Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleva kaveri ei halua tehdä mitään ilmaan miestään

Vierailija
14.12.2016 |

En jaksa enää. Ovat nyt olleet miehensä kanssa jo lähes kahdeksan vuotta yhdessä, että mistään suhteen ihan alkuhuumasta ei ole enää kyse. Kaveri on todella kiinni miehessään, meitä hänen omia kavereitaan on jäljellä enää ihan vain muutama, suurin osa on miehen kavereita ja näiden tyttöystäviä. Ei tässä sinänsä mitään, mutta kun kaveri ei halua tehdä juuri mitään ilman miestään. On tylsää, kun mennään kahville, niin sinnekin pitää tämän miehen tulla mukaan. Mies ei puhu juuri mitään, on piinallisen hiljainen selvin päin, kännissä sen sijaan mm yrittää iskeä muita naisia ja mollaa ystävääni. Tämän sikamaisen käytöksen takia en miehestä juuri pidä.

Kaverin mies kyllä käy ulkona monta kertaa viikossa kavereiden kanssa ja viikonloppureissuilla ulkomailla. Kaveriani taas ei saa mitenkään houkuteltua edes Suomeen kohdistuvalle reissulle viikonlopuksi.

Meneekö tämä joskus ohi? Miksi naisen pitää luopua ystävistään parisuhteessa? Minulla on kyllä ystävät pysyneet tärkeinä, joten siksikin vaikea ymmärtää

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näin pitkää jaksa lukea...

Vierailija
2/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma kulta tulee ennen kavereita. Miksei tätä voi hyväksyä? Vaikutat aika kaverissasi roikkuvalta persoonalta, mikset voi antaa kaverisi elää omaa elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tylsältä. Oletteko ennen miehen kuvioihin astumista olleet siis paljon tekemisissä? Voisiko sille kaverin miehelle sanoa jotakin?

Vierailija
4/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika mies kyllä... Mikset tosiaan sano hänelle mitään? Jos siis ihan todistat tuollaista käytöstä.

Vierailija
5/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tylsältä. Oletteko ennen miehen kuvioihin astumista olleet siis paljon tekemisissä? Voisiko sille kaverin miehelle sanoa jotakin?

No koen aika vaikeaksi mennä miehelle mitään sanomaan. Ollaan oltu ystäviä ihan lapsuudesta asti, eli siis koko ikämme. Nyt vain tuntuu, että haluan luovuttaa tuon ystäväni suhteen.

Onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia?

Ap

Vierailija
6/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä. Jotenkin säälittää tuollaiset ihmiset, joiden elämän ehdoton ykköspropriteetti on se parisuhde. Itselläni on ihana mies ja monta hyvää ystävää ja vielä useampi kaveri. Kaikille riittää aikaa. :)

Vierailija
7/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sille kaverin miehelle sanoa jotakin?

Ennemmin mä puhusin ystävälleni siitä miten koen tilanteen. Että en jaksa oikein tavata häntä jos aina mieskin on mukana ja että olisi kiva joskus viettää aikaa kahdestaan.

Sinänsä en koe että en ystävät ei olisi tärkeitä vaikka joidenkin kanssa tavataan ainakin lähes aina niin että myös puolisot ovat paikalla.

Vierailija
8/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tietysti mahdollista, että kotona tulisi melko kireä tunnelma, jos kaverisi ilmoittaisi haluavansa lähteä jonnekin yksin. (?)

Vierailija
9/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen kaksi vaihtoehtoa. Joko kaverisi vahtii miestään, ettei ehdi pettämään, tai sitten mies on sairaalloisen mustasukkainen ja vahtii kaveriasi.

Vierailija
10/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 8 vuotta yhdessä eikä voi mennä mihinkään ilman miestään? Sairasta. Lähtisin kyllä vetämään, jos mies on noin omistushaluinen. Mulla on kanssa yx likkakaveri, jonka mies aina ilmestyy paikalle jossain vaiheessa, ärsyttävää. Ei mun mies tunge seuraan, jos mä sanon meneväni likkojen kanssa ulos, samoin, jos mies menee kavereittensa kanssa ulos, niin en mä mukaan änkeä.

Vierailija
11/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotappa TYTTÖJENiltaa kaverillesi. Jos se ei ole aikasemmin tajunnut että haluat viettää välillä aikaa ihan kahden kesken ilman miestä.

Vierailija
12/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveri koe mitään ongelmaa tässä ja kyllähän me kuulemma nähdään kahdestaankin. Totta kyllä, joskus käydään kahvilla yms kahdestaan.

Ärsyttää myös se, että kaveria ei muuten meinaa saada mihinkään manguttua, mutta heti kun miehensä onkin jossain poissa, niin sitten kaverit muistuu kyllä mieleen. Tulee sellainen olo, että sitä kelpaa vain "paremman puutteessa" seuraksi.

Ap

Vierailija
13/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kanssa joskus samanlaisia kavereita. Aina tuli tyttöystävä mukana vaikka joskus vihjattiin melko selväksi, että mennään jätkäporukalla. Ja aina se muoto oli "me" tullaan. Jossain vaiheessa kyllästyttiin ja lakattiin pyytämästä mihinkään. Eipä sen jälkeen ole paljoa kuulunut.

Ei siinä motään, että välillä puolisotkin tulevat mukaan, mutta kun joka ikinen kerta pitää se raahata mukaan.

Vierailija
14/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan! Ihan turha kitistä, jos et ole sanonut kaverillesi suoraan, että haluat tavata joskus kahden kesken. En minäkään omista henk.koht. asioistani avautuisi kavereideni miesten läsnäollessa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö välillä voitaisi tavata myös niin, että puolisot ovat paikalla. Jos asia ei puhumalla muutu, niin sitten anna olla.

Vierailija
15/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen, että pääsisin joskus vielä tämän ystävän kanssa vaikka reissuun. Ennen matkusteltiinkin yhdessä, eikä nämä nyt siis mitään ryyppyreissuja olleet. Kaipaan vanhaa ystävääni, jonka kanssa oli tosi hauska tehdä yhdessä kaikkea.

Ap

Vierailija
16/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan! Ihan turha kitistä, jos et ole sanonut kaverillesi suoraan, että haluat tavata joskus kahden kesken. En minäkään omista henk.koht. asioistani avautuisi kavereideni miesten läsnäollessa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö välillä voitaisi tavata myös niin, että puolisot ovat paikalla. Jos asia ei puhumalla muutu, niin sitten anna olla.

Kuten laitoin, ystävä ei koe asiassa mitään ongelmaa, kun kyllähän me joskus kahdestaan nähdäänkin. Johonkin reissuehdotuksiin tai muuhun saan aina ympäripyöreitä vastauksia.

Eipä tässä oikein muuta voi tehdä. Ennen vain jaksoin elätellä toiveita, että kyseessä on vain rakastumisen huuma ja asia muuttuisi ajan myötä. Eipä niin taida kuitenkaan tapahtua. Ystävä oli kuitenkin aikoinaan hyvin läheinen ja tärkeä, rakas on vieläkin, niin senkin vuoksi olen ns jaksanut odottaa ja toivoa.

Ap

Vierailija
17/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on läheisriippuvainen. Ei ehkä itse tajua tai ei ainakaan myönnä. Et oikein voi mitään tehdä. Jos mainitsetkin asiasta välit voi mennä lopullisesti poikki. Läheisriippuvaiset on todella herkkähipiäisiä. Kokemusta on.

Vierailija
18/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 8 vuotta yhdessä eikä voi mennä mihinkään ilman miestään? Sairasta. Lähtisin kyllä vetämään, jos mies on noin omistushaluinen. Mulla on kanssa yx likkakaveri, jonka mies aina ilmestyy paikalle jossain vaiheessa, ärsyttävää. Ei mun mies tunge seuraan, jos mä sanon meneväni likkojen kanssa ulos, samoin, jos mies menee kavereittensa kanssa ulos, niin en mä mukaan änkeä.

Taisit kommentoida väärään ketjuun. Minä en huomannut missään mainitun että mies rajoittaisi naisen seuraelämää, vaan luin että kys kaveri ei halua minnekään ilman miestään eikä itse näe siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
19/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on läheisriippuvainen. Ei ehkä itse tajua tai ei ainakaan myönnä. Et oikein voi mitään tehdä. Jos mainitsetkin asiasta välit voi mennä lopullisesti poikki. Läheisriippuvaiset on todella herkkähipiäisiä. Kokemusta on.

Voisiko olla noin? En ole koskaan asiaa ajatellut näin. Sopisiko tähän se, että kun mies onkin jossain pois, niin silloin meitä harvoja kavereita kutsutaan kyllä kylään. Usein kaveri siis ihan sanoo, että *Pertti* on viikonlopun poissa, nyt voitaisiin tehdä jotakin. On vähän jopa loukkaavaa olla tosiaan jatkuvasti se "paremman puutteesa" eli sanotaan ihan suoraan, että kun "Pertti" ei ole saatavilla, niin voisin nyt teitänne nähdä

Ap

Vierailija
20/31 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit kommentoida väärään ketjuun. Minä en huomannut missään mainitun että mies rajoittaisi naisen seuraelämää, vaan luin että kys kaveri ei halua minnekään ilman miestään eikä itse näe siinä mitään ongelmaa.

Paitsi jos nainen on nuijittu hellan ja nyrkin väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi