Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sovitte isomman riidan miehen kanssa?

Vierailija
04.07.2008 |

kuka tekee aloitteen ja miten? syntyyko sovinto helposti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienemmät riidat sovitaan melkein samantien. se kumpi on loukannut tekee alotteen sopimiseen, kummatkin meistä siis..

Vierailija
2/6 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaiseva askel taitaa meillä tapahtua sanoitta. Yleensä se käy niin, että mies tulee minua lähelle ja ottaa syliin, pitää siinä sillä tavalla, että ymmärrän, että tapahtuipa mitä ikinä tahansa, hän rakastaa minua. Yleensä tämä tapahtuu vuoteessa, mutta seksistä ei ole kysymys, vaan syvästä ymmärtämisestä. Tämän jälkeen esim. seuraavana päivänä asiasta puhutaan muutamalla sanalla.

Minä yleensä aloitan riidat, kun huomaan jotakin, mistä olen huolissani. Minä käsittelen asiaa sanallisesti ja koetan puhua saman asian monella eri tavalla, koska mies ei yleensä heti ymmärrä, mistä puhun. Jos aion saada hänet muuttamaan käytöstään tai kantaansa, siihen on varattava todella paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Meillä on ollut yli 10 vuotta kestäneen suhteemme aikana ehkä 2-3 riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinto syntyy aika nopeasti, koska emme osaa mököttää ja meillä on hyvä keskusteluyhteys ja vahva suhde.

Vierailija
4/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin typeriä ne ovat olleet. Jossain vaiheessa fiksumpi osapuoli vain pistää stopin, halaa ja pyytää anteeksi. Toinen loukkaantuneena pyristelee vastaan, mutta lopulta heltyy. Jälkeen päin naureskellaan miten on ylipäänsä mahdollista, että saimme riidan aikaiseksi tuosta ja tuosta aiheesta.

Yksi ilta riitelimme tutkimuksesta, jonka mukaan punahiuksiset ihmiset ovat kuulemma temperamenttisempia kuin muut ja luonteen räiskähteleväisyys johtuu samasta geeniyhdistelmästä, joka aiheuttaa itse punahiuksisuuden.

Yksi takuuvarma sovintokeino meillä on hieronta. Ensin mies väistää kosketusta, kääntää selkänsä, mutta hieronnan ja hyväilyn jatkuessa mies oikein sulaa käsissä ja rentoutuu. Silloin on hyvä aika avata suunsa ja pyytää anteeksi, johon mies vain mumisee hieronnasta nauttien ja asia on sillä selvä.

Riitelemme harvoin, pääosin yhteiselämä on sopusointuista ja ajattelemme samalla tavalla tärkeimmistä asioista. Parempi näin, kumpikin meistä inhoaa riitelyä.

Vierailija
5/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päälä riita eilisillasta asti, alkoi todella typerästä asiasta. Oltiin ilta mykkäkoulussa, tai siis mä olin, mies pakeni pihalle töihin.

Saa nyt katsoa miten tässä aamulla käy, varmaan tämä riita sillä lailla pikkuhiljaa vaan unohtuu, en mä ole edes kiukkuinen enää, ärsyyntynyt vaan. Mies ei koskaan tykkää tapella ja aikast harvoin meillä mykkäkouluillaan. Meidän 10 vuoden suhteessa ei ole koskaan pätenyt tämä että ei saa mennä kiukkuisena nukkumaan, ennemminkin niin että aamulla molemmat sitten on kun ei ois riita ollutkaan.

Vierailija
6/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies pyytää anteeksi.

Koska yleensä mies

on

oikeassa. Hän ei turhasta aloita riitoja, mutta kun aloittaa niin menee liiallisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi