Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Photoshoppasin tutun vatsamakkaran pois yhteisestä lomakkuvasta, hän suuttui ja käski poistaa kuvan

Vierailija
14.12.2016 |

Kävi niin, että osuin samaan lomakohteeseen tutun naisen kanssa. Otimme yhteiskuvan ja hän sanoi, että on ok julkaista se facebookissa. Hänellä oli vaalea kireä toppi ja vatsamakkara erotttui selvästi kuvasta. Ajattelin että hän kiusaantuu joten piilotin makkaran huomamattomasti. Käytän siis työssäni photoshopia joten osaan homman. Suuttuisitteko te vastaavasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin loukkaantuisin, jos tuttu/kaveri olisi photoshopannut itseni hoikemmaksi. Tulisi olo, että toinen häpeää minua tai ajattelee minun häpeävän itseäni. Tai sitten, että toinen haluaa irvailla ja siksi kysynyt kuvan julkaisemiin luvan, jotta pääsee nöyryyttämään tolla tavalla.

Mielestäni mautonta kysyä lupa kuvan julkaisemiin, johon saa myöntävän vastauksen. Mutta silti muokata toista itselleen miellyttävämmäksi, vaikka toiselle oma ulkomuoto on selkeästi ollut ok.

Vierailija
22/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lomaKKuva?

Oletko tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen, jos joku pienentäisi mun vatsamakkaraa huomaamattomasti kuvasta! :D  

Vierailija
24/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tutulla vatsamakkaralla on samanlainen oikeus päättää osallistumisestaan yhteisiin valokuviin kuin sinullakin.

Vierailija
25/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko syönyt sitä makkaraa? Tykkään makkaran kanssa sinapista ja suolakurkku pikkelsistä.

Vierailija
26/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea olisi shoppailla uimarantakuviin miehelle isompi pippeli tai naisystävälle/vaimolle isommat ja terhakammat rinnat. Saattaisi olla joulupöydässä aika hiljaista.

Terveisin Naispelko23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme