Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ja itkettää kun mies vahtaa muita naisia.

Vierailija
13.12.2016 |

Entinen nauravainen ja ihana minä kadonnut tuon miehen käytöksen myötä. Miksi, oi miksi? Olen aina ollut innokas petipuuhiin enkä mikään lahna. Olen viehättävä, hyvä kokki, fiksu ja lämmin ihminen. Paljon muutakin tietysti, tuossa nyt vain muutamia.

Miestä tai miehiä ei lopulta kiinnosta naisen tunteet? Eikä lastensa tunteet, koska loukkaamalla heidän äitiään loukkaa koko perhekokonaisuutta samalla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄ..Ä Ä Ä ÖÖÖÖÖ... SWEET SWEET SOUD OF ROCK'N'ROLL! ROCK'N'ROLL! ROCK'N'ROLL!!!!! ROCK'N'ROLL.... TÄTÄTÄTÄDÄDÄÄÄÄÄ!

Vierailija
2/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika marttyyrimaiselta kuulostaa. Vedit lapsetkin mukaan.

Milla tavoin tämä vahtaaminen ilmenee? Olisiko mahis että vähän ylireagoit itkemällä ja masentumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä joka kyttäsi muita naisia. Vahtasi tissejä avoimesti. Joskus jopa kommetoi että onpa mahtavat. Alussa ei ollut tuollainen mutta pikku hiljaa alkoi totuus paljastua. Onneksi on ex.

Nykyinen mies on fiksu ja hyväkäytöksinen.

Vierailija
4/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kuka väittää että ihminen on yksiavioinen, valehtelee.....ei ne kirkon liirumlaarumit tätä tosiseikkaa muuksi muuta, ne montakymmentä vuotta yhdessä olleet on tilastopoikkeus tai eivät ole jääneet kiinni.

Vierailija
5/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähhh en jaksa näitä paskoja miesvihaprovoja!

Vierailija
6/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mies vahtaa muita naisia? Oletko sanonut hänelle, että se loukkaa?

Vierailija
7/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääää

Vierailija
8/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsääää

Et edes kiinnosta av-mammoja :D

Vierailija
9/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse samoin. Ala kytätä muita miehiä. Hyvin pukeutuvia ja lihaksikkaita. Kommentoi niitä. Kerro miehellesi miten kuumia ne on.

Vierailija
10/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse samoin. Ala kytätä muita miehiä. Hyvin pukeutuvia ja lihaksikkaita. Kommentoi niitä. Kerro miehellesi miten kuumia ne on.

Samalle tasolle itsensä typistäminen toimiikin aina.

Vierailija
11/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kovin tosissaan kannata ottaa, tulee suru puseroon vaan, jos liikoja odottaa.

Vierailija
12/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalle tasolle itsensä typistäminen toimiikin aina.

Tietenkin se voi toimia. Miehelle tulee mahdollisesti paha mieli ja tajuaa silloin miten ikävältä naisesta vastaava asia tuntuu.

Vierailija
13/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle yhdentekevä, ei välitä sinusta naisena enää. Kiva, jos hoidat lapset ja osallistut kustannuksiin. Muuten ei niin väliä. Ikävää toki.

Vierailija
14/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että pari kertaa kommentoit jonkun miehen ulkonäköä. Vaikka vihellät tai pyöräytät silmiä sillai merkitsevästi. Voit sanoa miehelle että tuntuiko pahalta ja että susta tuntuu samalta sen käytös.

Vierailija
15/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vapaapäivä ja kietaise pullo viskiä huiviin. Olet sen jälkeen kuin uusi ihminen. Kikka toiminut kaikille, joilla testattu.

Vierailija
16/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miehelle yhdentekevä, ei välitä sinusta naisena enää. Kiva, jos hoidat lapset ja osallistut kustannuksiin. Muuten ei niin väliä. Ikävää toki.

Näin se varmasti on...

Olen sanonut, että loukkaa. En jaksa kertoa kuinka vahtaaminen tapahtuu, mutta on erittäin noloa.

No, kostoksi en enää osallistukaan kuluihin. Lapset ja kodin hoidan, eli aikani jonka annan tulee riittää.

Ap

Vierailija
17/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmasti on...

Olen sanonut, että loukkaa. En jaksa kertoa kuinka vahtaaminen tapahtuu, mutta on erittäin noloa.

No, kostoksi en enää osallistukaan kuluihin. Lapset ja kodin hoidan, eli aikani jonka annan tulee riittää.

Ap

Tuollaista elämääkö haluat elää?

Vierailija
18/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen muita ihmisiä katsella saa. Mikä ongelma siinä on? Sille ei sitten mitään voi jos sinulla on paska itsetunto etkä pysty sitä kestämään. Jokainen ihminen katsoo muita ihmisiä mutta se ei tarkoita että niiden kanssa mitään haluaisi. Itsekkin katselen aina jos vaikka hyvä perse tai tissit näkyy en kylläkään kumppanilleni niitä mitenkään kommentoi paitsi jos on jotain outoa niin ehkä sitten voin mainita eikä häntä ole koskaan haitannut. Hänkin katselee mutta se ei minua haittaa koska kaikilla on oikeus katsella mitä haluaa ja siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
19/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko tosirakkautta mieheltä? Sitä et tule saamaan. Kiitos naisten ja miesten, miehen seksuaalisuus ei koskaan tule kohoamaan primitiivitason yli. Vain naisille opetetaan siveyttä ja käytöstapoja, vain naisen on tukahdutettava halunsa, vain naisen on ajateltava mainetta. Miehet naivat, loukkaaavat ja pettävät koska naiset sallivat tämän kaiken.

Vierailija
20/29 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että pari kertaa kommentoit jonkun miehen ulkonäköä. Vaikka vihellät tai pyöräytät silmiä sillai merkitsevästi. Voit sanoa miehelle että tuntuiko pahalta ja että susta tuntuu samalta sen käytös.

Ei ap:n miehestä tunnu pahalta, vaikka ap tekisikin noin, koska ei miestä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän