Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miehet! Apua?

N19
14.12.2016 |

Pari kuukautta sitten erään bändin keikalla tapasin kivan miehen, jonka kanssa sitten höpöteltiinkin koko ilta. Ihanan lutuinen kaveri, sellainen nallekarhu. Juuri sitä, mitä kaipaan. Istuskeltiin keikan jälkeen ja juotiin juomia loppuun, kun n. keski-ikäinen nainen tulee luokseni ja kehuu ulkonäköäni, kysäisten samalla onko minulla tyttöystävää. Tein mitä jokainen tekisi ja kiitän kehuista. Kerron myös, ettei ole kumppania. Samalla hetkellä tuo ihana mies hyppää ylös ja huikkasee vain, että "No nyt on." ja suuntaa tiskille. Olin ihan hölmistyneenä ja jäin jutustelemaan naisen kanssa mukavia.

Nään tuon miehen päivittäin ja olen miettinyt, että pitääkö hän minua nyt lesbona vai onko tilanne vielä "pelastettavissa"? Nyt tarvitaan hyviä neuvoja, sillä olen ihan untuvikko näissä jutuissa. Ensimmäinen mies, josta voisin tykätä romanttisessa mielessä. Ja nyt kun jäi sanomatta, niin en ole lesbo. Entinen poikatyttö kylläkin. APUA!

Kommentit (2)

1/2 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saattanut yrittää tehdä sinulle tilaa, ehkä häntä vaivaa huono itsetunto ja hän koki jostain syystä ettei ole tarpeellinen seurassa joten säikähti ja hävisi häiritsemästä sinua ollakseen tuntematta oloaan vielä turhemmaksi. Et saa hänen pelkojaan lievennettyä mikäli et sano suoraan ettet ole lesbo koska kaiken muun kuin suoran puheen voi aina kääntää uusiksi peloiksi. Tässä on toki sekin riski että mies halusi todellisuudessa tilanteesta muutenkin pois ja luovutti siksi helposti, tai ettei hän luullut sinua lesboksi mutta ajatteli lohkaisun olevan hauska tapa tehdä taktinen poistumisliike, mutta ikävä kyllä sitä et saa selville jos et puhu hänen kanssaan.

Voit miettiä haluatko olla noin neuroottisen tyypin kanssa mutta minusta kuulostaa että haluat joten jonkinlainen "jäi kiusaamaan että vaikutit luulevan minua lesboksi" lienee ainut mahdollisuus. Jonkun on oltava rohkea ja asetettava itsensä alttiiksi jotta tämä selviää: jos mieheltä puuttuu rohkeutta niin vaihtoehtoja ei paljon jää kuka sen tekee. Hyvänä puolena on se että jos hänellä on pokkaa latoa suoraan naamaasi että olet lesbo niin kyllä hän varmaan kestää sen että sanot ettet muuten ole. Voi parhaassa tapauksessa jopa olla että koko hämmentävän heiton tarkoituskin oli heittää pallo sinulle ja jättää takaportti auki siltä varalta että hän on käsittänyt sinut väärin, olisihan hän voinut poistua mitään sanomatta jos kerran oli selvää mitä olet eikä mitään keskusteluvaraa hänen mielestään jäänyt.

Vierailija
2/2 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme. Naisissa on nykyisin paljon lespoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla