Onko suomalainen nainen vaativampi kuin puolalainen nainen?
Tällaisia pohdin näin Varsovan-reissuni kynnyksellä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen mies ostaisi minulle silikonit olisin ihan kuin puolalainen nainen :( Mutta eihän suomalaiset miehet rakasta kuin puolalaisia eikä tarjoa ravintolassa kuin vieraalle naiselle.
Ei silikonitissit ole sama asia kuin isot luomutissit, ja isot luomutissit ovat Puolassa yleisemmät kuin Suomessa.
Niin, ei ole minusta mihinkään :(
Väärin. Olet puolalaisnaista parempi vellomaan itsesäälissä.
Totta, aika vakavailmeisiä naisia on Suomessa. Eivät pahemmin naureskele tai hymyile noin yleensä, vaikka olisi nuorikin nainen. Puolatar on iloisempi ja miestä se miellyttää enemmän.
Puolalaiset naiset päin vastoin ovat kuin rautakangen nielleitä eikä mikään kelpaa vaan aina pitää jotain kalliimpaa olla ostamassa. Ei ole tainneet käydäkään puolassa nämä provoajat.
Nämä keskustelut ovat noloja. Olen itse suomalainen nainen mutta ilmeisesti varustettu ei-suomalaisnaisellisella ajatuksenjuoksulla.
Tunnen naisia monista eri maista ihan ystävinä. Myös Puolasta. Minulle ei koskaan ole tullut sellaista ajatusta että he loisivat miehen rahoilla. päinvastoin he ovat hyvin yrittelijäitä ja työorientoituneita sekä osaavat hoitaa kotitaloutta tuhlaamatta rahoja turhaan. Ihailen tätä sekä puolalaisissa, ukrainalaisissa ja venäläisissä naisissa. He myös valitsevat miehen tarkkaan. Työtä tekevä, hyvin toimeentuleva mies on luotettava eikä lapsia tehdä sillä mentaliteetilla että kyllä joku instanssi rahaa antaa jos itsellä ei ole. Sekin on tärkeää että mies ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin. Tämä siis jos vaan rahkeita on. Niille joilla ei ole niin kelpaa muunkinlainen mies ja aina joka maasta löytyy vähemmän älykkäitä naisia myös ja niitä laiskamatoja.
Suomalaiset naisethan sanovat että vaativat parasta kaikessa myös miehiltä mutta miks tämä ei oikein todellisuudessa toteudu? Ulkomaalaisista miehistäkin suomalaiseen lähes pääsääntöisesti tuntuu haksahtavan sellainen jolla ei oo puhtaat jauhot "pussissa" tai muuten vaan ei ole mahdollisuuksia muunmaalaiseen yksilöön. Ikävästi ehkä sanottu mutta näin se näyttää olevan:(
Vetävät röökiä ja vodkaa, kyllähän sillä laihana pysyy mutta pian tulee rupsahtaminen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut ovat noloja. Olen itse suomalainen nainen mutta ilmeisesti varustettu ei-suomalaisnaisellisella ajatuksenjuoksulla.
Tunnen naisia monista eri maista ihan ystävinä. Myös Puolasta. Minulle ei koskaan ole tullut sellaista ajatusta että he loisivat miehen rahoilla. päinvastoin he ovat hyvin yrittelijäitä ja työorientoituneita sekä osaavat hoitaa kotitaloutta tuhlaamatta rahoja turhaan. Ihailen tätä sekä puolalaisissa, ukrainalaisissa ja venäläisissä naisissa. He myös valitsevat miehen tarkkaan. Työtä tekevä, hyvin toimeentuleva mies on luotettava eikä lapsia tehdä sillä mentaliteetilla että kyllä joku instanssi rahaa antaa jos itsellä ei ole. Sekin on tärkeää että mies ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin. Tämä siis jos vaan rahkeita on. Niille joilla ei ole niin kelpaa muunkinlainen mies ja aina joka maasta löytyy vähemmän älykkäitä naisia myös ja niitä laiskamatoja.
