Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL

Vierailija
13.12.2016 |

Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)

Kommentit (728)

Vierailija
201/728 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Se Sian biisi oli siis vasta tarjolla, ei ole varmaa että se tulee mukaan. Oli lentokoneessa kuunnellut useampia tarjokasbiisejä.

Siis sen vuoksihan se Sia niitä biisejä tekee ja käskee levy-yhtiön tarjota niitä artisteille, että ne pääsee levyille. Ja levy-yhtiöt tietää kenelle niitä kannattaa tarjota. Ei millekkään pubi-muusikko-markulle. Kun ne levytetään, ja alkaa soimaan, alkaa Sian palkka juosta.

Sia moninkertaistaa omat tulonsa sillä, että hänen biisinsä soi eri esittäjiltä samaan aikaan monessa paikassa. Jos itse pelkästään esittäisi, saisi vain yhdet tulot.

202/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasiko kukaan DTM:n lähetystä? Mitä kaikkea Saara kertoi siellä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hienoa, jos xfactor-kiertue tulisi SUOMEENkin!

Hartwall Areena Helsingissä ja siihen perään joku pohjoisen keikka, jonka jälkeen Saara voisi lomailla Lapin satumaisemissa X factor -porukan kanssa.

Tää ennustus osui aikas oikeaan :D

Vierailija
204/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ketään Saaran keikalla? Mitkä biisit esitti?

Vierailija
205/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin Istv:stä, esitti oh so quiet ja all i want for christmas.

206/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jVierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea hän kertoi?

Vierailija
207/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jVierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea hän kertoi?

Osa oli samaa kuin iltapäivän pressissä. Kaikenlaista sieltä kulisseista. Mm Abban kappaleesta, siitä on tänään näköjään lehdessäkin.

Oli tosi kipeän kuuloinen.

Vierailija
208/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jVierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea hän kertoi?

Suunnilleen samat asiat kuin Kämpin lehdistötilaisuudessa ja aiemmissa haastatteluissa. Uutena taisi tulla se, ettei hän itse ollut toivonut Adamia duettokumppanikseen, vaan Adamia ihan sattumalta ehdotettiin Saaralle, mistä Saara oli tietenkin ollut innoissaan.

Vierailija
209/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen todella onnellinen Saaran puolesta! On ilmeisesti saanut todella hyvät managerit ja levytyssopparin. Eihän sitä vielä voi tietää, tuleeko menestystä, mutta on oikeasti todella iso juttu, että saaralle on esitelty sian kirjoittama kappale. Myöskään ihan kaikki eivät pääse neuvottelupöytään David Fosterin kanssa. Odotan innolla, minkälainen levy tulee ja pidän peukkuja, että pääsee yhteistyöhön Davidin kanssa! Nyt vain täytyy saada oikeat biisit, kyllä se siitä.

210/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jVierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea hän kertoi?

Suunnilleen samat asiat kuin Kämpin lehdistötilaisuudessa ja aiemmissa haastatteluissa. Uutena taisi tulla se, ettei hän itse ollut toivonut Adamia duettokumppanikseen, vaan Adamia ihan sattumalta ehdotettiin Saaralle, mistä Saara oli tietenkin ollut innoissaan.

Joo, tuon kertoi siinä pressissäkin :) Kiitos vastauksista!

211/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, olen todella onnellinen Saaran puolesta! On ilmeisesti saanut todella hyvät managerit ja levytyssopparin. Eihän sitä vielä voi tietää, tuleeko menestystä, mutta on oikeasti todella iso juttu, että saaralle on esitelty sian kirjoittama kappale. Myöskään ihan kaikki eivät pääse neuvottelupöytään David Fosterin kanssa. Odotan innolla, minkälainen levy tulee ja pidän peukkuja, että pääsee yhteistyöhön Davidin kanssa! Nyt vain täytyy saada oikeat biisit, kyllä se siitä.

Samat sanat, olen myös iloinen ja huojentunut :) Nyt vaan mielenkiinnolla odottelemaan tulevaa musiikkia.

Vierailija
212/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)

Hienoa, että sait tehtyä oikein official ketjun aiheesta. Olisiko virallinen ketju ollut liian suomalainen Saaralle?

Vierailija
213/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden muiden kuin Saaran ja Sian biisejä odotatte ekalta levyltä löytyvän?

Vierailija
214/728 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv-lehdistökin huomioinut pressitilaisuuden, Saara goes global!

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2446414/x-factor-star-saara-aalto…

Vierailija
215/728 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara tänään aamu-tvssä

http://areena.yle.fi/1-3896134

Vierailija
216/728 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin maailmantähtemme antaa haastattelun CNN:lle? Oliko tänään sekin? Yritin skannata noita ulkomaisia kanavia mutten nähnyt häntä siellä. Ehkä kiirettä pitää suomalaisilla kanavilla pyöriessä? Milloin hän pörrää maailmalla? Eikös tämä ollut maailmanvalloitusketju?

Vierailija
217/728 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin maailmantähtemme antaa haastattelun CNN:lle? Oliko tänään sekin? Yritin skannata noita ulkomaisia kanavia mutten nähnyt häntä siellä. Ehkä kiirettä pitää suomalaisilla kanavilla pyöriessä? Milloin hän pörrää maailmalla? Eikös tämä ollut maailmanvalloitusketju?

Haastattelussa juurikin noista suunnitelmistaan kertoi :)

Vierailija
218/728 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelussa juurikin noista suunnitelmistaan kertoi :)

Sit mä meen tulevaisuudessa jenkkeihin. Sit mä pääsen siellä televisioon. Sit mä oon stara. Sit mun unelmat on täyttyneet. Sit mä oon sitä mieltä että tää on niinku koko Suomen juttu. Ei vaan mun juttu. Mut mä oon niinku Suomi. Mä oon koko Suomen fyysinen ilmentymä. Kiitos Suomi! Suomessa ei ole mitään mulle mut kiitti Suomi! 

Vierailija
219/728 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan ihanan enkelimme Saaran levätä kaikessa rauhassa joulun ajan. Annetaan aikaa rauhoittumiselle. Otetaan itsekin rauhallisesti ja unohdetaan nämä kinastelut. Joulu on rauhoittumisen aikaa, jolloin voi vaikka kuunnella rentouttavaa Saaran musiikkia. <3

Vierailija
220/728 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaiset tänään torilla?

Ketju on lukittu.