Miehet odottavat joulua enemmän kuin lapset
Mies seuraa lapsien joulukalenterin avaamisia vesi kielellä. Enää kymmenkunta luukkua ja hän saattaa saada seksiä. Viimeksi sitä on saatu juhannuksena. Vaimolle ostettu joululahja yhdistettynä punaviiniin ja suklaakonvehteihin saattaa saada naisen sen verran sekaisin, että armahtaa miehen. Joulu on odotuksen aikaa...
Kommentit (14)
Mikälainen mies ei saa vaimoa sekaisin kuin pari kertaa vuodessa.... ja siihenkin tarvitaan punaviiniä ja suklaata?
Olisin jo eronnut jos seksiä noin harvoin. Yhdestä erosin kun halusi vain muutamana päivänä kuukaudessa. Välillä antoi luultavasti säälistä. Silloin näytti kiinostavan ainoastaan kuinka kauan kestää. Kellon vilkuilu oli viimeinen pisara.
Pätkä avioliitto, paras ihmiskunnan keksintö!
Annat miehelles jouluna? Mitä? Itse annan vaan syntymäpäivinä ja palkkapäivinä
Minusta ei ole jouluna sen todennäköisempää saada seksiä kuin muinakaan päivinä.
En ymmärrä naisia jotka antaa jouluna joka on yleinen juhla. Itse annan seksiä vaan kun mies tekee jotain minulle kuten siivoaa, tiskaa tai tuo € kotiin.
Miksi siemenet ollaan edes annettu miehelle, naisella pitäisi vaan rinnat pullottaa siemeniä jos lapsi ei ole uunissa jotta voitaisiin siittää itsemme. Miehet olisivat täysin obsolete
En kertakaikkiaan ymmärrä miten monelle naiselle seksi on pakkopullaa? Ei tuommoinen jatkuva haluttomuus ole normaalia. Sitä on paljon paremmalla tuulella kun saa riittävästi seksiä. Ja se riittävästi on huomattavasti enemmän kuin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siemenet ollaan edes annettu miehelle, naisella pitäisi vaan rinnat pullottaa siemeniä jos lapsi ei ole uunissa jotta voitaisiin siittää itsemme. Miehet olisivat täysin obsolete
En nyt vaan keksi ainuttakaan syytä hankkia lapsi. Sen sijaan seksi on kiva juttu.
Kun lapset on tehty, seksin kuuluukin loppua. Ei edes jouluna .
Ihan käsittämätöntä. Onneksi minulla ei ole lapsia, niin ei tarvitse roikkua tuollaisissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikälainen mies ei saa vaimoa sekaisin kuin pari kertaa vuodessa.... ja siihenkin tarvitaan punaviiniä ja suklaata?
Sellainen mies, joka on mennyt tyhmyyksissään valitsemaan vaimokseen naisen, jonka seksihalut loppuivat kun lapset on tehty. Niin kliseistä kuin vain voi olla, mutta hieman on sellainen hyväksikäytetty olo. No nostan kyllä kytkintä, kun lapset ovat hieman isompia.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset on tehty, seksin kuuluukin loppua. Ei edes jouluna .
Ja sitten vielä kummastellaan, että miksi niin moni avioliitto päättyy eroon.
Toivotaan että jouluaattona onnistaa.