Kyllästynyt naisen pinnallisuuteen ja nyt ehkä ihastunut toiseen
Olen 33-vuotias mies ja seurustellut Naisystäväni kanssa kohta kolme vuotta. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja, mutta tienaan hieman enemmän kuin hän. Naisystäväni puhuu mielellään sisustuksesta, shoppailusta, viineistä ja sen sellaisesta. Hän on juuri sellaista tyyppiä joka haluaa esitellä elämäämme, hankintojamme ja matkojamme muille. Kulissit pidetään pystyssä vaikka mikä olisi.
Alussa nuo piirteet hänessä eivät häirinneet niin paljon, vaan ajattelin että haluan tasokkaan uranaisen rinnalleni. Nyt olen kuitenkin tajunnut, että hieno ura ei merkitse mitään jos ihminen on sisäisesti tyhjä.
Sitten saimme kutsun erään vanhan koulukaverini kihlajaisiin jossa päädyin juttelemaan tämän koulukaverini sukulaistytön kanssa. Jos olette joskus tavanneet sellaisen ihmisen joka on läsnä joka hetkessä, niin tiedätte mitä tarkoitan. Hän oli niin aito, kiltti ja suloinen. Sellainen naapurintyttö. Samalla niin hauras ja niin voimakas.
Olen tavannut häntä nyt useamman kerran ja voin sanoa olevani ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti ihastunut. Tällä hetkellä hän työskentelee eläinkaupassa opintojensa ohella. Puhumme kaikesta maan ja taivaan välillä. Tuloksena on se, etten voi ajatella muuta kuin tätä maailman suloisinta olentoa.
Viimeinen tikki oli se, kun tyttö kertoi olevansa ihastunut minuun. Välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut mitään, mutta tällä hetkellä tuntuu että olen valmis eroamaan nykyisestä naisystävästä. Olen paska äijä, tiedän sen. Tunteille ei kuitenkaan mitään mahda. Pettää en missään kuitenkaan aio.
Kommentit (20)
Mitä näet jossain söpössä naapurintytössä? Naisystäväsi on oikea itsenäinen aikuinen Nainen.
Ei sinun ole järkevää olla suhteessa naisen kanssa, josta et enää välitä. Tuhlaat omaa aikaasi. Elämä on lyhyt:)
Nuo korkeasti kouluttautuneet liihottelee usein omassa mielikuvitusmaailmassaan, viinit ja muu hienostelu on koko elämä, kylmiä itsekeskeisiä ihmisiä.
Jos tyttö on joku 20v, niin unohda.
Minkä ikäinen tämä eläinkaupan tyttö on?
Siitä vain ero ja uuteen suhteeseen!
Terveisin nainen, 42-vee
Vierailija kirjoitti:
Asialla ei itselleni ole juurikaan merkitystä enkä siksi kokenut tarpeelliseksi asiaa mainita, mutta nyt kun kysyt niin hän tosiaan on itseäni aika paljon nuorempi, 21-vuotias. Aikuisia siis kuitenkin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet jossain söpössä naapurintytössä? Naisystäväsi on oikea itsenäinen aikuinen Nainen.
Luin tämän ja aloin miettiä, että onko ap kenties vastaisku aiemmin tänään palstalla esiintyneelle naapurintyttödisauttajalle. ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialla ei itselleni ole juurikaan merkitystä enkä siksi kokenut tarpeelliseksi asiaa mainita, mutta nyt kun kysyt niin hän tosiaan on itseäni aika paljon nuorempi, 21-vuotias. Aikuisia siis kuitenkin molemmat.
Nuoruudesta sinä olet hulluna, et tyttösen "aitoudesta". Kyllä tuokin pääsee viinien ja sisustuksen makuun sitten, kun hänellä on siihen rahaa, eli sitten kun hän kasvaa aikuiseksi.
Juttele sen eläinkaupan tytön isän kanssa ja vie vaikka hänelle marsu myötäjäisiksi ja kerro tilanne isälle.
Isä sitten päättää miten toimitte jatkossa eteenpäin. Hän ehkä järjestää vihkimistilaisuuden jos pitää sinusta.
Sun naisystävä tänään aiemmin kirjoitti, että olette eronneet jo noin puoli vuotta sitten, niin mitä sää enää suret hänen pinnallisuuttaan 😁
Nuoruuden ihana sinisilmäisyys ja naiivius, se lapsimainen tunne kun kaikesta tahtoo uskoa hyvää ja olla hyvä muille, kun ihastumisesta ja rakastumisesta pää menee täysin pyörälle... toiset säilyy tällaisina, kaikesta akateemisuudestakin huolimatta, toisista tulee tylsiä todellisuudesta erkaantuneita kulissinaisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja mustavalkoinen mielipide. Itse olen 23v nainen ja mies 35v. Eikä hän nuoruuden takia kanssani ole vaan siksi että oikeasti rakastaa. Tuossa ikäerossa ei ole mitään väärää.
Olet jo pettänyt naisystäväsi, joten lopeta suhde mahdollisimman pian ja anna hänelle mahdollisuus löytää joku, joka ei toivottavasti ihastu naapurintyttöön.
Mitenhän tälle jutulle lopulta kävi? Olen havainnut tällaista samaa tutuissa miehissä... ihastuvat ja hakevat näitä täydellisiä Instagram-kaunottaria, jotka osoittautuvat kuitenkin sisältä aika ontoiksi.
Onhan se aika selvää, että jos kaiken jakaa somessa ja kaikki on mukamas täydellistä, ei se ole niin. Instagram-aikakausi on tehnyt monista ihmisistä pinnallisia, taviksistakin. Sinne laitetaan aivan kaikki, eikä ketään kuitenkaan kiinnosta.
Mä olen itse nainen ja väsynyt tähän pinnalliseen Ig- aikakauteen ja sen tuomiin ilmiöihin kuten itsekkyys. Uudet kännykätkin tuodaan markkinoille periaatteella, että "tällä otat parhaat selfiet".
Mikään Instagramissa ei ole sitä miltä näyttää, naisten profiileissa etenkään.
Miljonääriäideistä tutun Maria Alasen Instagram:
https://www.instagram.com/p/Bjr6C5vBIdd/?hl=fi&taken-by=maria__montecar…
Todellisuus:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/582427d1-394a-42c6-bbc7-722cc6b2…
Susanna Penttilä ilman meikkiä luonnollisessa tilassa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Harvinainen-naky-talta-nayttaa-Susanna-Pe…
Instagramissa:
https://www.instagram.com/p/BlSSL0Ml88m/?hl=fi&taken-by=susanna_penttila
Martina Aitolehdellä taas on velkaa niin ettei veri kierrä, mutta somessa esitellään uutta Mersua. Samana päivänä kun hän sai käräjäoikeudesta tuomion pahoinpitelystä, Instagramissa oli "happy day" ja "love my life". On abusrdia, että somessa ei ole mitään aitoa tai samaistuttavaa, on vain pilvilinnoja joita ei ole olemassa.
Esimerkkejä on tuhansia, suomalaisittainkin. Kaunottaret Rosa-Maria Ryyti, Sara Sieppi ja Sabina Särkkä näyttävät erilaisilta luonnossa ja videokuvassa kuin Instassa. Kaikilla on somessa täydelliset kodit ja virheettömät ihot.
Silti esimerkiksi Siepin auringonottamisen tavoilla hänen ihonsa täyttää 45 vuotta kun Sieppi itse puhaltaa kakustaan 30 kynttilää. Mutta ei hätää, onneksi on filtterit ja hyaluroonihappo, botox ja kollageeniruiskeet, kaupallisella yhteistyöllä nekin shotit saa ilmaiseksi.
Todellisuus on siellä taustalla, se tiedetään ja siksi se ärsyttää ihmisiä. Kyseessä on keisarin uudet vaatteet -ilmiö, jossa yhä useammat alkavat heräillä todellisuuteen. Toistaiseksi vielä heidät leimataan kateellisiksi, mutta minkäs teet, enemmistön mielestä feikkaaminen on edelleen ok.
Miten kauan tämä aikakausi kestää, jossa luodaan illuusio nuken kasvoista, virheettömästä ihosta ja täydellisyydestä? Miesystävätkin mokaavat kun postaavat inhorealistisia kuvia someen kysymättä tyttöystäviltä.
Sabina Särkän poikaystävä ei meinannut ymmärtää, että someen ei saa laittaa mustelmia:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005293907.html
Jokaisella sometähdellä on tavoite olla ympäri vuoden ruskettunut ja ulkomaille matkustetaan usein, että saadaan sitä rusketusta ja materiaalia Instagramiin.
Heillä on kuvia mättöruuasta ja laiskottelusta, somesta ei juurikaan näy todellisuus.
Sitä he puolustelevat sillä, että Instagram on heidän työpaikkaansa, ja siellä ei esitellä pieruverkkareita vaan unelmia.
Ketkä näitä heidän palvelujaan ostavat tai käyttävät koodeja, joiden avulla firmat markkinoivat tuotteitaan? Sara Sieppi piilomarkkinoi somessa useita majoituskohteita, mutta kuvissa ei lue, että kaupallinen yhteistyö.
Ja KAIKKI jotka tätä tapaa tehdä bisnestä kritisoivat tai kyseenalaistavat (Veitola esimerkiksi) ovat "kateellisia ja katkeria".
Itse valmistun kohta yliopistosta ja olen työelämässä, onnellisessa parisuhteessa ja elämässä, johon kuuluu normaalia stressiä ja hyviä arjen hetkiä. En tunne kateutta, vaan ärsyyntymistä siitä, että tämä on se nykytodellisuus johon luonnollisten, aitojen ihmisten täytyy sopeutua.
Minä en laita yhteisiä kuvia matkoista, kahdenkeskisistä hetkistä tai romanttisista illallisista, koska elämäni ei ole myynnissä. Instan käytön olen lopettanut oikeastaan kokonaan, sillä siitä on tullut ahdistava itsensä esittelemisen paikka.
Jos olet löytänyt ihmisen josta oikeasti välität, niin mitä odotat?