Omasta mielestäsi hyvä lahja, mutta saaja ei tykännyt?
Kotoa juuri poismuuttaneelle opiskelijalle sanomalehden lahjatilaus. Ei lukenut niitä ja paperiroskan määrä vain ärsytti =(
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kasasin ystävälleni lahjaksi lapsuuden ja nuoruuden valokuvia ja kotivideonpätkiä musiikkivideoksi. Taustalla soi nuoruuden hittibiisi. Poltin sen sitten cd:lle ja annoin lahjaksi kun täytti pyöreitä. Laittoi sen sitten heti saatuaan sivuun ja myöhemmin kun kysyin mitä tykkäsi, niin vaivauneena sanoi ettei ole ehtinyt katsoa. Eikä ilmeisesti katsonut sitä koskaan myöhemminkään. Miksei???
Ihana lahja josta olisin itse hyvin otettu. En ymmärrä miksi se sai nuiban vastaan oton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa juuri poismuuttaneelle opiskelijalle sanomalehden lahjatilaus. Ei lukenut niitä ja paperiroskan määrä vain ärsytti =(
No oli tyhmä lahja koska paperilehti on postilaatikkoon tullessaan vanhentunutta tietoa.Nuoret lukevat uutiset netistä.Paperiroska on oikeesti ihan arsesta,
Ei lue kaikki. Netissä jutut ovat erinäköisiä, taitto/kuvat mukaanlukien. Minä ainakin haluan paperilehden!
t. 20v journalismi-opiskelija+ 23v valtio-opin opiskelija
Laminoin miniälleni hienon bmi-taulukon. Ei ilmeisesti tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär toivoi lehteä lahjaksi. Jostain syystä laskukin lähetettiin tyttärelle, siitä ei tytär tykännyt:) Enkä minäkään.
Minulle sattui sama juttu. Tilasin veljelle sanomalehden lahjaksi. Tykkäsi lahjasta, mutta paria viikkoa myöhemmin kyseli varovasti, että pitääkö hänen se laskukin maksaa itse. Kävin lehden ihan paikan päällä tilaamassa sanomalehden konttorissa ja varmistin monta kertaa, että lasku sitten minun osoitteeseen.
Äiti on ihan mahdoton lahjottava. Aikaisempina vuosina kuuntelin tarkasti, jos äiti sanoo jostain, että on kiva tai tykkää. No, aina oli naama nyppyrällä paketin aukaistua, aina ei edes halunnut aukaista lahjaa, kun "siellä on kuitenkin joku kodinkone". Nykyisin ostan vain joulukukan, mutta aattona näkee naamasta, että lahjan olisi kuitenkin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Laminoitu BMI-taulukko
Ehdit ensin ;D
Hyväntekeväisyyslahja ahneelle anopille, joka arvioi kaiken arvon rahassa. Mutta ah, sen verran se on ulkokultainen ämmä, ettei kehdannut suvun jouluillallisilla kovaan ääneen kritisoidakaan lahjavuohtaan ;-)
Juu, olen ikävä, mutta believe me, meillä on pitkä historia ja maksoin tuossa pienen osan potuista takaisin.
Mun äiti on myös hankala lahjottava. Saattaa jopa pyytää jotain tiettyä lahjaksi ja sitten muutama päivä ennen joulua kertookin, että osti sen jo itse kun oli tarjouksessa. Huoh.
Minä sain Trendin tilauksen. Meikkiä en käytä yhtään ja vihaan muutenkin tuollaista pinnallista kerskakulutuselämää. Roskiin menee aina kun tulee ja kaupan päälle saan huonon omantunnon kun jätteen määrä lisääntyy. Sanoin ettei enää yhtään lehteä minulle, vanhemmat naureskelivat että katotaan, katotaan. Toivoisin etteivät osta tällä kertaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kasasin ystävälleni lahjaksi lapsuuden ja nuoruuden valokuvia ja kotivideonpätkiä musiikkivideoksi. Taustalla soi nuoruuden hittibiisi. Poltin sen sitten cd:lle ja annoin lahjaksi kun täytti pyöreitä. Laittoi sen sitten heti saatuaan sivuun ja myöhemmin kun kysyin mitä tykkäsi, niin vaivauneena sanoi ettei ole ehtinyt katsoa. Eikä ilmeisesti katsonut sitä koskaan myöhemminkään. Miksei???
Kaikilla ei ole laitetta, jolla voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Miksi lankeatte tuohon mankeliprovoon :D
Valitettavasti tiedän tällaisen ihmisen. Kyse ei tosin ollut mankelista, mutta kodinkoneesta kuitenkin.
Mä sain anopilta mielestä ei mitenkään miellyttävän hajuista hajuvettä. Löytyy tax freestä tarjouksesta €53. Mistä tykkään ja käytän, maksaisi 19 euroa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut tietokoneessa (eikä tabletissa sen puoleen) cd/dvd-asemaa kymmeneen vuoteen. Eikä myöskään dvd-soitinta. Jos saisin cd:n tai dvd:n lahjaksi, ei olisi mitään tapaa katsoa sitä. Leffat katson siten että streamaan ne langattomasti netistä läppäriltä telkkariin. Eli minulle voisi kyllä tehdä synttärivideon, jos laittaisi sen jollekin nettisaitille, mistä voisin sen katsoa :) .
Lahjakortti timanttisille 100 €. Ehti mennä melkein vanhaksi ja antoi sitten kaverilleen sen. Sanoi ettei löytänyt mitään vaikka lapsenlapsi itse toivoi tätä lahjaa, tykkää kelloista ja koruista.
Oisit antanu mielummin hesarin digi-version. Voi lueskella koska vaan, missä vaan eikä roskaakaan tuu ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli ja jos ei olisi ollut, niin kaipa olisi pyytänyt sen jossain toisessa formaatissa . Mutta jostain mystisestä syystä cd-levyn sisältö ei kiinnostanut.
Matka Dubaihin muun perheen kanssa. Ei kelvannut anopille. Eikä hajuvesikään mitä oli pyytänyt monta kertaa. Oli kuitenkin väärä.
Lankomiehen työpaikan logolla varustetut (töistä pöllityt tai lahjaksi saadut edelleen kierrätettävät) pyyhkeet ja parin euron kertakäyttötossut sensijaan on tosi hienoja, niistä puhutaan vuosia jälkeenkinpäin