Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas, mikä todennäköisyys on siinä että työpaikan postimies hyppäsi FB-kaveriehdotuksiin?

Vierailija
12.12.2016 |

Perin kummallista...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työpaikka, mahdollisesti toistenne puhelinnumero tai sähköpostiosoite kännykän yhteystiedoissa, ehkä yhteisiä kavereita samasta firmasta, jnejne.

Ei, se ei mitenkään tarkoita sitä, että se postimies kävisi kyttäämässä sun profiilia ja olisi ihastunut suhun. 

Vierailija
2/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama työpaikka, mahdollisesti toistenne puhelinnumero tai sähköpostiosoite kännykän yhteystiedoissa, ehkä yhteisiä kavereita samasta firmasta, jnejne.

Ei, se ei mitenkään tarkoita sitä, että se postimies kävisi kyttäämässä sun profiilia ja olisi ihastunut suhun. 

Paitsi mitään yhteistä ei ole, siis sähköposteja tai muutakaan, mies on siis meidän lähetti. Yksi yhteinen FB-kaveri on ollut jo ainakin vuoden verran mutta nyt vasta kun siirryin eri pisteeseen (jossa tämä lähetti käy), tuli ehdotukseen. Mistäs FB sen tietää että nykyään tapaamme livenä harva se päivä, aikaisemmin ei ollenkaan? Mulla näkyy työpaikka FB:ssä, tällä miehellä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän puhelimet on samassa paikassa

Vierailija
4/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole FB:tä puhelimessa.

Vierailija
5/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi mitään yhteistä ei ole, siis sähköposteja tai muutakaan, mies on siis meidän lähetti. Yksi yhteinen FB-kaveri on ollut jo ainakin vuoden verran mutta nyt vasta kun siirryin eri pisteeseen (jossa tämä lähetti käy), tuli ehdotukseen. Mistäs FB sen tietää että nykyään tapaamme livenä harva se päivä, aikaisemmin ei ollenkaan? Mulla näkyy työpaikka FB:ssä, tällä miehellä ei.

Kyllä se tietää. Varmaan töistä facettaessanne näytte samalla IP-osoitteellakin sinne. Systeemi on monimutkainen, turhaan sitä mietit. Sitä se ei kuitenkaan tarkoita, että hän sinua kävisi siellä kyttäämässä. Niinkuin ei ne muutkaan kaveriehdotukset joita siellä on. Taidat olla itse ihastunut kun vain tämän yhden osalta ihmettelet.

Vierailija
6/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt työpuhelimella facessa, työpuhelin ottaa sijainnin kun jakaa sun työpaikalle postia, sulla on työpaikka profiilissa..

Vierailija
7/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sillä postimiehellä on, ja fb näkee että se käy sun työpaikalla.

Vierailija
8/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt olisiko sillä jotain tekemistä että käyttää kännyllä facebookia ja on tullut oltua samassa paikassa yhtäaikaa...

Vainoharhaista ajattelua tämäkin kai, että sovellus "liittäisi" olinpaikkojen perusteella ihmisiä "toisiinsa".

Aikoinaan ajattelin että on käynyt sivujani katsomassa, mutta en usko siihen enää, koska aina kun esimerkiksi käyn ulkona kävelyllä, niin ehdotuksiin on ilmestynyt vaikka mitä nimiä.

Tietty jos samoja kavereita tms. niin tottakai sellaisia ehdottaa...

Vierailija
9/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt olisiko sillä jotain tekemistä että käyttää kännyllä facebookia ja on tullut oltua samassa paikassa yhtäaikaa...

Vainoharhaista ajattelua tämäkin kai, että sovellus "liittäisi" olinpaikkojen perusteella ihmisiä "toisiinsa".

Aikoinaan ajattelin että on käynyt sivujani katsomassa, mutta en usko siihen enää, koska aina kun esimerkiksi käyn ulkona kävelyllä, niin ehdotuksiin on ilmestynyt vaikka mitä nimiä.

Tietty jos samoja kavereita tms. niin tottakai sellaisia ehdottaa...

Tottakai se nimenomaan seuraa, ketkä ovat samassa paikassa. Ei siinä ole mitään vainoharhaista.

Vierailija
10/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne niin saatanan maagisia on, että turha sun on sitä ihmetellä.

Sama pätee mainoksiin netissä. Tietoa kerätään mitä ihmeellisimmistä lähteistä ja tietokoneet niitä tietoja sitten rouskuttaa ja yhdistelee ja niiden perusteella sulle asioita ehdottelee.

Vierailija
11/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tietää. Varmaan töistä facettaessanne näytte samalla IP-osoitteellakin sinne. Systeemi on monimutkainen, turhaan sitä mietit. Sitä se ei kuitenkaan tarkoita, että hän sinua kävisi siellä kyttäämässä. Niinkuin ei ne muutkaan kaveriehdotukset joita siellä on. Taidat olla itse ihastunut kun vain tämän yhden osalta ihmettelet.

Edelleen, en ole työpaikalta omalla kännykällä tai työkoneilla FB:ssä, kotona vain. Enkä todellakaan ole ihastunut lähettiin, päinvastoin suorastaan.

Vierailija
12/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette käyttäneet samaa wlan verkkoa, niin se on 100% varmaa.

Vierailija
13/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sillä postimiehellä on, ja fb näkee että se käy sun työpaikalla.

Se voi toki olla, jännä kun ollaan tosi iso kompleksi, että huomasi nyt kun ollaan oikeastikin samassa tilassa, vaikka mun työpaikkakohdassa on vain Oy Firma Ab. Ps. toista lähettiä en ole nähnyt kaveriehdotuksissa, vaikka tilanne on hänen kanssaan tismalleen sama, eli siis ollaan nyt vasta viime aikoina ns. samassa osoittessa ja yksi (se sama) yhteinen FB-kaveri on. Miksi tämä toinen (nainen) ei tule ehdotuksiin?

Vierailija
14/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää ap:n kaltaisten idioottien puolesta. "Jaahas", ei saatana. Yksinkertaisille ihmisille asiat ovat yksinkertaisia. Kaveriehdotus tarkoittaa yksinkertaisille ihmisille sitä, että ehdotettu on käynyt katsomassa heidän profiiliaan.

Vierailija
15/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli uutinen, kun terapeutin ennestään tuntemattomat asiakkaat alkoivat saada toisistaan kaveriehdotuksia. Sitten kävi ilmi, että ilmeisesti psykologi oli luovuttanut työpuhelinnumeronsa Facebookille ja näillä asiakkailla oli se tallennettuna puhelimessa ja sitä kautta Facebook osasi ehdottaa kaveriksi.

Vierailija
16/16 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myötähäpeää ap:n kaltaisten idioottien puolesta. "Jaahas", ei saatana. Yksinkertaisille ihmisille asiat ovat yksinkertaisia. Kaveriehdotus tarkoittaa yksinkertaisille ihmisille sitä, että ehdotettu on käynyt katsomassa heidän profiiliaan.

Minä nimenomaan en ole yksinkertainen vaan haluaisin hahmottaa miten tällainen tapahtuma syntyy. Itsehän en avaukseenkaan kirjoittanut "Iik, onko postimies ihastunut minuun kun tuli TB-kaveriehdotuksiin?" vaan te luulitte niin, kenties oman historianne perusteella..?