Olen 33-vuotias ja ihastunut 21-vuotiaaseen naiseen
Hän on niin aito, kiltti, fiksu ja suloinen. Sellainen naapurintyttö. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen näin vahvasti ketään kohtaan.
Elämäntilanteemme eroavat tietty hieman toisistaan. Itse olen korkeasti koulutettu ja vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä kun taas hän on vielä opiskelija. Emme kuitenkaan anna asian häiritä.
Jos jonkun mielestä teen jotain väärää tai olen "teinin tasolle jämähtänyt luuseri", niin se on hänen ongelmansa.
Kommentit (6)
Odota 5 vuotta, että hänen aitous ja syvällisyys katoaa ja tilalle tulee viinit, juustot, matkailu ja sisustus. Jokainen ihminen on "syvällinen" tuossa 20-25v. Sitten alkaa saada rahaa ja mukavuudenhalu tulee tilalle. Sitä paitsi se omaa itseä kelaileva aikuistumisriitti meni jo, olisi hullua ja vahingollista jatkaa sitä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se tyttö. Nuoruudesta sinä olet hulluna, et tyttösen "aitoudesta". Kyllä tuokin pääsee viinien ja sisustuksen makuun sitten, kun hänellä on siihen rahaa, eli sitten kun hän kasvaa aikuiseksi.
Mitäs copypasteat minun juttujani eiliseltä?
T: 2
Mä en ymmärrä mitä maailman tavallisimmassa suhteessa on ihmettelemistä? Olen itse ikäisesi myös ja voisin hyvin tapailla nuorempaa miestä, ei tässä iässä iällä oikeasti ole enää merkitystä. Tietysti moni nuoremmista voi olla lapsellisempi, mutta varmasti sopiviakin löytyy. Onnea teille!
Oletko henkisesti jälkeenjäänyt, joku rikollinen vai persoonallisuushäiriöinen hullu? Mitä henkistä annettavaa jollain kakaralla sulle on?
Unohda se tyttö. Nuoruudesta sinä olet hulluna, et tyttösen "aitoudesta". Kyllä tuokin pääsee viinien ja sisustuksen makuun sitten, kun hänellä on siihen rahaa, eli sitten kun hän kasvaa aikuiseksi.