Suomalaiset naisethan sanovat että vaativat parasta kaikessa myös miehiltä mutta miks tämä ei oikein todellisuudessa toteudu? Ulkomaalaisista miehistäkin suomalaiseen lähes pääsääntöisesti tuntuu haksahtavan sellainen jolla ei oo puhtaat jauhot "pussissa" tai muuten vaan ei ole mahdollisuuksia muunmaalaiseen yksilöön. Ikävästi ehkä sanottu mutta näin se näyttää olevan:(
Mikähän ongelma sullakin on kun täytyy tulla haukkumaan suomalaisia naisia, oikein suomalainen nainen olet, niin varmaan. Ja suomalaiset miehet on sitten kaikki niitä kultakimpaleita...
Tunnen kaksi naista eräästä toisesta Itä-Euroopan maasta. Maailman kauneimpia ovat, ainakin omasta mielestään ja ovat esim. avoimesti sanoneet, että ihmiset heidän kotimaassaan ovat kauniimpia, älykkäämpiä ja muutenkin parempia. Kumma, että molemmat ovat kuitenkin lähteneet ulkomaalaisen matkaan...
Nämä naiset todellakin odottavat miehiltään paljon. Toinen miehistä kävisi mielellään kuntosalilla, muttei saa, koska siellä on vieraita naisia. Toinen kävisi mielellään toisinaan baarissa, muttei saa, koska siellä on vieraita naisia.
Toinen miehistä käy vuorotöissä, mutta jos vuoron kohdalle on osunut lapsen neuvola-, lääkäri- tai hammaslääkärikäynti tai vanhempainilta, miehen on pitänyt ottaa vapaata, ettei naisen tarvitse vaivautua.
Miehellä on tehtävä, elättää rouvansa ja lapsensa, vapauksia ei sitten juuri olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi naista eräästä toisesta Itä-Euroopan maasta. Maailman kauneimpia ovat, ainakin omasta mielestään ja ovat esim. avoimesti sanoneet, että ihmiset heidän kotimaassaan ovat kauniimpia, älykkäämpiä ja muutenkin parempia. Kumma, että molemmat ovat kuitenkin lähteneet ulkomaalaisen matkaan...
Nämä naiset todellakin odottavat miehiltään paljon. Toinen miehistä kävisi mielellään kuntosalilla, muttei saa, koska siellä on vieraita naisia. Toinen kävisi mielellään toisinaan baarissa, muttei saa, koska siellä on vieraita naisia.
Toinen miehistä käy vuorotöissä, mutta jos vuoron kohdalle on osunut lapsen neuvola-, lääkäri- tai hammaslääkärikäynti tai vanhempainilta, miehen on pitänyt ottaa vapaata, ettei naisen tarvitse vaivautua.
Miehellä on tehtävä, elättää rouvansa ja lapsensa, vapauksia ei sitten juuri olekaan.
Kuulostaa ihan venäläisiltä naisilta jotka tunnen. Haukkuvat mennen tullun kaiken suomalaisen, esim suomalaisen tavan viettää joulua. Miehet heidät elättävät, toinen on yli nelikymppisenä mennyt oikein töihin mutta ei palkallaan pystyisi pitämään yllä vaatimaansa elintasoa. Tunnen pinnallisesti enemmänkin näitä ja se on totta että ovat hyvin perfektionistisia suhteessa kotinsa ulkonäköön ja monesti omaansakin, mutta pistää miettimään miten sitten palstan miehet jaksaisivat sitä kaikkea nipotusta ja hammastenkiristystä liittyen joka ikiseen asiaan kun täällä niin kovasti meuhkaavat että nainen ei saisi vaatia mitään.
Mitä korkeampi koulutus sitä vaativampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolainen nainen on kyllä yhdessä mielessä aidompi. Avoimemmin rahan perään.
Onko näin? Omien kokemuksien mukaan ei, yhteensä 15v olen Puolassa asunut ja samalla tavalla niitä gold diggereitä on kun Suomessakin.
Ainakin paljon naisellisempia ovat, eivät leiki mitään femakkoja ja "itsenäisiä vahvoja naisia" vaan kannattavat sukupuolirooleja ja tästä olen ainakin itse kyllä tykännyt kaikissa puolalaisissa kumppaneissani. :)
Kaikissa puolalaisissa kumppaneissasi... Eli olet munasi perässä kulkeva olio tai sitten ne suhteet eivät niin hirveän auvoisia ole. Miksi et ole löytänyt loppuelämän kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko. Omassa tuttavapiirissäni kaikki 30-40 vuotiaat suomalaiset naiset on vain ja ainoastaan rahan perään, se on oikeastaan ainoa asia mikä merkitsee miehessä. Puhuvat siitä myös avoimesti, joten voiko tuosta enää avoimemmaksi mennä?
