Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitetyn raiskauksen selvittely

Vierailija
13.12.2016 |

Eli, olimme miespuolisen kaverini kanssa viihteellä ja mukanamme oli myös ystäväni. Kiertelimme baareja ja illalla päädyimme miehen asunnolle jossa yksi asia johti toiseen ja päädyimme yhteisymmärryksessä touhuilemaan kolmisin. Jossakin välissä mies oli yhdynnässä kanssani ja tämä minun ystäväni nukahti tässä välissä. Me kumminkin jatkoimme miehen kanssa iltaa, joimme hieman lisää ja saimme pienen tappelun aikaiseksi jonka seurauksena päätin lähteä omalle asunnolleni. Mies meni sängylle nukkumaan ystäväni viereen, sillä välin kun minä etsin tavaroitani ja kun poistuin asunnosta ainakin näytti sille että mies olisi jo nukahtanut. Aamulla sitten alkoi tämä kaikki, kun tämä ystäväni laittoi minulle viestiä ja kyseli missä olen ja enhän ole hänelle vain suuttunut mistään. Seuraavaksi hän kertoi minulle, että hänestä valuu jotakin ulos ja kysyi käytimmekö kortsua. Miehellä on klamydia eli tottakai käytimme kortsua. Tästä sitten nainen päätteli että häntä on pantu hänen nukkuessaan tai sitten hän oli vain niin humalassa ettei muista heidän panneen uudelleen. Kysyin mieheltä asiasta ja hän kertoi että oli ruvennut nukkumaan samantien kun olin lähtenyt, eikä ikipäivänä edes pystyisi tekemään mitään sellaista. Mies laittoi ystävälleni viestiä ja kertoi hänelle että oli ruvennut nukkumaan kun lähdin, eikä todellakaan ole häntä pannut hänen nukkuessaan. Tämä ystäväni ei uskonut miestä jonka seurauksena mies pyyti naista käymään lääkärillä tutkituttamassa löytyykö hänestä miehen spermaa. Nainen ei kuitenkaan käynyt lääkärissä ja kertoi, että haluaa antaa asian olla. Samaan aikaan tämä ystäväni kuitenkin puhui kaikille omille ystävilleen, että tämä mies on pannut häntä hänen nukkuessaan. Nainen kävi tauti testeissä ja häneltä löydettiin klamydia jonka seurauksena hänen uskomuksensa raiskauksesta vain vahvistui. Tässä kuitenkin on sellainen mahdollisuus, että tämä ystäväni sairasti jo aiemmin klamydiaa koska hänen oireensa alkoivat kuulemma heti seuraavana aamuna kun väitetty raiskaus oli tapahtunut. Ja minä itse sairastin vähän aikaa sitten tämän kyseisen taudin ja olimme kumpikin olleet ystäväni kanssa suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä saman miehen kanssa, jolta epäilen saaneeni taudin. Tämän ystäväni edellisestä gynen tarkastuksesta on vierähtänyt todennäköisesti vähän pidempi aika, eikä hänen mielestään ole mahdollista että olisi saanut taudin joltakin muulta. Nyt tämä mies, jota syytetään raiskauksesta on ongelmissa tämän "raiskatun" ystävien kanssa. Mies on ihan murtunut ja haluaisi saada selvyyden asioihin, miettii jopa itse menemistä poliisilaitokselle jotta asia selviäisi.

Monimutkainen juttu, mutta mitä olette mieltä onko naisen väitteissä perää tämän perusteella? Itse ihmettelen suuresti, miksei nainen käynyt tutkimuksissa joissa olisi selvinnyt oliko hänessä tämän miehen spermaa ja miksi hän ei ole käynyt poliisien puheilla mutta puhuu ystävilleen ja puolitutuilleen että hänet on raiskattu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin, unohdin mainita myös sellaisen seikan että mies oli ensin sukupuoliyhteydessä ystäväni kanssa ennenkuin oli sukupuoliyhteydessä minun kanssani, kun tulimme baarista. Mies unohti vaihtaa kondomin välissä ja nyt minä sairastan uudelleen klamydiaa, enkä ole ollut suojaamattomissa sukupuoliyhteyksissä kenenkään kanssa.

-AP

Vierailija
2/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash sekoilee osa 13

En usko tuota raiskausta. Muutenhan kaverisi olisi käynyt siellä lääkärissä niin kuin mies kehoitti (eli oli varma ettei ole tehnyt mitään).

Klamydianhan se on voinut saada koska vaan, taitaa olla yleisin sp-tauti Suomessa.

Oikeasti vähän jopa vituttaa oikeasti raiskattujen puolesta.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi klamydian itämisaika tartunnasta oireisiin (ja on muuten 90%sesti oireeton varsinkin naisilla) on 1-3 viikkoa, tämä selvisi noin sekunnin googletuksella. Ei ole mitenkään mahdollista että oireet tuntuisivat jo seuraavana päivänä.

Paska provo tai paska valehtelija sulla kaverina.

4/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo eli todennäköisesti kaverini on paska valehtelija.. Sanoin myös samaa tälle kaverille, että klamydiassa yleensä on kyllä itämisaika n. 2viikkoa mutta selitti vain kuinka hänen toisella kaverillaan oli myös tullut oireet samantien. En sit viitsinyt ruveta hänelle inttämään vastaan vaan annoin hänen uskoa mihin lystää. Ikävintä tässä kuitenkin on se, että kaikki eivät näe tämän henkilön valheiden läpi vaan uskovat tätä sinisilmäisesti. Todella inhottavaa, että miehen maine pystytään tuhrimaan näin.

-AP

Vierailija
5/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-ihmisten "ongelmat" eivät kuulu tälle palstalle.

Vierailija
6/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette omituista porukkaa. (siis ap ja sen kaverit)

Vierailija
7/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi "käytimmekö kortsua?" Hyvin menee...ja jos on paksuna mistä sen tietää kenen se on...

Vierailija
8/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi "käytimmekö kortsua?" Hyvin menee...ja jos on paksuna mistä sen tietää kenen se on...

Nyt tiedän mitä se wt tarkoittaa.

Vierailija
9/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastatte seksiä tyypin kanssa, jolla on klamydia? Normaalit ihmiset hoitavat nuo asiat heti pois, kun saavat niistä tietää. "Kaverisi" ovat törkeitä tautien levittelijöitä. Klamydia ei ole mikään pikku juttu, vaan voi aiheuttaa lapsettomuutta.

Vierailija
10/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jälleen normi-ilta lähiössä...

Vierailija
11/11 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ilta ei mennyt ihan niinkuin strömsössä ja ehkä kuningas alkoholillakin oli osuutta illan tapahtumiin. Ja siksi juuri sitä kondomia käytimme, ettei tauti tarttuisi mieheltä meille.. Minulla on kutina, että tätä naispuolista kaveriani hävettää koko ilta niin paljon että keksi tämän raiskauksen. Kuitenkin halusin vielä kuulla ulkopuolisten mielipiteitä siitä, onko näiden tietojen perusteella naisen väittämään raiskaukseen uskomista?

-AP