Olen 21v nainen ja seurustelen 33v miehen kanssa
Miksi se on niin vaikea uskoa että ei mies kanssani nuoruuden takia ole vaan siksi että oikeasti rakastaa minua? Täällä palstalla on ihan ihme yleistämistä...
Kommentit (17)
:D Kivoja lapsia. Kello lyö just 23, joten laittakaapas koulukirjat kiinni ja menkää omaan huoneeseen nukkumaan.
M35
Seurustelin itse vuosi sitten 20-vuotiaana hyvin lyhyen hetken 37v miehen kanssa. Hän oli minusta aivan liian riippuvainen ja lopulta muuttui stalkkeriksi, kun pistin jutun poikki. Toki en tunne miehiänne, mutta olkaa varovaisia.
Koska todella harva päälle kolmekymppinen jaksaa edes tuntia, paria kuunnella parikymppisten juttuja. Saatikka sitten seurustella senikäisen kanssa. Tulee heti mieleen, että miehessä on jotain todella pahasti vialla, pelkästään nuoren pillun perässä tai ehkä mies on keskenkasvuinen sitten itsekin. Eli lähinnä säälittää sen nuoren tytön puolesta; voisi seurustella jonkun mukavan nuoren miehen kanssa joka on henkisesti samalla tasolla ikäistensä kanssa, mutta tuhlaa aikaansa jonkun henkisesti vähän jälkeenjääneen tyypin kanssa. Sitten kun itse olette päälle 30-vuotiaita, huomaatte kyllä mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea uskoa että ei mies kanssani nuoruuden takia ole vaan siksi että oikeasti rakastaa minua? Täällä palstalla on ihan ihme yleistämistä...
No kun asia on juuri niin. Miestä kiehtoo nuorempi nainen. Alkukantainen luolamiehen vaisto, nuori nainen on hedelmällinen. Luonto tämän on järjestänyt, ei se miesten keksintöä ole. Itse en jaksaisi nuorta naista siihen elämänvaiheeseen liittyvine kotkotuksineen. Oman ikäiseni nainen sopii minulle.
Abstrakti Ananas kirjoitti:
Seurustelin itse vuosi sitten 20-vuotiaana hyvin lyhyen hetken 37v miehen kanssa. Hän oli minusta aivan liian riippuvainen ja lopulta muuttui stalkkeriksi, kun pistin jutun poikki. Toki en tunne miehiänne, mutta olkaa varovaisia.
Tuo ei tosin liity teidän ikäeroon mitenkään. Sama mies olisi ollut riippuvainen stalkkeri ikäisensäkin naisen kanssa ja on ollut myös 20-vuotiaana sitä, vielä korostuneemmin varmasti kuin 37-vuotiaana.
Olen 35 v nainen ja seurustelen 33 v miehen kanssa.
Miksi se on niin vaikea uskoa että ei mies kanssani sen takia ole ettei nuorempaa saisi, vaan siksi että oikeasti rakastaa minua? Täällä palstalla on ihan ihme yleistämistä...
Itse olen 27 ja seurustelen 47-vuotiaan miehen kanssa :) Arvomaailmat kohtaa, ollaan samanhenkisiä muutenkin ja viihdytään toistemme seurassa. Ja tunnetaan mieletöntä fyysistä vetoa toisiamme kohtaan. Kuka välittää iästä?
Mut annetaan ihmisten puhua ja ajatella mitä tahtoo, tärkeintä että itse on onnellinen.
:)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 27 ja seurustelen 47-vuotiaan miehen kanssa :) Arvomaailmat kohtaa, ollaan samanhenkisiä muutenkin ja viihdytään toistemme seurassa. Ja tunnetaan mieletöntä fyysistä vetoa toisiamme kohtaan. Kuka välittää iästä?
Mut annetaan ihmisten puhua ja ajatella mitä tahtoo, tärkeintä että itse on onnellinen.
Minä seurustelin 16-17 vuotiaana 76 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli rahaa ja minulla pimppa. Molemmat oltiin tyytyväisiä siihen, mitä toinen pystyi tarjoamaan. Harmi kun kupsahti niin pian :(
Aika karua, miten AV:lla mammat alkaa heti puhua siitä, miten kakskymppiset on henkisesti niin nollia ja niiden juttuja ei jaksa kuunnella. Eikös nämä asiat ole yksilöllisiä?
Minä seurustelin 16-vuotiaana 98-v miehen kanssa. Oli hirmu kivaa ja ei siinä mistään muusta ollut kyse kuin rakkaudesta. Varmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelin 16-17 vuotiaana 76 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli rahaa ja minulla pimppa. Molemmat oltiin tyytyväisiä siihen, mitä toinen pystyi tarjoamaan. Harmi kun kupsahti niin pian :(
No kiva. Meillä on molemmilla omat rahat ja meidän seksi on mahtavaa, molemmat nauttii täysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Meillä on molemmilla omat rahat ja meidän seksi on mahtavaa, molemmat nauttii täysiä.
Ei minulla rahaa ollut 17 vuotiaana, sinun iässäsi kyllä, mutta ethän sinä olekaan enää mikään nuori nainen. Ja nautittiin mekin molemmat, tai ainakin molemmat antoivat toiselle sen kuvan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla rahaa ollut 17 vuotiaana, sinun iässäsi kyllä, mutta ethän sinä olekaan enää mikään nuori nainen. Ja nautittiin mekin molemmat, tai ainakin molemmat antoivat toiselle sen kuvan..
Epäilet että miehes teeskenteli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei teillä ollut muuta tarjota. Kateellinen?
Olen satavuotias ja seurustelen siittiön kanssa....(Ehdinköhän nähdä hänen ylioppilasjuhlansa ...)
Sanos. Itse olen 18v ja seurustelen myös 33v ikäisen miehen kanssa. Voin siis hyvin samaistua :D Mutta monet ragee siitä täällä ja myös muualla ihan vaan kiusatakseen. Pääsee helpolla ku ei jaksa välittää.