Olen diagnosoitu narsisti, onko kysyttävää?
Kommentit (67)
Pystytkö milloinkaan myöntämään, että olet väärässä?
Oletko rikollinen? Narsistithan eivät hakeudu itse hoitoon ainakaan persoonallisuushäiriönsä vuoksi.
Miten diagnoosi tehtiin? t. ei diagnosoidun narsistin uhri
No tällä hetkellä mietin opiskelukuvioitani ja tulevaa työelämää. Ihan normaaleja asioita.
En pysty myöntämään ainakaan ilman, että henkilö on perustellut väitteensä kunnolla, olen mielestäni useimmiten oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä päässäsi liikkuu?
Ei yhtään mitään -Ap
Miten käsität empatian? Tunnetko huonommuuden tunteita/häpeää koskaan? Miten tulet toimeen muiden kanssa yleensä? Miten sait diagnoosin? Siinä jotain mikä kiinnostaa.
En ole rikollinen.
Olen tällä hetkellä korkeakouluopiskelija.
Diagnoosin teki psykiatrian erikoislääkäri psykologisten testien, käytöksen ym. arvioiden perusteella.
oletko koskaan rakastanut ketään?
Miksi on niin vaarallista myöntää olevansa väärässä? miten sait diagnoosin? miten se näkyy?
Yritän asettua toisen asemaan, mutten voi sietää "uhriutumista".
Tulen pintapuolin ihan hyvin muiden kanssa toimeen, mutta yleensä ylenkatson muita ihmisiä.
Mitä luulet, kulkeeko narsismi perinnölisenä vai lapsuuden trauman jälkeen? Miten itselläsi?
Onko sinulla suuria suunnitelmia tulevaisuuttasi ajatellen?
Onko sinua koskaan kukaan syyttänyt narsistiksi? Mitkä piirteet/käyttäytymistapasi kielivät mielestäsi omasta persoonallisuushäiriöstä? Miksi hakeuduit alunperin psykiatrin arvioitavaksi? Miten käyttäydyt läheisiäsi kohtaan? Onko sinulla paljon ystäviä?
No siinäpä tulikin liuta..
Et voi sietää uhritutumista...no miten suhtaudut, jos loukkaat läheistäsi ja hän alkaa itkeä? Suututko? Jos niin miksi?
Evvk