Olen 33-vuotias mies ja ihastunut 21-vuotiaaseen naiseen
Hän on niin aito, kiltti, empaattinen, fiksu ja suloinen. Sellainen naapurintyttö. Ihanin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Ensimmäistä kertaa voin sanoa olevani oikeasti ihastunut.
Elämäntilanteemme eroavat tietysti hieman toisistaan. Itse olen korkeasti koulutettu ja vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä kun taas hän on vielä opiskelija. Emme kuitenkaan anna asian häiritä.
Jos jonkun mielestä teen jotain väärää tai olen "teinin tasolle jämähtänyt luuseri", niin se on hänen ongelmansa.
Kommentit (5)
:D Et sinä siitä tytöstä oikeasti välitä. Nuoruutta vain himoitset.
Toivottavasti annat hänen edetä omaa vauhtiaan että hötkyile ikäistesi tapaan naimisiin ja lapsia. Oottele rauhas 5-10 vuotta niiden suhteen. Muuten nainen voi myöhemmin katua, kun jäi nuoruus elämättä. Eläkää sitä nuoruutta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti annat hänen edetä omaa vauhtiaan että hötkyile ikäistesi tapaan naimisiin ja lapsia. Oottele rauhas 5-10 vuotta niiden suhteen. Muuten nainen voi myöhemmin katua, kun jäi nuoruus elämättä. Eläkää sitä nuoruutta yhdessä.
Naimisiin menon ja lasten kanssa ei todellakaan ole mikään kiire, vastahan tutustumme toisiimme. Jos tarkoitat nuoruuden elämisellä juhlimista, matkustelua ja sen sellaista, niin hän ei ole kyllä yhtään kiinnostunut yöelämästä. Olemme molemmat enemmän sellaisia rauhallisia kotihiiriä. Matkustella voi minne vain, vaikka olisikin vakituisessa parisuhteessa. Enkä aio painostaa häntä mihinkään sellaiseen, mitä hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen lapseni parikymppisenä enkä koe jääneeni mistään paitsi.
Ikäerohullu taas.