Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ja itkettää kun mies vahtaa muita naisia.

Vierailija
13.12.2016 |

Entinen nauravainen ja ihana minä kadonnut tuon miehen käytöksen myötä. Miksi, oi miksi? Olen aina ollut innokas petipuuhiin enkä mikään lahna. Olen viehättävä, hyvä kokki, fiksu ja lämmin ihminen. Paljon muutakin tietysti, tuossa nyt vain muutamia.

Miestä tai miehiä ei lopulta kiinnosta naisen tunteet? Eikä lastensa tunteet, koska loukkaamalla heidän äitiään loukkaa koko perhekokonaisuutta samalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että pari kertaa kommentoit jonkun miehen ulkonäköä. Vaikka vihellät tai pyöräytät silmiä sillai merkitsevästi. Voit sanoa miehelle että tuntuiko pahalta ja että susta tuntuu samalta sen käytös.

Ei ap:n miehestä tunnu pahalta, vaikka ap tekisikin noin, koska ei miestä kiinnosta.

Juuri näin, mies on sanonutkin, että voin tehdä mitä vain. Ei kysy ikinä minne menen tai mitä teen.

Ap

Vierailija
22/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen muita ihmisiä katsella saa. Mikä ongelma siinä on? Sille ei sitten mitään voi jos sinulla on paska itsetunto etkä pysty sitä kestämään. Jokainen ihminen katsoo muita ihmisiä mutta se ei tarkoita että niiden kanssa mitään haluaisi. Itsekkin katselen aina jos vaikka hyvä perse tai tissit näkyy en kylläkään kumppanilleni niitä mitenkään kommentoi paitsi jos on jotain outoa niin ehkä sitten voin mainita eikä häntä ole koskaan haitannut. Hänkin katselee mutta se ei minua haittaa koska kaikilla on oikeus katsella mitä haluaa ja siinä ei ole mitään väärää.

Olen sanonut miehelle, että ei haittaisu hienotunteinen katsominen. Kääntyy naisten perään yms. seurassani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono itsetunto, siksi yrittää murskata sinunkin itsetuntosi, jotta luulisit ettet kelpaa kenellekään paremmalle ja jäisit ressukkamiehesi rinnalle.

Kokemusta on.

Vierailija
24/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo henkistä väkivaltaa, tietää että loukkaannut. Eroa niin saa kytätä rauhassa.

Vierailija
25/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen muita ihmisiä katsella saa. Mikä ongelma siinä on? Sille ei sitten mitään voi jos sinulla on paska itsetunto etkä pysty sitä kestämään. Jokainen ihminen katsoo muita ihmisiä mutta se ei tarkoita että niiden kanssa mitään haluaisi. Itsekkin katselen aina jos vaikka hyvä perse tai tissit näkyy en kylläkään kumppanilleni niitä mitenkään kommentoi paitsi jos on jotain outoa niin ehkä sitten voin mainita eikä häntä ole koskaan haitannut. Hänkin katselee mutta se ei minua haittaa koska kaikilla on oikeus katsella mitä haluaa ja siinä ei ole mitään väärää.

Olen sanonut miehelle, että ei haittaisu hienotunteinen katsominen. Kääntyy naisten perään yms. seurassani.

Ap

No jopas on varsinainen mulkero. Jätä se mulkku,  jatkossa saa katsella ihan rauhassa muijien perään, vaan luulenpa että loppujen lopuksi runkkari saa tyytä omaan käteensä.

Vierailija
26/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää että pari kertaa kommentoit jonkun miehen ulkonäköä. Vaikka vihellät tai pyöräytät silmiä sillai merkitsevästi. Voit sanoa miehelle että tuntuiko pahalta ja että susta tuntuu samalta sen käytös.

Ei ap:n miehestä tunnu pahalta, vaikka ap tekisikin noin, koska ei miestä kiinnosta.

Juuri näin, mies on sanonutkin, että voin tehdä mitä vain. Ei kysy ikinä minne menen tai mitä teen.

Ap

Tuohan kielii vain täydellisestä välinpitämättömyydestä. Yleensä mielenkiinto toisen tekemisiin loppuu silloin kun omat tekemiset eivät enää kestä lähempää tarkastelua. Taitaa ukko kaipailla katsastamaan ruohon vihreyden aidan toisella puolen. Kengänkuva persuuksiin tulloaiselle runkkarille.

Vierailija
27/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi mennä yksityiskohtiin, mutta olen auttanut miestä huomattavasti etenemään urallaan, ja on nyt hyväpalkkainen.

Nyt jos eroasin, niin joku toinen nainen ja mahdollisesti uudet lapset pääsisivät hänen lompakolleen.

Muutenkin lapsi kovasti isän perään. Eli en voi kyllä erotakaan.

Rakastajaa en voi hankkia, koska tuntisin huonoa omaatuntoa. Niinkuin mainittiin, ne kasvatuserot! Mies saa rellestää ja naisen on oltava siveä :(

Ap

Vierailija
28/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exä tuollainen. Se on tosi loukkaavaa ja nöyryyttävää, varsinkin kun mun exä kommentoi ääneen niitä naisia ja sellaisessa seurassa että oli esim. ystäväpariskuntia tai mun veljet vaimoineen.

Eräänlainen alistamiskeino tuokin. Onneksi ymmärsin erota.

Tottakai katsoa saa ja se on ihan normaalia, mutta sen voi tehdä myös hienovaraisesti ja toista loukkaamatta.

Vierailija
29/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy nyyh apua olen miehen uhri. Mies pahoinpitelee minua henkisesti nyyh auttakaa. Mies ei kiitä kun autoin häntä etenemään urallaan. Osa hänen rahoistaan kuuluu minulle, mutta hän ei saa katsoa mihin haluaa seurassani. Auttakaa AAAUUTTAKAA Olen UHRII Yhyy nyyh nyyh. Miksi meitä naisia aina poljetaan nyyh nyyh.

Taas kunniamaininta uhriutumiselle. Eikö teillä naisilla ole sen vertaa selkärankaa, että ette antaisi ihmisten kohdella itseänne miten sattuu. Miksi annatte yhteiskunnan muokata teistä jotain sellaista mitä ette halua olla? Suomi on vapaa maa. Erotkaa paskamiehestä ja lakakaa elää täyttä elämää ilman painostusta tai henkistä väkivaltaa!

Ainiin, ette te lassukat kykene. Valitatte paskaa miestä ja elämää, mutta hiljaa sisimmässänne tiedätte, että ette pystyisi ilmankaan elämään. Vaikka pääsisittekin irti tästä pakamiehestä, olisitte hetken päästä toisen paskan kontrolloitavissa. Sellaisia te naiset olette, heikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä