Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut ihmiset ei laita viestii vaan soittaa? Ärsyttää!!

Vierailija
13.12.2016 |

Oli miten pieni asia/kysymys tahansa, niin aina ne pistää viestii fb messengerissä tms. että "ois pikku juttu, voinko soittaa ihan lyhyesti kohta?"... Miksei voi vaan kysyä siellä chatissä?!?! Asia tulis yleensä paljon nopeammin ja tehokkaammin hoidettia suoraan siellä... Ei jaksais mitään jaaritteluita tai esim. sosiaalistumista väsyneenä myöhään illalla!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää soittajat, jotka eivät ymmärrä, että itsellä ei ole sillä hetkellä aikaa pulputtaa. Sanovat, että "ihan äkkiä vaan sellaista soitin että..." puolen tunnin täyspälätys ja asiana sellainen, jonka voisi yhdellä lauseella kertoa tekstiviestissä tai sähköpostitse.

Vierailija
42/45 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun puhelin soi. Se keskeyttää aina jonkun tekemisen töissä ja vapaalla. Todella harvoin istun kotona sohvalla, jolloin olisi aikaa vastata puhelimeen tai ei se vastaaminen vie aikaa, mutta ne ketkä yleendä soittavat, vievät aikaa vähintään puoli tuntia.

Viestiin voin vastata oman aikatauluni mukaan ja kuten todettua, siihen voi palata ja tarkistaa sovitut asiat. Varsinkin työasioissa se on paljon kätevämpää. Puhelimessa joudun kirjoittamaan asiat johonkin lapulle ja tavallaan soittaja työllistää minua omalla asiallaan. Koen soittajat laiskoina ja aikasyöppöinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ilmiö on yritysten suhteen, jotka ovat urakassa tehneet virheitä. Ongelmatilanteessa mieluummin soittavat, kun kommunikoivat sähköpostitse. Miksi, koska se vedätys tapahtuu puhelimessa, ei jää jälkiä, ellet äänitä. Ongelmaksi ovat muodostuneet myös jotkut puhelinmyyjät, jotka tekevät kaupan, johon olet itse osallistunut kieltäytyen. Kohderyhmänä varsinkin vanhukset. Tuote ja lasku tulee, reklamoit, ei vaikutusta. Yritys siirtää laskun tietylle käyttämälleen perintätoimistolle, joka perii, välittämättä että tilausta ei ole tehtykään ja tapaus on riidanalainen. Lopeta siis puhelu samantein, jos puhelinmyyjä soittaa. Puhelun voi todistaa, että se on kestänyt muutamia sekuntteja, jolloin kauppaa ei ole voitu tehdä.

Vierailija
44/45 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan puhuminen nopeampaa ja kuulee aidomman reaktion toiselta. Itsekin tykkään enemmän kirjoittamisesta, eikä puhelimessa puhuminen ole minulle kovin luontevaa. Mielestäni on outoa olla verbaalisessa kanssakäymisessä ilman, että näen toisen reaktioita. Kun en näe miten toinen reagoi, niin tykkään siitä, että viestittely antaa minulle aikaa miettiä vastaustani. 

Vierailija
45/45 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis susta on tullut naputtelija? siis keskustellaan nykyaikana naputellen kännykkä kädessä?

ja jos joku soittaa? niin et osaa enää puhua normaalisti , kun olet aivopesty  törrötät 24/7 ja vain naputtelet nappeja lähettää viestejä , ei aina jaksa KIRJOITTAA KIRJAA perkele jos on jotakin kerrottavaa!!

ihmiset ei osaa nykyaikana enää seurustella/ istua keskustella nokkain, naputtele vaan!