Outo tuttavapiiri. Minä en ole eikä mun tuttavat rahojen perään. En käsitä mitä miehen rahat edes minulle kuuluvat?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Omien kokemuksien mukaan ei, yhteensä 15v olen Puolassa asunut ja samalla tavalla niitä gold diggereitä on kun Suomessakin.
Ainakin paljon naisellisempia ovat, eivät leiki mitään femakkoja ja "itsenäisiä vahvoja naisia" vaan kannattavat sukupuolirooleja ja tästä olen ainakin itse kyllä tykännyt kaikissa puolalaisissa kumppaneissani. :)
Mikä on femakko? Olen suomalainen ja aidosti itsenäinen ja vahva, en leiki sellaista. Kuoleman läheisyys nimittäin kasvattaa seisomaan omilla jaloillaan. Ei siinä ole mitään pahaa. Sukupuoliroolit ovat sikäli haitallisia, että kaikki eivät niihin muotteihin mahdu, eikä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen mies ostaisi minulle silikonit olisin ihan kuin puolalainen nainen :( Mutta eihän suomalaiset miehet rakasta kuin puolalaisia eikä tarjoa ravintolassa kuin vieraalle naiselle.
Ei silikonitissit ole sama asia kuin isot luomutissit, ja isot luomutissit ovat Puolassa yleisemmät kuin Suomessa.
Just eilen palstamiehet todistelivat, miten isot tissit on yököttävät, ja rintojen pitää olla pienet ja mahtua käteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käsittänyt etteivät naiset yleisesti noissa itä-euroopan maissa vaadi samanlaista osallistumista kodin- ja lastenhoitoon mieheltä kuin suomalaiset, mutta miehen tehtävä onkin sitten tarjota ravintolassa ja perheen päänä maksaa kulut. Normaalit käytöstavat pitää kans olla hallussa, miehen pitää osata olla romanttinen ja muistaa merkkipäivät ja seurassa ei passaa olla jurottava tuppisuu.
Kumma käsitys täällä että ainoastaan suomalainen nainen kehtaa röyhkeästi vaatia mieheltään mitään, muissa maissa naiset suorastaan jonottavat palvelemaan suomalaista miestä, tätä luomakunnan kruunua, vaatimatta mitään takaisin :D Ei ne naiset sielläkään mitään pihiä juoppoa rupea sietämään.
No juurikin näin! Vaatimukset on kaikilla maailman naisilla miehen suhteen, se vaan riippuu kansallisuudesta ja kulttuurisistakin olosuhteista, että millaisten asioiden suhteen. Ei elämä ja parisuhde ole missään päin maailmaa täysin mutkatonta, ja kuin ruusuilla tanssimista. Ihan hassu ja epärealistinen ajatuksenakin. On näköjään miehiäkin, joilla on realiteetit hukassa mitä tulee pariutumiseen. Aina ei voi vain naisia syyttää prinsessaunelmien rakentelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko. Omassa tuttavapiirissäni kaikki 30-40 vuotiaat suomalaiset naiset on vain ja ainoastaan rahan perään, se on oikeastaan ainoa asia mikä merkitsee miehessä. Puhuvat siitä myös avoimesti, joten voiko tuosta enää avoimemmaksi mennä?
Outo tuttavapiiri. Minä en ole eikä mun tuttavat rahojen perään. En käsitä mitä miehen rahat edes minulle kuuluvat?!
Tuttavapiiri koostunee naisista, jotka ovat jättäneet ammatin hankkimatta. Pelkällä peruskoulun päättötodistuksella ei oikein töihin enää pääsee, joten siinä on varakkaalle miehelle käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
On. Sain puolasta järkyttävän kauniin mallinaisen.
Niin sai myös yksi tuttavani. Nyt on jo toinen tenava puskettu maailmaan, eikä nainen osaa vieläkään ollenkaan laittaa ruokaa. Mieti sitä. Mieti myös, miten katoliset yleensä suhtautuvat abortteihin.
Puolaan siis!