Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstatotuus on, että nuoret naiset pitävät vanhempia miehiä ällöttävinä, mutta miksi he sitten flirttailevat minulle?

Vierailija
12.12.2016 |

Kysyn tätä ihan vakavissani. Miksi täällä yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että käytännössä juuri kukaan nuori nainen ei olisi kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä, kun totuus on aivan toinen? Kiinnostus on jopa suurempaa kuin ollessani nuorempi (tosin tähän vaikuttanee itsevarmuuden lisääntyminen iän myötä).

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että miehet tulkitsevat flirtiksi ja seksuaaliseksi kiinnostukseksi naisten eleitä ja sanoja, joita ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Vierailija
22/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä että sä olet säälittävä. Sulla ei kertakaikkiaan ole aikaa olla nuorten naisten flirttailtavana, kun kaikki aika menee aaveella haavemaailmassa suoltamassa näitä identtisiä trolleja. Anna nyt hyvä ihminen jo olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän usein juuri 10-15 vuotta vanhempia miehiä viehättävinä. Flirttailenkin, tosin se nyt ei vaadi mitään konkreettista kiinnostusta kehenkään. Tämä ei myöskään tarkoita sitä, että pitäisin siinä mielessä jokaisesta 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä joka vastaan tulee, kuten en kiinnostu jokaisesta ikätoveristanikaan.  N26

Internetissä itsensä jalustalle könyävät ihmiset nyt vaan nauttivat ja retostelevat mustavalkoisuudella, ehdottomuudella ja kapeakatseisuudella kuin parhaatkin 14-vuotiaat. Provoaminen on ilmeisesti kivaa.

Vierailija
24/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä niitä jotka ottavat jokaisen hymyn flirttinä?

En. Enkä myöskään kuvittele, että asiakaspalveluammatissa oleva flirttailisi minulle ollessaan mukava. Kyllä ne nuoremmat ovat ihan oikeasti kiinnostuneita ja haluavat kahdenkeskistä kivaa meikäläisen kanssa. Ja monet oman ikäluokan miehet kertovat samaa. Ap

Kumma, ettei nuorten naisten mielipiteet paina sun vaa´assa mitään, mutta muiden vanhusten kertomukset painaa.

Mistähän muuten nuoret naiset tietävät miehen iän vuoden tarkkuudella? Ei kolmevitosella ryppyjä ole.Tai sitten pitää olla ketjussa polttava spurgu.

Vierailija
25/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The research, conducted in Norway, found that men and women fundamentally misunderstand each other: She interprets his signals of sexual interest as friendliness. He reads her signals of friendliness as sexual interest.

The study: It may sound stereotypical, but men do have sex on the mind. Researchers at the Norwegian University of Science and Technology surveyed 308 heterosexual undergrad students between the ages of 18 and 30, asking them about their friendships, sexual attractions and experiences with misread social signals.

The result was that men commonly overperceived sexual interest from women, with the female participants saying they'd had their friendly actions misunderstood by men about 3.5 times over the past year on average. On the flip side, women reported underperceiving sexual interest from men, although markedly less so.

The research falls in line with the findings of previous studies; one from 2009, for example, found that males observed women to be more seductive, promiscuous and flirtatious (indicators of sexual interest) than females observed men to be.

Evolution may be behind men's tendency to overperceive sexual signals. The Norwegian researchers hypothesized that men overperceive sexual interest in order to minimize "errors" in choosing a mate; when it comes to natural selection, a man's ability to reproduce is paramount, so he can't miss opportunities.

Vierailija
26/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä myöskään kuvittele, että asiakaspalveluammatissa oleva flirttailisi minulle ollessaan mukava. Kyllä ne nuoremmat ovat ihan oikeasti kiinnostuneita ja haluavat kahdenkeskistä kivaa meikäläisen kanssa. Ja monet oman ikäluokan miehet kertovat samaa. Ap

Kumma, ettei nuorten naisten mielipiteet paina sun vaa´assa mitään, mutta muiden vanhusten kertomukset painaa.

En minä tiedä kuka täällä on nuori nainen ja kuka ei, mutta tiedän ketkä minulle oikeassa elämässä flirttailevat - nuoret naiset. Se painaa vaakakupissani eniten. Halusin vain tietää miksi palstalla yritetään kieltää tämä tosiasia ja kenen toimesta. Ap

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Kaikki naiset eivät ole samanlaisia ja miehet kuin naisetkin ottavat flirtin aivan erillailla. Sä edelleen väität, että ymmärrät aina flirtin ja ystävällisyyden eron.

Vierailija
27/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko flirttailulla lähikaupan tai Ärrän myyjän hymyä?

Siinä tapauksessa minullekin flirttaillaan tämän tästä, vaikka olen hetero.

N

Vierailija
28/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tätä ihan vakavissani. Miksi täällä yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että käytännössä juuri kukaan nuori nainen ei olisi kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä, kun totuus on aivan toinen? Kiinnostus on jopa suurempaa kuin ollessani nuorempi (tosin tähän vaikuttanee itsevarmuuden lisääntyminen iän myötä).

Jokainen nainen on / on ollut nuori nainen ja osaa omasta puolestaan vastata miksi on joskus hymyillyt vanhalle miehelle. 

Tämä. Ap on saanut jo monta vastausta, mutta ei jostain syystä halua ymmärtää, että me jotka oltiin joskus ennen nuoria naisia, osataan vastata kysymykseen ehkä jopa hieman objektiivisemmin. Siis verraten siihen, että ap haluaisi kuulla ainoastaan nuorten naisten fantasioita itsestään. Minäkin flirttailin nuorena vanhoille miehille koska olivat niin helppoja. Saatiin monet naurut tyttöjen kanssa. Joskus testattiin jopa miten pitkälle niljakkeet olivat valmiita menemään. Päiväkirja täyttyi kuitenkin lähinnä asiaan kohdistuvasta ällötyksestä, vaikka ei sitä miehille noina hetkinä kerrottu. He tosiaan jäivät kuvitelmaan, että olivat jotenkin haluttavia. En ole ylpeä siitä pelistä mitä pelattiin, mutta kuuluu kai jollain tasoa nuoruuteen. Ja vanhempien ihmisten pitäisi tajuta pitää joku raja. Nyt jo vanhempanan naisena kun saan flirttiä nuorilta miehiltä (osa jopa alaikäisiä) ei tulisi mieleenkään pitää sitä muuna kun nuorten hupsuna rajojen kokeiluna. Kaikkein vähiten lähteä moiseen mukaan.

Vierailija
29/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministisiipi haluaa kieltää nuoret neidot vanhemmilta herrasmiehiltä ;D

Vierailija
30/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että miehet tulkitsevat flirtiksi ja seksuaaliseksi kiinnostukseksi naisten eleitä ja sanoja, joita ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Ja sitten naiset valittavat miksei kiinnostava mies reagoi flirttailuun.

Vierailija
31/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä tyyppejä jotka kuvittelevat, että naapurin navetassakin lehmät luovat siihen haikeita katseita :D

Vierailija
32/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän muuten nuoret naiset tietävät miehen iän vuoden tarkkuudella? Ei kolmevitosella ryppyjä ole.Tai sitten pitää olla ketjussa polttava spurgu.

Missä haavemaailmassa sä elät? Todellakin 35-vuotiailla on ryppyjä ja muutenkin ovat vanhan näköisiä.

Vierailija
33/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on / on ollut nuori nainen ja osaa omasta puolestaan vastata miksi on joskus hymyillyt vanhalle miehelle. 

Niinpä. Miksiköhän naiset sitten valehtelevat tästä asiasta palstalla? Vaan eipä tuo minua suuremmin haittaa. Oleellistahan on se, että pääsen viettämään mukavia hetkiä nuorten naisten kanssa. "Vaan sil on väliä", sanoisivat eräät omaa ikäluokkaani edustavat suomiräppärit. Ap

Vierailija
34/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tarkkaan näiden naisten ikiä, ja minkä ikäinen itse olet? Kun mä täytin 30, oon käynyt ihan kuumana 40-45-v miehiin. Flirttailen varmasti tilanteen salliessa ja kaukoihastuksiakin ollut. Tämä oli pointti yksi.

