Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää ängetä bussissa viereen istumaan

Vierailija
12.12.2016 |

Vaikka puolityhjässä bussissa on ikkunapaikkoja joista valita? Vieras ihminen siis.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu :D kävele jos noin paljon ahdistaa toiset ihmiset

Vierailija
42/46 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ääliö, joka istuu itse ikkunapenkillä ja pitää laukkuaan siinä toisella penkillä, mä istun sen laukun päälle, jos se ei tajua ottaa sitä pois. Ne on yleensä naama norsunveellä, mut kun kysyy, paljonko maksoit laukun bussilipusta, niin yleensä laukku siirtyy pois penkiltä.

Junaankin mahtuu näitä valopäitä jotka menevät ikkunapaikalle perjantaina klo 16:00 helsingin rautatieasemalla ja levittävät kaikki eväänsä ja laukkunsa siihen käytäväpaikalle sit kun olet tulossa ja sanot, että täs on mun paikka niin norsunveellä kerätään niitä kamoja siitä. Äly ei sano, että se tulee aivan täyteen koko juna, niin hittoako levittämään niitä kamojaa? Ymmärettävää olis, jos juna tulis jostain ja on pitänyt niitä siinä tyhjällä paikalla viimesen 2h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu :D kävele jos noin paljon ahdistaa toiset ihmiset

hesassa saakeli hengittävät niskaan ja joka puolelta tunkevat päälle ja samalla saat poltella passiivisesti röökiä kun kusipää röökaajat eivät ajattele kuin omaa nikotiinin tarvettansa, käyttäisivät nuuskaa prkl.

Vierailija
44/46 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiskaaaa kirjoitti:

Teen sitä tahallani. Etenkin nuoria ja lapsia on mukava pistää jumiin ikkunapaikalle ja pakottaa heidät sanomaan taikasana jolla pääsee pois. Minulla on usein myös nappikuulottimet joten jumissa olijan pitää käyttää ääntä tai koskea minua :)

Höhööhöhöhöhö

Erityisen iloinen olen jos saan kuulla taikasanat. Mielikki matkustajiani ovat ulkoisesti hiirulaisnaiset sellaiset joista huomaa että he kavahtavat kun lähestyn istumapaikkaa.

Tuollaisten junttien takia yksityisautoilen!

Vierailija
45/46 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en aina jaksa katsoa koko bussia läpi, että olisiko siellä jossain perällä kahta vierekkäistä tyhjää paikkaa. Tai jos on todella väsynyt olo ja painava kassi tms. niin menen istumaan ensimmäiselle vapaalle paikalle. Ei minua niin kovasti ahdista istua 15 minuuttia vieraan ihmisen vieressä. Eikä se viereinen paikka ole sinun reviiriäsi vaan ihan vapaa paikka bussissa, jossa matkustamisesta kaikki maksavat. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että toisen viereen ei saa istua ennen kuin on varmistanut, että muukin mahdollisuus olisi olemassa. Jos sinua noin ahdistaa, niin ehkä kannattaisi välttää julkisia tai vaikka seistä siellä bussissa?

Vierailija
46/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän