Miten jaksat jos olet vielä 5-10v päästä työtön?
Rahaton,elämän sisältöä ei ole vaikka harrastajat kaikenlaista. Saako tällaisessa tilanteessa oleva luovuttaa?
Kommentit (8)
Tuo on kohdallani täysin mahdollista, ja olenkin onnekas koska olen aina ollut erittäin sopeutuvainen ja vähään tyytyväinen. Siksi joku työttömyys ei minua määritä tai lannista.
Työ ei ole sama kuin hyvinvointi! Työ itseasiassa aiheuttaa suurimman osan aikaa ihmisille suunnatonta pahoinvointia ja stressiä!
Jaksan, kun pääsen sitten eläkkeelle.
Tässä asiassa sana ei ole kohdallani jos. Ja luultavasti en jaksa, mutta ikuisena epäonnistujana en ole saanut asiaa ratkaistuakaan.
Todennäköisesti en enää tule työllistymään, olen 54v yksinelävä nainen. Vuosi työttömänä. Olen vähään tyytyväinen, kaikki on hankittu mitä tarvitsen. Kunhan terveyttä riittää, en ole huolissani. Köyhäähän se elämä tulee olemaan, mutta onneksi materia ei ole tärkeintä elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa sana ei ole kohdallani jos. Ja luultavasti en jaksa, mutta ikuisena epäonnistujana en ole saanut asiaa ratkaistuakaan.
Mulla sama homma. Toivon että rohkeisin tehdä lopullisen ratkaisun ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en enää tule työllistymään, olen 54v yksinelävä nainen. Vuosi työttömänä. Olen vähään tyytyväinen, kaikki on hankittu mitä tarvitsen. Kunhan terveyttä riittää, en ole huolissani. Köyhäähän se elämä tulee olemaan, mutta onneksi materia ei ole tärkeintä elämässäni.
Minullekaan ei ole materia tärkeää, mutta rakastan hyvää, laadukasta ruokaa kotona ja ravintoloissa, kampaaja- ja hierojakäyntejä, teatterissa ja elokuvissa käymistä, matkustelua... Loppuelämä kokonaan ilman huvituksia, ei kiitos.
Ääh, työ ja raha on niin pieni osa mun elämän sisällöstä.
Hyvin jaksan.