Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajan uutiskirje >:(

Vierailija
12.12.2016 |

Mitä vattua!
On se nyt kumma, kun jatkuvasti pomppaa ko. "mainos" silmille, eikä sitä saa pois. Itsellä ainakaan ei onnistu ruksin löytyminen.
En odota nyt, enkä tulevaisuudessa. Pakkosyöttö pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas näkyy ruksi, josta pop-up lähtee pois - sekunniksi. Kun vieritän sivua millinkään alaspäin, mainos hyökkää taas silmille, uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mainoksen ja selaimen yläpalkin väliin jää täsmälleen etusormeni levyinen kaistale, josta keskustelua voi lukea = siis käytännössä ei voi lukea. MIllaisen idiootin päässä voi syntyä ajatus, että tuollainen mainos on hyvä idea?!!

Vierailija
2/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin siitä eroon - ainakin toistaiseksi - tilaamalla sen feikkiosoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin siitä eroon - ainakin toistaiseksi - tilaamalla sen feikkiosoitteeseen.

Miksi minulla ei toimi tuo? Tilasin eilen sen ainakin tusinaan feikkiosoitteeseen, mutta mainos vain hyppii silmille edelleen...

Vierailija
4/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se häipyi ihan pois klikkaamalla. Tulee läppärin ruudulle ehkä kerran parissa viikossa.

sitä ei näköjään saada pois, mutta VALITUKSET ASIASTA ELI NÄMÄ KETJUT KYLLÄ KATOAVAT ihan silmissä! stana.

Vierailija
5/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla ei toimi tuo? Tilasin eilen sen ainakin tusinaan feikkiosoitteeseen, mutta mainos vain hyppii silmille edelleen...

No just kun olin tuon kirjoittanut, niin se pomppas ruudulle heti seuraavassa ketjussa:/ Tilasin sen uudelleen samaan feikkiosoitteeseen kuin aiemmin. Vielä on pysynyt pois, mutta päivähän on vasta alkamassa...

Vierailija
6/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo tulee joka ikisessä ketjussa! Ja voin kuulkaa sanoa, että ottaa hermoon! Eikä sitä tosiaan saa millään pois, prkl!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän