Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viidennes suomalaisista nuorista miehistä on toimettomina mutta mammalomalaisten pitäisi painua töihin

Mammoista Parhain
14.12.2016 |

http://mammoistaparhain.blogspot.fi/2016/12/valihuomio-nuorista-miehist…

Otteita tekstistä:

Nuorista 20-24 - vuotiaista miehistä liki viidennes ei käy töissä eikä opiskele Eurostatin tutkimuksen mukaan. Nuo nuoret miehet kärsivät varmasti tilanteestaan. Tämä merkintä ei syyllistä ketään, ainoastaan antaa perspektiiviä.

Työllisyystilanne koko maassamme on tunnetusti huono vähän kaikilla. Sen vuoksi pidän erikoisena, että kotona lapsiaan kolmevuotiaiksi hoitavia työelämässä olevia mammoja hätyytetään takaisin töihin.
Professori : Kaikki päivähoito ei ole varhaiskasvatusta - " Pienillä aivoilla joudutaan liian isoihin ryhmiin. "

Tuskin se on tämän maan taloustilanteen ja huonon työllisyystilanteen aiheuttanut, että työelämässä olevat jäävät kotiin välillä kituuttamaan tuilla ja hoitamaan lapsiaan. Se, että kaikki veisivät päiväkotiin lapsen jo aiemmin ei luo merkittävästi lisää työpaikkoja kuin hoitoalan koulutuksen saaneille, joilla töitä on enemmän kuin vaikkapa it-alan henkilöstöllä. Luultavasti mitään uusia vakansseja ei edes perustettaisi vaan ryhmäkokoja kasvatettaisiin niin kuin tähänkin mennessä.

Nyt kun itse jään pois, parhaassa tapauksessa joku nuori työtön saa työtä. Olen itse sukupolvea joka kärsi 90-luvun leikkauksista. Moni meistä on työttömänä, jopa syrjäytynyt. Se on kallista. Mä en pidä itseäni muita parempana siksi että olen töissä.

Yleensä, kun viitataan kotiäiteihin negatiivisessa mielessä, sillä tarkoitetaan sitä, että " loisitaan tuilla kotona " ja tehdään aina uusi lapsi kun edellinen täyttää kolme ettei tarvitsisi mennä töihin.
Onko yleensä mitään työpaikkaa minne mennä? Jos nuo naiset olisivat lapsettomia työttömiä työnhakijoita, heitä arvosteltaisiin " kotona tuilla loisimisesta. " Itsekkäiksi lastenvihaajiksi. Nuori kotona oleva mies on luuseri tai syrjäytynyt. Onko tässä maassa kenelläkään varaa nimitellä yhtään ketään? Yksilö on yhteiskunnassa altavastaaja. Ne joilla töitä on, ovat hyvässä asemassa mutta se voi muuttua koska vain. Lapsia on fiksua tehdä silloin, jos koulu-tai työpaikkaa ei ole. Se on tutkitusti lamailmiö. Toisia on helppo arvostella kulkematta heidän kengissään.

Sillä aikaa, kun kansa käyttää energiaansa ja aikaansa siitä tappeluun kenellä duunarilla tai köyhällä on kivempaa kuin itsellä ja kuinka paljon tukia naapurilta pitäisi leikata, poliitikot nauravat partaansa ja tekevät päätökset. Kansaa joka on kurjistunut ja keskittyy epäolennaiseen on helpompi hallita.

Nyt pitäisi puhaltaa yhteen hiileen, eikä toistaa virheitä historiasta.
Lapsemme eivät ansaitse kiihtyvällä tahdilla eriarvoistuvaa väkivaltaista yhteiskuntaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla