Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan, että vartalo menee raskaudessa pilalle?

Vierailija
13.12.2016 |

Ei minulla ainakaan mennyt? Tuskin muuttui yhtään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän se ei varmaan mene kenelläkään, kun kerran sulla ei mennyt. Ratkesipa sekin asia nyt.

Vierailija
2/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla meni. Neljä lasta ja oon nelikymppinen kasikymppisen kropassa. Ei se nahka kaikilla palaudu. Ja hoikalla se todella näkyy. Siinä auta vaikka olis kuin tikis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska aika monella menee. Kuvitteletko että kaikki asiat menee kaikilla ihmisillä samalla tavalla ku sulla?

Vierailija
4/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muilla menee. En mäkään huomanut synnytyksen jälkeen mitään peruuttamatonta tapahtuneen vartalolleni. Ehkä pientä löysyyttä vielä on havaittavissa vatsanahassa ja katsotaan, kun lopetan imetyksen, että jäävätkö rinnat lörpömmiksi.

Vierailija
5/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä se on hyvä kysymys, että kenen mielestä kroppa on mennyt pilalle, jos nahkaa roikkuu? Mun mielestä kroppa menee pilalle vain, jos synnyttäminen aiheuttaa merkittäviä fysiologisia toiminnan muutoksia, kuten virtsankarkailua ja kohdun laskeumaa.

Vierailija
6/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla edes jäänyt roikkuvaa nahkaa. -Ap

Vierailija
7/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla edes jäänyt roikkuvaa nahkaa. -Ap

Well lucky you!

Vierailija
8/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muuttunut yhtään mikään, ja on vähän harmi että asialla pelotellaan niin kovin. Voi olla että jälkiä jää, tai sitten ei.

Vierailija
9/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene pilalle, se muuttuu vaan. 

Vierailija
10/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin se raskausaika itsessään mitään peruuttamatonta aiheuta.

Vaan ne raskauden jälkeiset asiat, kuten imetys, valvomiset, jatkuva univaje -> ylensyönti jne jne.

Harva jaksaa tai edes pystyy pitämään itsestään kunnolla huolta, kun ne taaperot on vielä täysin avuttomia.

Vierailija
11/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhtaudutte niin vihamielisesti? Yleinen käsitys on se, että kroppa menee pilalle, mutta ei todellakaan kaikilla mene! Ei se ole muilta pois.

Vierailija
12/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan siksi kun suurimmalle osalle se jättää jälkensä?

T: korjausleikkaus ylihuomenna.

Vierailija
13/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minunkaan mielestä mene pilalle, mutta aiiika monella se kyllä muuttuu. Raskausarpia, roikkuvaa nahkaa, tissit imetyksen jäljiltä... Onnekas olet jos ei millään tavalla kehoon vaikuttanut.

Vierailija
14/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni. Tissit ei pienentyny takaisin oikeaan kokoonsa enää ikinä, ei edes laihduttaessa. Ympärysmittaa on varmaan 10 senttiä enemmän torsossa. Maha roikkuu tyhjänä pussina. Kengänkoko suureni pysyvästi. Ja olen kokeillut laihdutuskuureja ja harrastanut hyvinkin kovaa liikuntaa crossfitista alkaen. Ei pienene ei. Että haistakaa vaan v*ttu, jos tuskin muuttui mikään. Tietty vielä tekemättä mitään sen eteen.

Vierailija
15/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan ne raskauden jälkeiset asiat, kuten imetys, valvomiset, jatkuva univaje -> ylensyönti jne jne.

Harva jaksaa tai edes pystyy pitämään itsestään kunnolla huolta, kun ne taaperot on vielä täysin avuttomia.

Se on ihan siitä kiinni miten asiat priorisoi. Jos oma ulkonäkö ei enää yhtään kiinnosta, turha siitä on raskautta syyttää.

Vierailija
16/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni. Tissit ei pienentyny takaisin oikeaan kokoonsa enää ikinä, ei edes laihduttaessa. Ympärysmittaa on varmaan 10 senttiä enemmän torsossa. Maha roikkuu tyhjänä pussina. Kengänkoko suureni pysyvästi. Ja olen kokeillut laihdutuskuureja ja harrastanut hyvinkin kovaa liikuntaa crossfitista alkaen. Ei pienene ei. Että haistakaa vaan v*ttu, jos tuskin muuttui mikään. Tietty vielä tekemättä mitään sen eteen.

Mitä tarkoitat tekemättä mitään? Miten voi estää kenkänkokoa esim suurenemasta? En mielestäni tehnyt mitään erikoista, välillä kun muistin rasvailin mahaa ja söin koko ajan suht normaalisti. Eikö tuo ole ihan perus..?

Vierailija
17/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan siitä kiinni miten asiat priorisoi. Jos oma ulkonäkö ei enää yhtään kiinnosta, turha siitä on raskautta syyttää.

Tämä olikin sivusta seuranneen 27v miehen näkemys.

Vierailija
18/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suurimmalle osalle jälkiä jää. Minäkin selvisin ensimmäisestä siten ettei mitään jäänyt, toisesta jäi pieni vatsanahka ja kolmannesta se hieman kasvoi. Ainoa on siis tuo pieni vatsanahka josta näkee, että se on ollut kovilla. Seisoessa ei kyllä kukaan nää mitään löysää nahkaa, istuessa näkyy navan ympärillä pieni ruttu.

Vierailija
19/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajatusta voi laajentaa.

Onko ihminen oikeasti muka pilalla synnytyksen jälkeen?

Ehkä ihminen on juuri sellainen raskausarpineen kuin kuuluukin olla.

Meneekö mies pilalle kaljuuntuessaan? Tai jos ei seiso enää?

Vai onko se vielä sama ihminen?

Ei nainenkaan ole pilalla synnytyksen jälkeen. Ainoastaan silloin, jos sen haluaa niin nähdä.

Vierailija
20/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei isoja muutoksia tapahtunut, mutta toisessa sitäkin enemmän. Kyllä näiden kanssa pärjää, mutta suonikohjuille pitänee tehdä jotain, kun niitä on nivusista jalkateriin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan