Pystyykö joku nainen saamaan orgasmin takaapäin naitaessa?
Kommentit (37)
N. 5 % naisista saa orgasmin naitaessa. Erittäin harvinainen ilmiö todellisuudessa.
Löystyy, löystyy, löystyy...- sitten vaippaostoksille!
En minä ainakaan saa. Ehkä saisin jos hiplaisin klitorista samalla.
Erittäin kiihottava asento myös naiselle, tykkään.
Nro 3 taisi nyt sotkea asennon ja anaaliseksin?
Ilmeisesti se riippuu yksilöllisestä anatomiasta.Joillakin ei tunnu missään ja joillakin osuu juuri oikeaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
N. 5 % naisista saa orgasmin naitaessa. Erittäin harvinainen ilmiö todellisuudessa.
Käsittääkseni noin puolet naisista saa yhdynnässä. Ei siis niinkään harvinainen ilmiö. Mutta ikävää on, että nykypäivän nuoret naiset, joilla on kaikki pelit ja vehkeet, saavat orgasmeja yhdynnässä harvemmin kuin me ysärinuoret aikanamme.
En oo koskaan tullut pelkästä panemisesta, vaan hieron klittaa samalla. Takaapäin on lempiasento.
Kasvotusten mulla ei tunnu missään, vain takaapäin.
Mieheni mukaan enemmistö naisista on aina halunnut takaspäin ja hänellä tuota kokemusta on... Mutta takaapäinhän on siis aivan eri asia kuin anaali, jota meistä kumpikaan ei halua ollenkaan.
puhutaanko anaaliseksistä vai muuten vaan takaapäin? siis jos ihan normaalista yhdynnästä niin minä ainakin tulen parhaiten takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Löystyy, löystyy, löystyy...- sitten vaippaostoksille!
Täällä on joku "perusanaali"-Janin hengenheimolainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni noin puolet naisista saa yhdynnässä. Ei siis niinkään harvinainen ilmiö. Mutta ikävää on, että nykypäivän nuoret naiset, joilla on kaikki pelit ja vehkeet, saavat orgasmeja yhdynnässä harvemmin kuin me ysärinuoret aikanamme.
Tietäjä paikalla :D
Takaa päin tuntuu hyvälle, mutta ei pääse ihan "huipulle asti" eli laukeaminen takaa harvinaista. Edestä päin saan orgasmin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla ole mitään syytä epäillä arvostetun seksitutkija Kontulan julkaisuja.
Saan emätin orgasmin kaikissa muissa asennoissa mutta en takaapäin,harjoittelen kyllä tätäkin ;) klitorisorkku on liian voimakas,en tykkäää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan yhtä tarkka tietäjä kuin tuo jolla oli prosenttilukuja hatusta löydettynä.
Hieron klittaa tai mies hieroo samalla. Saanti 100% varma. Takaapäin vatsallaan on mun lempiasento.
Se on jännää, miten mikään ei tällä palstalla saa osakseen niin raivokasta alapeukutusta kuin faktatieto.
Nainen saa aina orgasmin jännämiehen kanssa. Vain betamiehen kanssa sitä harvoin tapahtuu, jos koskaan.
Pystyy
t. nainen joka saa orgasmin takaapäin