Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstatotuus on, että nuoret naiset pitävät vanhempia miehiä ällöttävinä, mutta miksi he sitten flirttailevat minulle?

Vierailija
12.12.2016 |

Kysyn tätä ihan vakavissani. Miksi täällä yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että käytännössä juuri kukaan nuori nainen ei olisi kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä, kun totuus on aivan toinen? Kiinnostus on jopa suurempaa kuin ollessani nuorempi (tosin tähän vaikuttanee itsevarmuuden lisääntyminen iän myötä).

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä niitä jotka ottavat jokaisen hymyn flirttinä?

Vierailija
2/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole :D

T. N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä myöskään kuvittele, että asiakaspalveluammatissa oleva flirttailisi minulle ollessaan mukava. Kyllä ne nuoremmat ovat ihan oikeasti kiinnostuneita ja haluavat kahdenkeskistä kivaa meikäläisen kanssa. Ja monet oman ikäluokan miehet kertovat samaa. Ap

Vierailija
4/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena joku voi ajatella että vanhoille miehille voi hymyillä vapaammin; ne ovat eri sukupolvea eivätkä kuvittele (?) että normaali ystävällisyys olisi lupaus seksistä. 

Vierailija
5/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatotuus on myös se, että yh-äiti kelpaa korkeintaan seksiin, jos siihenkään. Tälläkään ei ole mitään totuuspohjaa reaalimaailmassa.

Vierailija
6/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain.

Luulet aina saavasi ja aina kuitenkin jäät ilman :)

Vierailija
7/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina hymyillyt papoille (ja mummoille), koska ne on suloisia. Se ei ole flirttailua.

Vierailija
8/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä myöskään kuvittele, että asiakaspalveluammatissa oleva flirttailisi minulle ollessaan mukava. Kyllä ne nuoremmat ovat ihan oikeasti kiinnostuneita ja haluavat kahdenkeskistä kivaa meikäläisen kanssa. Ja monet oman ikäluokan miehet kertovat samaa. Ap

Kumma, ettei nuorten naisten mielipiteet paina sun vaa´assa mitään, mutta muiden vanhusten kertomukset painaa.

Vierailija
9/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari taas kuvittelee itsestään liikoja.

Vierailija
10/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorena naisena voin hymyillä vanhemmille miehille, koska koen heidät harmittomina papparaisina. Hei vaari, ei hymy tatkoita yhtään mitään. Vanha mikä vanha. Kuka hullu olisi kiinnostunut jostain ikälopusta ryppyisestä äijästä, kun omanikäisiä komeita miehiä on tarjolla.

Vierailija
11/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon isättömiä tai isälleen näkymättömiä... Ei kiva asia, mutta ihan totta.

Vierailija
12/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nuorena naisena voin hymyillä vanhemmille miehille, koska koen heidät harmittomina papparaisina. Hei vaari, ei hymy tatkoita yhtään mitään. Vanha mikä vanha. Kuka hullu olisi kiinnostunut jostain ikälopusta ryppyisestä äijästä, kun omanikäisiä komeita miehiä on tarjolla.

Juuri näin.

Vierailija
13/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne baarissa lähestyy sua muunkin kuin ilmaisen juoman toivossa, niin sitten olet ilmeisesti nuorien parissa haluttu... Muissa tilanteissa äärettömän harva suomalainen lähestyy yhtään ketään romanttisessa mielessä.

Vierailija
14/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, jotka naiset kieltävät, mutta joita he haluavat.

Vierailija
15/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, ettei nuorten naisten mielipiteet paina sun vaa´assa mitään, mutta muiden vanhusten kertomukset painaa.

En minä tiedä kuka täällä on nuori nainen ja kuka ei, mutta tiedän ketkä minulle oikeassa elämässä flirttailevat - nuoret naiset. Se painaa vaakakupissani eniten. Halusin vain tietää miksi palstalla yritetään kieltää tämä tosiasia ja kenen toimesta. Ap

Vierailija
16/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin nuorena, että vanhempien miesten kanssa on turvallista flirttailla. Eräänlaista harjoittelua tositilanteita varten ja oman itsetunnon kohottamista. Omanikäisten kanssa en uskaltanut flirttailla, koska se olisi voinut johtaa johonkin. Ajattelin, että vanhemmat miehet ymmärtävät että kyse on viattomasta leikistä, jonka ei todellakaan ole tarkoitus johtaa mihinkään kahdenkeskiseen. Karvaasti sain kokea että he eivät todellakaan ymmärtäneet etten tietenkään ole oikeasti heistä kiinnostunut.

Puhun siis 20-30 vuotta vanhemmista miehistä. 10 v ei mielestäni ole kovin iso ikäero ja varmasti jotkut nuoret naiset pitävät 10 vuotta vanhemmista miehistä.

Vierailija
17/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä kuka täällä on nuori nainen ja kuka ei, mutta tiedän ketkä minulle oikeassa elämässä flirttailevat - nuoret naiset. Se painaa vaakakupissani eniten. Halusin vain tietää miksi palstalla yritetään kieltää tämä tosiasia ja kenen toimesta. Ap

Ei flirttaile. Luulet vaan tavallista kohteliaisuutta flirtiksi.

Vierailija
18/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tätä ihan vakavissani. Miksi täällä yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että käytännössä juuri kukaan nuori nainen ei olisi kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä, kun totuus on aivan toinen? Kiinnostus on jopa suurempaa kuin ollessani nuorempi (tosin tähän vaikuttanee itsevarmuuden lisääntyminen iän myötä).

Jokainen nainen on / on ollut nuori nainen ja osaa omasta puolestaan vastata miksi on joskus hymyillyt vanhalle miehelle. 

Vierailija
19/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoremmat naiset hymyilevät aika usein. En todellakaan ymmärrä miksi ja tuskin flirttailusta on kysymys. Voisi lopettaa sen tuntemattomille irvistelyn.

Vierailija
20/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille miehille on helppo flirttailla koska ne lähtevät niin helposti mukaan ja ovat rentoja ja sanavalmiita, en silti ole heistä kiinnostunut tippaakaan, hivelee vaan itsetuntoa kun miehet kuolaa perään, siinä tuntee olevansa hyvinkin hottis. Oikeesti, lähempi kanssakäyminen ällöttäisi enkä siihen ikinä alkaisi näitten kanssa, kuhan huvikseni heitän läppää. Harmi vaan että joku ääliö ottaa sen tosissaan ja luulee että oikeesti nuoret naiset ois kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme