Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teistä massa-kånkenia käyttävistä tunnu idioottimaiselta liikkua julkisella paikalla kun joka kolmannella on samanlainen paskareppu?

Vierailija
13.12.2016 |

Eikö oikeasti tunnu vajaalta? Ajattele miltä se näyttää sellaisen silmään jolla on hieno reppu/laukku. Sama kun kuvittelisit että 70% väestöstä olisi pinkki silinteri päässä mistä sojottaa kukkia. Eilen taas pidättelin bussissa oksennusta kun liikennevaloista meni yli 8 hengen teinijoukko joista kuudella oli tämä kuvotus selässä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellähän se ongelma on?

Vierailija
2/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai teistä joilla on samsung-puhelin. Ihme massailua. Ärsyttää myös samaa automerkkiä käyttävät. Tai sinisten farkkujen käyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas... ajattele, että joillakin aikuisilla on samanlaiset autot, ne vasta idiootteja ja pellejä ovat!

Sama esim monet syövät samoja ruokia, esim perunaa tai pastaa, ajatella, että samaa kuin muutkin?

Voi herran jeesus taas touhua, ap, mene nukkumaan tai osta se reppu itsellesi kun mielesi tekee.

Vierailija
4/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas sitten kyläillessä huomannut, että aika monella on Arabian vessanpytty, voi viddu mitä massailua, apinointia. Ja Oraksen hanat, eikä en kestä.

Vierailija
5/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa mielenterveytesi. En ymmärrä miten joku voi laittaa näin paljon energiaa johonkin ihme reppufobiaan. Ei mene jakeluun. Hankipa apua, näytät tarvitsevan.

Vierailija
6/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan Mersun omistajan haittaa yhtään, vaikka kuinka monella muulla kulkijalla on myös mersu.  Miksi antaa muitten elämän ohjailla omaansa tuolla tavalla, mitä avaaja tarkoittaa.  

Vierailija
7/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit, joulukuuset ja -valot, meikit, hiusvärit. Miksei ihmiset voi olla yksilöllisempiä? Ja jutut! Aina samat jutut.

Vierailija
8/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää palstan miksi-alkuiset kysymykset.

Vierailija
9/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 80v isän Kånken on 35v vanha musta reppu. Pitäisikö hänen heittää toimiva reppu pois ja ostaa uusi, kun sinusta ne ovat idioottimaisia.

Entäpä parka-takit? Englantilaiset ovat käyttäneet niitä 70-luvulta asti, ja nyt niitä on meilläkin jo varmaan 10:ttä vuotta.

Vierailija
10/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkkeni on kivannäköinen ja hyvä reppu.  Sopii kirjat ja läppäri hyvin kun ei ole sellainen pyöreäkulmainen, kuten monet muut reput, jossa nuo aiemmin mainitsemani nuljuavat ja kirjoista kulmat taittuu.

Vierailija
11/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt kuka tää Kånken-hullu oikein on? Joku teini, jolle äiti tai iskä ei ole suostunut ostamaan kånkenia ja itsellä ei ole varaa? Keski-ikäinen setä joka alemmuuskompleksissaan ei kehtaa ko. reppua hankkia vaikka selkeästi pitääkin siitä?

Vierailija
12/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Kånkenia, jotta saisin tyttöystävän. 

-m34

Vierailija
13/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Kånken on harvinaisen neutraali esine. En ymmärrä, miten voi ärsyttää ketään. Ja ei, itselläni ei ole sellaista, mutta toisella lapsellani on.

Vierailija
14/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku reppu voi saada noin suuria tunteita aikaiseksi. Ja minulla ei siis ole Kånkenia, mutta ei lainkaan häiritsisi, vaikka koko kansalla olisi. Who cares?

Vierailija
15/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo teidän vertaukset nyt vaan toimi.

Vierailija
16/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selvinnyt kuka tää Kånken-hullu oikein on? Joku teini, jolle äiti tai iskä ei ole suostunut ostamaan kånkenia ja itsellä ei ole varaa? Keski-ikäinen setä joka alemmuuskompleksissaan ei kehtaa ko. reppua hankkia vaikka selkeästi pitääkin siitä?

Olen kolmikymppinen nainen jota inhottaa ja oksettaa teinien tyhmyys ja idioottimainen tarve olla toistensa kopioita. Jos ihmispaskalla vuorattu jätesäkki olisi muotia, teinit pukeutuisivat sellaiseen. Se aivottomuus ja perustelu "koska kaikilla muillakin" on vaan niin surullista ja säälittävää.

Vierailija
17/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kertaakaan tuntunut idioottimaiselta. En mä usko että ketään tää asia ärsyttää niin paljon kuin sua, päätellen siitä että tää oli ehkä 200:s kånken avaus minkä oot av:lla tehnyt. Get over it.

Vierailija
18/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä hävettää. Just eilen menin itkien nukkumaan, kun mietin kuin nautettavalta näytän reppuni kanssa. Aamulla laitoin sen mustaan säkkiin ja kuljin työpaikalle taluttaen jopoani varjoisten kujien kautta, ettei kukaan vaan näe. Vähän siinä kyllä Converset lipsui, kun oli huonosti hiekoitettu. Mut onneksi matka oli lyhyt, olis muuten voineet paljaat nilkatkin jäätyä...

Voi nyyh, elon kurjuutta!

Vierailija
19/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmikymppinen nainen jota inhottaa ja oksettaa teinien tyhmyys ja idioottimainen tarve olla toistensa kopioita. Jos ihmispaskalla vuorattu jätesäkki olisi muotia, teinit pukeutuisivat sellaiseen. Se aivottomuus ja perustelu "koska kaikilla muillakin" on vaan niin surullista ja säälittävää.

Täällä toinen kolmekymppinen nainen joka ei usko hetkeekään että olisit kuka sanot olevasi. KETÄÄN kolmekymppistä ei jaksa kiinnostaa teinien reput tai muu pukeutuminen niin että pakkomielteisesti tekee jotain avauksia av-palstalla. Tai jos kiinnostaa niin siinä tapauksessa kannattaisi oikeasti ruveta miettimään omaa elämäänsä ja mikä siinä on pielessä.

Vierailija
20/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans APn lääkkeet on taas loppu. Mars lekuriin siitä