se hänen tulkintansa.
Minusta on paljon mielenkiintoisempaa katsoa hyvän kappaleen hyvää tulkintaa kuin jonkin puolivillaisen suolloksen väkisintungentaa.
Eli mikä ihmeen vimma tämä on, että kaiken pitää olla "omia kappaleita"?