Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisen pienestä kylästä/kaupungista

Vierailija
12.12.2016 |

En tiedä tarkkaa syytä. Tuntuu että sellaisen kanssa rakkaus kukostaisi.

M23, Helsinki

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa yhtään perustella?

Olen suunnilleen ikäisesi nainen pieneltä paikkakunnalta, mutta en ole vain täällä koko elämääni nököttänyt ja olen varmaan ihan samanlainen kuin keskimääräinen kaupungissa asuva nainen.

Vierailija
2/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N23 muuttamassa pieneltä paikkakunnalta Helsinkiin. En kyllä tiedä mit eroa pikkupaikkakuntalais naisissa on kaupunkilaiseen verrattuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnilleen ikäisesi nainen pieneltä paikkakunnalta, mutta en ole vain täällä koko elämääni nököttänyt ja olen varmaan ihan samanlainen kuin keskimääräinen kaupungissa asuva nainen.

Mitä meinaat nököttänyt? Ehkä ajatus siitä kuinka paljon voisin näyttää "maailmaani". 

Vierailija
4/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat nököttänyt? Ehkä ajatus siitä kuinka paljon voisin näyttää "maailmaani". 

No että olen käynyt isoilla paikkakunnilla ja viettänyt paljon aikaa muualla, ulkomaillakin yms. Maailmassasi ei siis olisi minulle mitään ihmeellistä vain siksi, että asun pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
5/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N23 muuttamassa pieneltä paikkakunnalta Helsinkiin. En kyllä tiedä mit eroa pikkupaikkakuntalais naisissa on kaupunkilaiseen verrattuna. 

Ei varmaan yksikseen. Ihmisen määrittää kokonaisuus :D.

ap

Vierailija
6/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko edes niistää nenäliinaan ja olla päästämättä pahoja hajuja

lounaan jälkeen?

Vierailija
7/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko edes niistää nenäliinaan ja olla päästämättä pahoja hajuja

lounaan jälkeen?

Eihän myö maalaiset osata kuin möyriä navetassa kuten muutkin lehmät.

Vierailija
8/8 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et poikanen pärjäis miun kanssa.

t. sykiatri nainen maalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi