Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superterveellisenä mainostettu kasvatettu lohi on täynnä antibiootteja ja elohopeaa

Vierailija
13.12.2016 |

https://www.davidwolfe.com/farmed-salmon-vs-wild-salmon/.

Ennen oon syöny, en enää.

Sama koskee tietenkin ulkomailla tuotavaa kanaa ja lihaa jota esim. ABC ja muut ketjuravintolat käyttävät, mutta senhän kaikki jo tietääkin. Se, että lohi ei olekaan terveellistä on mulle yllätys sillä esim. hesari kertoo että nimenomaan KASVATETTUA lohta on turvallista syödä usein.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassilohessa, siis norjalaisessa allaslohessa on erittäin vähän mainostettua ja hyväksi todettua  omegajytyä, sillä lohia ruokitaan kasvi- ja kanakakkapohjaisella ravinnolla!

Muuten, todella hyvä ulostulo ja avautuminen! LUONNONKALAA, KIITOS!!!

Sitä ei juuri saa kuin itse pyytämällä.

Vierailija
42/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.davidwolfe.com/farmed-salmon-vs-wild-salmon/.

Ennen oon syöny, en enää.

Sama koskee tietenkin ulkomailla tuotavaa kanaa ja lihaa jota esim. ABC ja muut ketjuravintolat käyttävät, mutta senhän kaikki jo tietääkin. Se, että lohi ei olekaan terveellistä on mulle yllätys sillä esim. hesari kertoo että nimenomaan KASVATETTUA lohta on turvallista syödä usein.

Ilmeisesti uskot sitten senkin, että maapallo on litteä, niin kuin tämä herra Wolfe väittää:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion pakollisella biologia 2 (ympäristö ja ekologia) kurssilla käsitellään.

Vierailija
44/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elohopeaongelma taitaa olla vähintään yhtä suuri ellei suurempi Itämeren alueelta kalastettavan merilohen suhteen.

Joo, ehkä ennen oli kaikki paremmin, mutta meille opetettiin jo peruskoulussa elohopean (ja muiden ympäristömyrkkyjen) kertymisestä ravintoketjussa sen huipulla oleviin lajeihin. Nykyään ei toisaalta taideta ylipäätään puhua merien elohopeakuormasta, on ehkä pahempiakin ympäristö-ongelmia. Valitettavasti. Tai ehkä nykyajan koulussa opetetaan liikaa asioita, eikä sen vuoksi mieleen jää oikein mitään.

Lukion pakollisella biologia 2 (ympäristö ja ekologia) kurssilla käsitellään.

Vierailija
45/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassilohessa, siis norjalaisessa allaslohessa on erittäin vähän mainostettua ja hyväksi todettua  omegajytyä, sillä lohia ruokitaan kasvi- ja kanakakkapohjaisella ravinnolla!

Muuten, todella hyvä ulostulo ja avautuminen! LUONNONKALAA, KIITOS!!!

Ongelle, tai pilkille siitä sitten vaan.  Sinne missä siintää puhtaat veet?

Vierailija
46/46 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000004997221.html

"Lohen terveellisyys romahti – Kuluttaja: Hyviä rasvahappoja enää puolet entisestä"

Tyydyn nykyään kalaöljykapseleihin.

Eiköhän nekin valmisteta siitä samasta kalasta.

Yleensä kylmien vesien kaloista, eli pohjoisen Atlantin tuskasta, koljasta ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi