Miehekkäät miehet, jotka ovat älykkäitä ja sivistyneitä, sekä arvostavat naisia ihmisinä, ovat harvoin sinkkuja.
Oletteko huomanneet että, jos miehellä on kiinnostusta sivistää itseään, kyky jonkun näköiseen introspektioon ja järkevään keskusteluun, niin hän ei pitkään ole sinkku?
Aika jännää että kunnolliset miehet harvoin ovat pitkään sinkkuja?
Oletteko kiinnittäneet huomiota tämmöiseen?
Kommentit (10)
Olen. Iskevät aina niitä naisellisesti pukeutuvia tissiä tyrkylle laittavia iloisesti kikattelevia naisia.
Arvostaako enemmistö miehistä muka naisia samalla tasolla kuin itseään ja toisia miehiä? Naisen jees-miehenä olo on melkoinen koiranvirka eikä edes vastaa todellisuutta. Minulle mies on ensimmäinen ja nainen sitten vasta. Naisia minulla silti riittää.
En. Mutta tilastot kertovat, että johtajat ja keskijohdon miehet ovat harvoin sinkkuja ja että heillä on enemmän suhteita kuin muilla miehillä. Verotiedot taas kertovat, että ylimmän neljänneksen tulot ansaitsevat miehet ovat miltei kaikki n: nännessä parisuhteessa. Tässä ei vaikuta äly tai sivistys tai koulutus mitään.
Nämä ovat faktoja, eivät mutua.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta tilastot kertovat, että johtajat ja keskijohdon miehet ovat harvoin sinkkuja ja että heillä on enemmän suhteita kuin muilla miehillä. Verotiedot taas kertovat, että ylimmän neljänneksen tulot ansaitsevat miehet ovat miltei kaikki n: nännessä parisuhteessa. Tässä ei vaikuta äly tai sivistys tai koulutus mitään.
Nämä ovat faktoja, eivät mutua.
Estääkö se että johtajat ovat usein varattuja, sen mitä aloitusviestissä sanottiin?
Mietipä vähäsen.
Totta, jos ovat hyvätuloisia tai rikkaita.
Mikä on nainen? Se missä se peppu kiinni vai? Aina ihmetellyt että pystyykö ne edes puhumaan meidän kielellämme
Avioliitossa 17v, enkä petä. Olen siis kummajainen?
M54
Voi voi kun aina unohtuu se tärkein: pituus. Uupuvia senttejä voi kompensoida rahalla mutta tässä nämä kaksi tärkeintä ovatkin.
Ei se yksinkertaisesti riitä, että mies älykäs, sivistynyt ja naisia arvostava. Miksi ei? Koska älykkyys sellaisenaan ilman että se realisoituu kyvyksi tehdä uraa ja rahaa, ei kiinnosta pelkästään. Sivistystä naiset sanovat arvostavansa mutta se tarkoittaa ihan perusasioita, joihin jo lukion käynyt kykenee. Väittäisin, että miehet ovat keskimäärin yleissivistyneempiä kuin naiset. Naisten arvostaminen on lähtökohta jokaiselle. Juurihan siitä oli pilakirjoitus nyt-liitteessä, miten hölmöt naisia arvostavat kiltit miehet edellyttävät pelkästään sen vuoksi naista ja seksiä.
Juu, ja harvoin ovat ilman sivusuhteitakaan...