Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin baarimuistosi?

Vierailija
13.12.2016 |

Kertokaas noloimpia sattumuksia siitä, kun olette olleet viihteellä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksin nykyisen eukon matkaan :(

Vierailija
2/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuskina, eli ihan limulinjalla ja kun menimme tupakalle ja meinasin nojata seinään, niin nojasinkin seinästä ohi ja kaaduin ikkunan läpi.

Vierailija
4/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui kaverille. tietenkin. Oli tolkuttomassa kännissä baarissa tilaamassa ja tarjoilija kysyi, että mitä laitetaan. Tyyppi vastasti, että kosshu. Tarjoilija, että niinku millä. Känninen vastaus, kosshu vodkalla ja eikun pihalle.......

Vierailija
5/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain baarinomistajalta "klamydian" ja avauduin siitä koko baarille. Myöhemmin älysin sen olevan vain hiivaa.

Vierailija
6/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin housuun juotuani liikaa viinaa, ihmettelin miksi naiset eivät edes halummeet jutelle vaan pakenivat paikalta heti, vasta kotona pöntölle päästyäni huomasin ruskeat rantur housuissani, oli kyllä noloa! :D

Vierailija
7/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä levitin kerran koko lompakon baarin lattialle ja konttasin siellä tanssilattialla korttien perässä. Soittelivat onneksi baarista aamulla perään, kun kaikkia en siinä tuhannen tuiterissa ollut löytänyt..

Vierailija
8/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin rinnuksilleni.

Vierailija
9/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin välioksulla kun tanssilattia alkoi pyörimän vähän liikaa. Sormet kurkkuun ja menoks. Tällä kertaa ei sujunutkaan niin hyvin, vaan kurkku ja suu oli ihan kuiva eikä sormia saanut hyvään kohtaan oksua varten. Keksin sitten kostuttaa sormet pönttövedessä ja sain oksun tulemaan. Yyööök. Ilta jatkui iloisesti ja joinkin vielä lisää.

Myöhemmin olen lopettanut juomisen kokonaan, ei sovi mulle. Ja olen onnellinen etten saanut pöntöstä mitään loisia tai edes noroa.

Vierailija
10/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yökerhoon ja pääsylippua ostaessani lätkäisin vahingossa setelin mukana kondomit tiskiin. 

Vierailija
11/11 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen hame sukkahousuissa -tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme