Montako antibioottikuuria lapsellasi on ollut tähän mennessä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa antaa probiootteja (ei pelkkiä perus-laktoja ja bifidoja, vaan jotain missä on vaikka kymmenen erilaista pöpöä). Suoliston toipuminen antibioottikuurista voi kestää vuosiakin ja monella suolistomikrobilla on suuria vaikutuksia terveyteen (allergiat, lihavuus, autoimmuunisairaudet).
Kovin pieneen vaivaan en suosittele antibioottikuuria ottamaan.
Näin. Meillä ainakin huomaa, että tämä lapsi, joka sai jo synnyttyään antibiootit, on " heikompi" ja sairaalloisempi, allergisempi, herkempi, huonoihoisempi, kuin muut lapset. Ja tämä kuuri annettiin sairaalassa " huvikseen".. Ikävä kyllä vaikuttaa kauan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat lapset ovat saaneet antibiootin mun kehon välityksellä synnytyksen yhteydessä. Mulla oli streptokokki molemmilla kerroilla. Omia kuureja 5-vuotiaalla on ollut 1 ja 2,5 vuotiaalla ei yhtään.
Eli se "saaga" bakteeri? Mulla se samoin. Siihenhän on nykyään joku rokote, nimittäin streptokokkiin... En tiedä tehoaako tuohon, pitäisi ottaa selvää.
Saaga? En ole sillä nimellä kuullut nimitettävän. Streptokokki b.
Noin 35 ja 3v. Korvakierre mihin edes putkitus ei ole auttanut, myös antibiootit menettäneet tehoaan.
1-vuotiaasta 4-vuotiaaseen lukuisia, viimeisimpänä keuhkokuumeen jälkeen kaksi antibioottia yhtä aikaa. Sen jälkeen ei yhtään. 12 v.
10 v olisiko ikävälillä 3kk- 5v ollut kymmenkunta kuuria
2,5v ei yhtään
6kk ei yhtään