Lue keskustelun säännöt.
Kyllä saksalaiset ainakin tykkää Lordista!
12.03.2006 |
Niille uppoaa just tollanen hevirokki, tyyliin Rammstein. Ja onhan Lordi myynyt ties kuinka paljon jo Euroopassa- paremmin se nyt tulee menestymään kun joku Sillanpää. saa ainakin palstatilaa, jos ei muuta. ja siitäkös Lordin pojat tykkää:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla