Kun mies saattaa sinut illalla kotiovellesi, annatko jotenkin ymmärtää että haluat suudella?
Olen ihan ulalla deittailusta koska olen ollut koko elämäni parisuhteessa. Suhde päättyi vuosi sitten ja olen nyt alkanut tapailla miehiä. Yksi suuteli minua ekalla tapaamisella, toisella ei. Jäin vähän kaipaamaan sitä suutelua, mutta en tajunnut itsekään tehdä mitään asian eteen.
Neuvokaa aloittelijaa! :)
Kommentit (56)
Miehetkin saavat vastata: onko naisen syytäkään antaa ymmärtää mitään, vai onko paremminkin niin, että jos mies ei suutele niin hän ei suutele ja sillä sipuli? Onko mielestänne nainen tyrkky, jos hän antaa ymmärtää haluavansa suudella? Missä menee kivan ja liian tyrkyn välinen raja?
ap
Ei tarvinnut miettiä, kun nuorempana miehet kävi suutelemaan kuin häkä limppuun. Saatilla joku on ollut viimeksi noin vuonna kaksi tuhatta. Oma ukko nykyään muutenkin on tuntosarvet pystyssä, koska voipi muiskauttaa ja koska pysyä loitolla.
No mä jään siinä tilanteessa juttelemaan ja sitten hiljenen seisten siinä, haen katsekontaktin ja hymyilen vähän. Jos ei mieheltä tule aloitetta läheisyyteen, niin sanon sitten jotain "kiitos kivasta illasta, mä tästä menen sitten, nähdään taas". Mutta siis ei tarvitse muuta tehdä kuin olla olemassa ja olla myönteisen (ei pelottavan eikä tyrkyn) oloinen, niin mies kyllä suutelee jos sillä kiinnostusta on ja ei ole ihan nynny.
Mielummin suoraa puhetta kuin että mielestäsi ymmärrät antaa jotain.
Voit kysyä että saatko hyvänyönsuukon ja siitä on sitten helppo jaktkaa jos yhteiymmärrystä löytyy.
Miehet ovat tottuneet siihen että asiat hoituu suoralla toiminnalla.
t.mies
VAROITUS!!! Suutelu voi johtaa seksiin!
Vierailija kirjoitti:
VAROITUS!!! Suutelu voi johtaa seksiin!
Eikö se aina johda seksiin?
Nainen voi myös itse tehdä aloitteen suuteluun ihan vain lähestymällä miestä suuteluaikeissa. Jos tulee pakit, niin sitten tulee. Mäkin olen itse aikoinaan tehnyt aloitteita miesten suhteen.
Minun ja avopuolison ekojen treffien päättyessä en ehtinyt tehdä mitään, kun hän jo kysyi saako suudella.
Mä yleensä halaan aina hyvästellessä, muulloinkin kuin treffeillä, miehet ja naiset. Siitä halauksesta yleensä tunnistaa, halutaanko sut päästää nukkumaan ilman sen suurempia, vai ollaanko valmiita suuteloon. Halauksesta "irrotessa" voi itse myös viipyilemällä viestiä suutelutoiveista, ja itse asiassa miellyttävän henkilön ollessa kyseessä tulee varmasti aivan tahtomattaankin viestittyä - kiihtynyt hengitys, värinä halatessa. Epäselvyyttä ei pitäisi olla.
Mulle ainakin suutelu on kutsu peremmälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin suutelu on kutsu peremmälle.
Jos on sovittu, että mies saattaa kotiovelle, niin silloin kyllä koen oikeudekseni suudella vaikka kuinka intohimoisesti ja olla pyytämättä/päästämättä häntä sisälle. Suudelmalla viestitän vain sen, että toivon meidän tapaavan uudestaan ja että hänen läheisyytensä houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin saavat vastata: onko naisen syytäkään antaa ymmärtää mitään, vai onko paremminkin niin, että jos mies ei suutele niin hän ei suutele ja sillä sipuli? Onko mielestänne nainen tyrkky, jos hän antaa ymmärtää haluavansa suudella? Missä menee kivan ja liian tyrkyn välinen raja?
ap
Paras jos nainen vaan suutelee miestä. Jos vastaa niin vastaa, jos ei niin sitten seuraava kehiin. Ei tässä pelon ilmapiirissä kukaan mies uskalla (selvinpäin) aloitetta tehdä.
Jos suudellaan niin vedetäänkö ihan ranskalaisittain ja kouritaan samalla peppua ja haaroväliä?
Mikä teitä joitakin kommentoijia vaivaa? Ihme saastaa päästätte näppäimistöltänne kun kukaan tuttavanne ei ole näkemässä ja lukemassa. Miettikääpä joskus, kommentoisitteko juuri tällä samalla tyylillä, jos vaikka puolisonne tai pomonne näkisi kaiken kirjoittamanne. Jos ette ja siis käytätte palstaa jonkinlaisena äärimmäisenä pahan olon varaventtiilinä, suosittelen esim. terapiaa tai muuten vain ongelmienne tiedostamista ja kohtaamista.
ap
Asiallisille kommentoijille kiitokset!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä joitakin kommentoijia vaivaa? Ihme saastaa päästätte näppäimistöltänne kun kukaan tuttavanne ei ole näkemässä ja lukemassa. Miettikääpä joskus, kommentoisitteko juuri tällä samalla tyylillä, jos vaikka puolisonne tai pomonne näkisi kaiken kirjoittamanne. Jos ette ja siis käytätte palstaa jonkinlaisena äärimmäisenä pahan olon varaventtiilinä, suosittelen esim. terapiaa tai muuten vain ongelmienne tiedostamista ja kohtaamista.
ap
En enää ihmettele, että suhteesi päättyi. Seuraavaa saatkin varmaan odotella tovin.
Kun hyvästelette, seiso lähellä suoraan edessä, tuijota miestä intensiivisesti makuuhuonesilmin, älä anna katseesi vaeltaa, pidä huulet hieman raollaan ja hymyile vienosti. Siitä mies tietää, että haluat suudella. Jos mies tekee samat eleet sinulle, voit sinäkin tehdä aloitteen ja suudella häntä.
Vähän tapauskohtaista tietysti. Joskus olen tehnyt niin, että heiluttanut kieltäni ylös alas V-malliin levitettyjen etu- ja keskisormen välissä. En tiiä toimiiko, mutta saapihan sitä kokkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En enää ihmettele, että suhteesi päättyi. Seuraavaa saatkin varmaan odotella tovin.
Aika paljon mulla on suhteen päätyttyä mennyt energiaa kilpakosijoiden pitämisessä loitommalla, jotta voin keskittyä rauhassa tapailemaan niitä miehiä, joita pidän oikeasti lupaavina. Ja aikamoinen selvänäkijä sun kyllä pitäisi olla, jotta voisit tietää miksi olen nykyään sinkku.
ap
...Siis korjaus: koko aikuisen elämäni olen ollut suhteessa.. Joku kuitenkin tarttuu tuohon. :D
ap