Koiranomistajille:(
Olin tänään hiihtämässä jäällä ja ladulla oli monta kasaa koiran paskaa!!!! Sen vielä jotenkin sulatan, että siellä kävellään koirien kanssa, mutta sitä en ettei niitä paskoja korjata edes ladulta.
Jumalauta ku kiva hiihtää koiran paskaa suksen pohjassa. Jos tälläsen ääliön tapaan itse teossa, niin pistän syömään ne paskat sieltä.
Kommentit (11)
Mutta tuo paskojen jättäminen on törkeää! Oli kyseessä katu tai latu!
hellanlettas, mene pururadalle hiihtämään jos et mahdu samaan paikkaan koirien kanssa (=pururadalle ei talvella saa koiria viedä).
Koiranulkoiluttajien tulisi siis pysytellä pusikoissa kauniina kevätpäivänä? tai ilmeisesti mielellään vuoden jokaisena päivänä?
Olin tänään lasten ja -dadaa- koiran kanssa jäällä monta tuntia. Hiihdimme pitkän lenkin eikä vastaan tullut yhtään koirankakkakasaa - koiria tosin oli pilvin pimein.
Periaatteessa olet oikeassa - koiran jätökset tulisi korjata paikoilta joissa ihmiset liikkuvat - mutta tapasi esittää asiasi / mielipiteesi tekee hallaa ajatuksellesi ja saa aikaa juuri päinvastaisen reaktion.
Vierailija:
Jumalauta ku kiva hiihtää koiran paskaa suksen pohjassa. Jos tälläsen ääliön tapaan itse teossa, niin pistän syömään ne paskat sieltä.
norsun kanssa, mutta onko pakko kulkea LADULLA?
Ja 5, kyllä haastan!!!!!
Ei ole ihme, että sitä koiran paskaa on taas keväällä kadut täynnä ku koirien omistajien asenne on tällänen.
Että jos jatkoit hiihtämistä, niin kauanko se paska roikkui siellä suksen pohjassa?
Mutta tällä hetkellä voin kiittää lähes jokaista ainakin kahdeksaaa kymmenestä koiran ulkoiluttajasta joka meidän tönön ohitse kävelee, niin monella näkyy kakkapussi kiinni hihnassa... Kiitos vaan kaikille kakkojen kerääjille, ja meidän roskispönttöön saa ihan huoletta pussinsa viskoa...
Itse aikoinaan kun koiran omistin ja kakkoja keräsin niin välillä oli tosi pitkiä matkoja, että löysi " leisen roskiksen" johon sai pussin tipauttaa...
Vierailija:
Ei ole ihme, että sitä koiran paskaa on taas keväällä kadut täynnä ku koirien omistajien asenne on tällänen.
Vierailija:
Mutta tällä hetkellä voin kiittää lähes jokaista ainakin kahdeksaaa kymmenestä koiran ulkoiluttajasta joka meidän tönön ohitse kävelee, niin monella näkyy kakkapussi kiinni hihnassa...
Eihän siinä ladulla tarvi sen koiran kans olla, sitähän voi kulkea jotain kelkanjälkeä tms.