Pointti kaksi on se, että kun itse vanhenet, nuoret naiset näyttää nuoremmilta omissa silmissä.. vaikka ikää ois lähemmäs 30 eli ei enää niin nuori kuitenkaan, nainen voi näyttää nuorelta sun silmiin. Vai ihanko 20-vuotiaat sulle flirttailee?

Tämä oman iän vaikutus siihen miten nuorilta muut näyttää on jännä ilmiö. Itse olen havahtunut siihen, että mistä lähtien 50-vuotiaat on ollut niin nuoren näköisiä? Tämäkin tapahtui kun itse saavutin 30 rajapyykin.

Vierailija
35/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä haavemaailmassa sä elät? Todellakin 35-vuotiailla on ryppyjä ja muutenkin ovat vanhan näköisiä.

Todella kuluttavat elintavat siihen tarvitaankin.Jos et tunne kuin lähiöpubin vakioasiakkaat niin ei ihme.

Vierailija
36/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 19-vuotiaana pidin ajatusta suhteesta vanhempaan mieheen kiihottavana, (ehkä juuri sen tabun vuoksi). En kuitenkaan ikinä toteuttanut fantasiaani.

Nyt kun minulla on ikäiseni poikaystävä, ajatus vanhemmasta miehestä ei kyllä nappaa enää yhtään. Ehkä siksi että siinä ei ole mitään tabua.

N25

Vierailija
37/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö tarkkaan näiden naisten ikiä, ja minkä ikäinen itse olet? Kun mä täytin 30, oon käynyt ihan kuumana 40-45-v miehiin. Flirttailen varmasti tilanteen salliessa ja kaukoihastuksiakin ollut. Tämä oli pointti yksi.

Pointti kaksi on se, että kun itse vanhenet, nuoret naiset näyttää nuoremmilta omissa silmissä.. vaikka ikää ois lähemmäs 30 eli ei enää niin nuori kuitenkaan, nainen voi näyttää nuorelta sun silmiin. Vai ihanko 20-vuotiaat sulle flirttailee?

Tämä oman iän vaikutus siihen miten nuorilta muut näyttää on jännä ilmiö. Itse olen havahtunut siihen, että mistä lähtien 50-vuotiaat on ollut niin nuoren näköisiä? Tämäkin tapahtui kun itse saavutin 30 rajapyykin.

Itse olen kolmevitonen, ja flirttiä tulee joskus 20-vuotiailtakin, 25-vuotiailta jo useammin. En minä nyt tietysti kaikkien ikää osaa vuoden tarkkuudella sanoa, mutta ne joiden kanssa kanssakäyminen on edennyt pelkkää flirttiä pidemmälle, on ikäkin tullut toisinaan esiin. Ap

Vierailija
38/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta  vaan tuntuu ja haiskahtaa taas siltä ,että tämä on taas sen  'ikiksen' ikiomasta aiheestaan luomansa ketju. (on vain hiukan muuntanut juttuun pääsyn strategiaansa tällä kertaa)

Vierailija
39/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kolmevitonen, ja flirttiä tulee joskus 20-vuotiailtakin, 25-vuotiailta jo useammin. En minä nyt tietysti kaikkien ikää osaa vuoden tarkkuudella sanoa, mutta ne joiden kanssa kanssakäyminen on edennyt pelkkää flirttiä pidemmälle, on ikäkin tullut toisinaan esiin. Ap

No tuohan selittää kaiken, luulin että aloittaja olisi joku 50-vuotias. Ehkä ne kaksvitoset ovat luulleet aloittajaa hieman nuoremmaksi kuin hän on - tarkkaa ikää kun on usein vaikea arvioida.

Vierailija
40/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne nuoremmat ovat ihan oikeasti kiinnostuneita ja haluavat kahdenkeskistä kivaa meikäläisen kanssa. Ja monet oman ikäluokan miehet kertovat samaa. Ap

Ai ne oman ikäluokan miehetkin haluavat kahdenkeskistä kivaa kanssasi? ;)