Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun miesystäväni ei halua, että lähettelen hänelle itsestäni kuvia vähissä vaatteissa :(?

Vierailija
12.12.2016 |

Tunnen itseni epähalutuksi :(. Eikö hän haluakaan minua vai mistä on oikein kyse? Olen lähetellyt hänelle kuvia itsestäni, joissa poseeraan vähissä vaatteissa tai kokonaan alasti eikä mies tykkää siitä ollenkaan, vaan pyytää minua lopettamaan kuvien lähettelyn. Yritän vain niillä kuvilla ja vihjailevilla viesteilläni saada miehen kiihottuneeksi iltaa varten. En tajua. Kaikki eksänikin ovat tykänneet tosi paljon kun minä olen lähetellyt heille kuvia itsestäni tissit ja pillu paljaana tai pelkät rintsikat/pikkuhousut päällä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on typerää.

T. Mies joka on kommentoinut ihan samalla tavoin, erään naisen jatkuvaa alastonkuva spämmiä.

Vierailija
2/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tykkää kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on typerää.

T. Mies joka on kommentoinut ihan samalla tavoin, erään naisen jatkuvaa alastonkuva spämmiä.

Millä tavalla typerää? Tarkoitus on vain saada mies kiihottumaan!

Vierailija
4/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sun kannattaa kysyä mieheltäsi tätä asiaa. Ja oikeasti kannattaa lopettaa niiden kuvien lähettely, kun mies kerran on pyytänyt lopettamaan. Se, että kiellosta huolimatta niitä lähetät, tuskin ainakaan lisää viehättävyyttäsi miehen silmissä.

Eivät kaikki miehet ole keskenään samanlaisia, kuten eivät kaikki naisetkaan. Se, että exäsi on jostain, ei tarkoita sitä, että kaikki miehet tykkäisivät samasta. Itse voin hyvin kuvitella, että mies ehkä pitää seksuaalisten kuvien saamista vaivaannuttavana. Ehkä hän kokee ne painostavina. Jospa hän ei vaan pidä ns. Playboy-tyyppisestä keikistelystä, vaan arvostaa naisessa luonnollisuutta ja maanläheisyyttä?

Vierailija
5/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on typerää.

Eiköhän sillekin miehelle riitä, kun näkee sinut alasti.

Vierailija
6/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on typerää.

Yritä sitten jotain mistä se kiihottuu, eikä mistä sen sinun mielestä pitäisi kiihottua, mäntti.

Vierailija
7/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkuvien ottaminen aistikkaasti vaatii paljon, suurin osa amatöörikuvista on rumia oli kohde kuinka kaunis/komea tahansa. Rumat kuvat yököttää enemmän kuin innostaa. Ehkä olette liian erilaisia kumppanisi kanssa, hanki takaisin joku yksinkertainen suoran toiminnan mies joka innostuu heti kun reiän näkee.

Vierailija
8/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia. Itse en ole tuollaista vielä saanut kokea mutta tykkäisin kyllä, varsinkin jos nainen näyttää hyvältä :)

Vierailija
9/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos laihduttaisit ensin. Taidat olla parhaimmillasi pimeässä, oli sitten vaatteita tai ei.

Vierailija
10/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pidä siitä, miltä näytät.

Vierailija
11/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lähetät, WhatsAppillako? Kannattaa hieman miettiä... :D No, jos kuvat tulevat joskus jossakin epämääräisessä yhteydessä vastaan, niin syytä vain itseäsi tyhmyydestäsi! XD

Juu, mutta jos mies ei tykkää, nii se ei tykkää. Ei sitä montaa kertaa kannata kokeilla. Yritä keksiä jotakin fiksumpaa kuin irvokkaiden kuvien lähettäminen. Kirjoita vaikka viihdyttävää tekstiä mitä ajattelit illalla puuhastella.

Vierailija
12/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä ulkonäöstäsi.

Mies varmasti pitäisi kun kaunis ja nuori nainen lähettäisi hänelle alastonkuvia.

Vierailija
14/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä tänne muutama kuva niin palstan miehet saavat arvioida niiden kauneuden ja haluttavuutesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän