Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana...?

Epäilevä
13.12.2016 |

Harrastimme seksiä ovulaatiopäinä ja sen aikoihin useasti, käytössä oli keskeyttetty yhdyntä "ehkäisynä", tiedän ettei ole luotettava ja tämän riskin molemmat olemme tietoisesti ottaneet kun ei raskaus olisi katastrofi :)

Sen jälkeen minulla on ollut rinnat viikon kipeät ja turvonneet, ennen menkkoja yleensä vähän turvonneet muttei kipua... Lisäksi valkovuotoa tullut (normaalistikkin) mutta nyt oli yhden päivän ajan "kokkareista" mitä ei yleensä...

Kertokaas kotilääkärit olenko mahdollisesti raskaana :D tekisin tietysti testin, mutta vasta niin vähän aikaa kulunut... Ovulaatio oli siis 2.12 ja menkat pitäisi vasta ensi viikolla saapua. Kyselen siksi, että ensi viikonloppuna on pikkujoulut ja en haluaisi turhaa huomiota herättää juomattomuudella mutten toisaalta uskaltaisi juoda jos olenkin raskaana... Voiko testi näyttää luotettavan tuloksen jo esim. perjantaina?

Kiitos avusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä sinulle mietittävää sitten.

Vierailija
2/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen ihminen (toivottavasti...) eikä tiedä oikeesti ton vertaa? Ei ne raskausoireet noin nopeasti tule, eihän tosta ole edes kahta viikkoa. Mieti asiaa sitten, jos menkat ei tule, noi rintakivut sun muut on varmaan vaan menkkaoireita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samana päivänä ovulaatio ja vähän sama tilanne. Raskausoireet voivat ilmaantua nopeastikin, riippuu siitä milloin alkio kiinnittyy. Ajattelin testailla herkällä testillä parin päivän kuluttua. Mulla 27pv kierto ja menkkojen pitäisi alkaa lauantaina.

Vierailija
4/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuinen olen :D Ja en tiennyt kyllä ettei voi tulla noin nopeasti, siksi kyselinkin... 

Täytyy varmaan itsekkin hommata toi herkkä testi! Ärsyttävää elää epätietoisuudessa... Ja olen myöskin kuullut että voi olla ihan alusta oireita, joten siksi haluan varmistua ettei varmasti nyt ole siitä kyse. 

Epäilyttää sen takia, ettei yleensä kuukautisten aikana ole tuollaisia oireita tullut varsinkaan näin paljoa ennen kuukautisia.

Vierailija
5/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä