Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, johon olet/olet ollut koukussa?

Vierailija
14.12.2016 |

Mulla itselläni on erilaisia koukutuksia ollut tämän elämän aikana aika paljon.

Nykyään ehkä näistä turhin ja kummallisin on entisen kaverin kaverin anoppi, jonka instan kyttäämistä en ole pystynyt lopettamaan.
En siis tunne tätä henkilöä enkä ole koskaan edes tavannut. Tämä on vaan niin outo tapaus.
Kuvitelkaa keski-ikäinen naishenkilö, joka instassa käyttäytyy kuin 15-vuotias. Haikailee seuraajia ja on kauheen katkera jos joku lakkaa seuraamasta. Tän naisen koko olemuksesta paistaa ihan valtava katkeruus. Se on kumma miten se näkyy naamasta jo. Ihan hurjaa jopa. Sitten tää kommentoi lapsiensa (kaikki siis jo aikuisia) kuvia tosi piikikkääseen ja kaikkitietävään sävyyn. (mm. yhdelle lapsistaan kommentoi, että jos sä koko ajan otat tällaisia samanlaisia selfieitä niin lakkaan sua seuraamasta. What?)

Tein uudenvuodenlupauksen, että ens vuonna en tuota instaa käy kyttäämässä. Toi on vaan jotain niin kummallista, että en ole kyennyt vielä lopettamaan...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli. Lisäsin sitä suunnilleen kaikkiin ruokiin

Vierailija
22/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelu. Teen se päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki siihen Instaan.

Vierailija
24/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsumutteeseen.

Vierailija
25/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa

Tämä palsta. Mieskin ihmettelee, kun nykyään näkee minut niin usein pläräämässä puhelinta 😔

Vierailija
26/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki siihen Instaan.

Sorry, en uskalla linkata. HÄn on siellä omalla nimellään ja julkinen profiili... En halua mitään kunnianloukkaussyytteitä.

terv. vainoharhainen ap

Vierailija
27/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus youtubesta my strange addiction-ohjelmaa.

Siellä on ollut vaikka mitä kummaa. Yksi söi vaahtomuovipatjoja! Oli syönyt muistaakseni jo 8 patjaa ja oli myös syönyt sohvan täytteitä. Yksi oli koukussa maalin juomiseen. Ja joku söi deodorantteja. Noita kun katsoi niin itsensä tuntee harvinaisen normaaliksi.

Vierailija
28/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäiden puristelu. Siitä vain ei saa tarpeekseen.

Vierailija
29/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskahiuksissani on pieni läntti, josta kasvaa vähän karheampaa hiuslaatua kuin muualta. Saatan räplätä tätä karheamman tuntuista hiustukkoa pitkiä aikoja yrittäen saada sitä silottumaan, kun ärsyttää niin paljon se tekstuuriero muihin hiuksiin. Vähän pelottaa, että jossain vaiheessa ne hiukset lakkaavat kasvamasta kun nyin niitä koko ajan. Varsinkin jos jokin muu asia stressaa.

Vierailija
30/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin uusiin Mynthon-pastilleihin, siinä kovamuovisessa askissa. Kalliita, melkein 2 e/aski ja jokaisen loppuessa sanon, etten enää osta uutta. Ja silti ostan. Niitä sitten imeskelen ja rouskuttelen pitkin päivää.

Voimakas minttupurkka, sitä on pakko olla aina. Nyt noi Mynthonit on tosin syrjäyttänyt purkan hetkeksi. Mut ice menthol -purkkaan oon ollu koukussa jo monta vuotta.

Masturbointi, en enää, mutta sellaisina kausina, kun on ahdistusta ja/tai stressiä, tulee masturboitua monta (kymmentä) kertaa päivässä. Se hyvänolontunne ja raukeus on varmasti se koukuttava juttu.

Vierailija
31/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustapäiden puristelu. Siitä vain ei saa tarpeekseen.

Joo! Mulle ei riitä omat, aviomiehen rinta, selkä ja naama on välillä mun käsittelyssä :D

Vierailija
32/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun kommellusten seuraamiseen vuosikaupalla. Sittemmin olen päässyt pakkomielteestä eroon, mutta nyt olen repsahtanut Saara Aallon ja Matt Terryn shippaamiseen. Olen aikuinen, akateemisesti koulutettu nainen, edustustyössä ja muutenkin ihan viimeinen ihminen, jolla uskoisi tällaisia piilopaheita olevan. En kehtaisi ikimaailmassa tunnustaa kenellekään.

Vierailija
33/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksun kommellusten seuraamiseen vuosikaupalla. Sittemmin olen päässyt pakkomielteestä eroon, mutta nyt olen repsahtanut Saara Aallon ja Matt Terryn shippaamiseen. Olen aikuinen, akateemisesti koulutettu nainen, edustustyössä ja muutenkin ihan viimeinen ihminen, jolla uskoisi tällaisia piilopaheita olevan. En kehtaisi ikimaailmassa tunnustaa kenellekään.

Itsekin näädin vuosikaudet, mutta lopulta touhu jäi itsestään kun meni liiaksi uskosta jauhamiseksi.

Vierailija
34/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääke/kipulääke-coctailin suonensisäiseen käyttöön. Irtipääseminen vaati vuosien hoitosuhteen.

Vierailija
35/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskahiuksissani on pieni läntti, josta kasvaa vähän karheampaa hiuslaatua kuin muualta. Saatan räplätä tätä karheamman tuntuista hiustukkoa pitkiä aikoja yrittäen saada sitä silottumaan, kun ärsyttää niin paljon se tekstuuriero muihin hiuksiin. Vähän pelottaa, että jossain vaiheessa ne hiukset lakkaavat kasvamasta kun nyin niitä koko ajan. Varsinkin jos jokin muu asia stressaa.

sulla on trikotillomania (kuuluu pakko-oireisiin häiriöihin)

Vierailija
36/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin näädin vuosikaudet, mutta lopulta touhu jäi itsestään kun meni liiaksi uskosta jauhamiseksi.

Respect kanssanäätylit! Itselläni alkoi tökkimään se koirien kanssa sählääminen niin paljon ettei enää kestänyt seurata vierestä, kun ei voinut raukkoja mitenkään auttaa.

Vierailija
37/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan, olen näprännyt hiuksiani tietyistä kohdista ja tietyn kaavan mukaisesti. Ei ihme että ovat harventuneet. Todella kurja tapa. Teen sitä nytkin kirjoittaessani.

Vierailija
38/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta tunnustaa, mut nenän "kaivamiseen" :D Siis en vaan siedä sitä, että sinne kertyy vähänkään sitä shittiä! Kokeilen useita kertoja päivässä silleen painelemalla nenänvartta, että siellä on varmasti ihan tyhjää. Jos ei ole, niin heti putsaushommiin :S Todella outoa, tää on tullut mulle jostain syystä vasta tälleen vanhemmiten.

Vierailija
39/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exän seuraaminen joka somepalvelusta. Ja joo, oon koittanu päästä eroon!

Vierailija
40/41 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran nappuloihin joskus, saatoin rouskuttaa varmaan puoli kiloa päivässä herkkuna telkkaria katellessa.

Kai tuli kiiltävät ja tuuheat ihokarvat ja kirputkin lähti?

Mutta siis, muun muuassa finnien puristeluun, homoerotiikkaan (olen ihan nuori hetero nainen) ja nenän kaivamiseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi